17 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben dit ook gedaan tot 4 dagen geleden. Hij is nu 1 en hij werd zo vaak wakker voor te drinken bij me. Ik geef BV. Ook overdag sliep hij in ons bed. Natuurlijk altijd bang dat hij eruit viel. We hebben hem erin gelegd en zijn om de 5 minuten hem gaan neerleggen en gerust stellen. De eerste keer duurde het een uur voordat hij sliep. Ik dacht die is binnen een uur wakker....... NEE HOOR HIJ HEEFT DE HELE NACHT DOORGESLAPEN. meneer werd pas om 8 uur wakker van onze wekker. 🫣. Ik mis hem wel in ons bed nu maar hij slaapt nu veel beter in zijn eigen bed. Mijn knuffelbeer slaapt nu niet meer bij me haha. Ik was gewend om maar 4 uurtjes te slapen ennu maak ik er ineens 8.... mijn lichaam moet hier ook erg aan wennen hahaha.

8 maanden geleden

Hier juist al vanaf oktober dat ze in haar eigen ledikantje in haar kamer slaapt. Dan slapen wij allemaal het beste haha 😊. Ze sliep al heeel snel door maar werd wakker van mij soms in de nacht omdat ik moest plassen 🤣🤣. Nu slapen we allemaal veel beter!

8 maanden geleden

Ons dochtertje van 1 slaapt ook bij ons in bed. In haar ledikant wordt ze ‘s avonds elk uur wakker dus vanaf het moment dat ik ga slapen komt ze mee. Helaas ‘s nachts in ons bed ook nog regelmatig wakker 😅 Vind het enerzijds heel fijn samen maar soms ook lastig maar dat is meer te wijten aan het regelmatig wakker worden.

8 maanden geleden

Hier vanaf 6 maanden naar der eigen kamer, dit omdat ik gewoonweg niet kon slapen van alle geluiden. Ze rolt namelijk erg veel. Nu moet ik dan wel paar x opstaan omdat ze huilt maar heb ook wel eens nachten dat ze gelukkig doorslaapt. Zijn er niet veel overigens.

8 maanden geleden

Hier gaat hij overdag heel goed in zijn eigen bed slapen, maar 's avonds is het huilen huilen, staan, speen en knuffel uitgooien. Totdat we hem bij ons in bed leggen, een van ons erbij. Binnen een half uurtje slaapt hij dan en leggen we hem weer in zijn eigen bed. 80% van de keren wordt hij rond 22 uur wakker, zelfde; huilen en staan, en gaan we met zn allen naar bed. Iemand tips om hem in zijn eigen bed te laten slapen 's nachts? Misschien toch maar eens proberen om elke 10 minuten hem terug te leggen en een fijne nacht te wensen?

8 maanden geleden

Reactie op Minico

Hier gaat hij overdag heel goed in zijn eigen bed slapen, maar 's avonds is ...
Wij hadden dit in het begin soms wel. Uiteindelijk bleven we daardoor soms naast haar bij haar eigen bedje zitten etc.. haar naar ons bed brengen had geen zin in ons geval want dan sliepen we allemaal niet goed. We hebben er wel veel uren in gestoken om haar echt in haar eigen kamer te laten slapen maar dat was alle uurtjes slaap zeker waard!

8 maanden geleden

Hier slaapt ze in haar eigen bedje goed door over het algemeen. Op de dagen dat ze veel wakker wordt of ziek is leggen we haar tussen ons in. Dan wordt ze ook wel wakker maar is ze sneller weer in slaap. Vind het zelf altijd enorm gezellig als ze bij ons slaapt maar slaap dan zelf minder diep.

8 maanden geleden

Hier zijn het fases, overdag kan ze prima in haar bed slapen. S'avonds wordt ze na een half uur wakker. En is ze erg overstuur. Dan heeft ze echt nabijheid nodig. Ik ga dan met haar in het grote bed liggen en kijk dan zelf een filmpje. En zij valt in no time in slaap. Ik knuffel haar dan niet perse, we liggen vaak met onze ruggen tegen elkaar. En dan proberen we haar over te leggen naar haar eigen bed. Ze wordt vaak wel weer wakker en pakken we haar weer bij ons s'nachts of onder de morgen. Maar we proberen haar in haar eigen bed wakker te laten worden. Ik merk dat ik zelf veel meer rust heb zo, het gaf me zoveel stress elke keer een hele avond aan haar bedje te staan

8 maanden geleden

Mijn dochter slaapt bij ons in bed. Er ligt dus wel altijd iemand bij, hoe doen jullie dat? Ik kan haar echt niet overleggen want dat wordt ze wakker. Overdag slaapt ze ook niet in haar eigen kamer wat wel fijn zou zijn..🥹 .

8 maanden geleden

Hier ligt hij ook gewoon bij me in bed. In z’n eigen bedje word hij ieder uur wakker dus is gewoon geen optie. Ik heb hem omringt met zwangerschapskussens en gewone kussens zodat hij er niet af kan rollen en camera staat ook op het bed gericht. Hij slaapt een stuk beter zo en ik ook dus voorlopig houden we het maar zo. Ik hoop dat tegen de tijd dat nummer twee ooit komt hij naar z’n grote jongensbed kan en ook naar z’n grote jongensbed wil 🫣🤣

8 maanden geleden

Hier al sinds oktober dat hij praktisch iedere nacht vanaf een bepaalde tijd steeds bij ons in bed kwam. Maar onder de ochtend sliep hij soms weinig meer, waardoor wij ook niet meer sliepen. Voor zn verjaardag hebben we toen een groot grondbed gekocht (140x200) hier slaapt hij snachts al veel beter in (afgelopen nacht klokje rond van 20-8) Meestal komt hij onder de ochtend nog & komt hij weer bij ons. Overdag doet hij zn dutjes nog in ons bed, zetten de camera dan daar. T grappige is dat hij veel beter slaapt nu hij meer bewegingsruimte heeft, in het bedje was hij steeds snel wakker

8 maanden geleden

Bij moeilijke periodes (tanden, slaapregressie, sprongetjes) dan wordt ze vaak wakker in de avond/nacht en dan slaapt ze verder bij ons in bed zodat we allemaal een goede nacht hebben. Tevens heeft ze ons dan gewoon meer nodig en dat wil ik dan ook geven. Nu slaapt ze gewoon weer door in haar eigen bed. Dus zo af en toe wel bij ons en nooit spijt van gehad.

8 maanden geleden

Onze dochter slaapt ook bij ons! Zo heeft iedereen het meeste slaap! En eerlijk? Ik vind het heerlijk. Helemaal toen ze afgelopen week 1 werd dacht ik; oh wat fijn dat je in de nacht zo lekker bij me kroelt. Had ik nooit willen missen.

8 maanden geleden

Reactie op Soraya09

Onze dochter slaapt ook bij ons! Zo heeft iedereen het meeste slaap! En eer ...
Dit dus! Hij kruipt ook altijd helemaal in me en als hij in de ochtend vrolijk wakker wordt, krijg ik meteen kusjes en knuffels. Zooo fijn 🥰

8 maanden geleden

Eerlijk? Onze dochter slaapt sinds ze niet meer in de co-sleeper slaapt altijd in haar eigen bedje. Heeft echt z’n voordelen en zelf zo ook ‘gestuurd’ voor zover dat kan. Maar heel eerlijk; samen slapen lijkt mij ook zo fijn en ik zie er ook echt de voordelen van in. Bij onrust/ziekte leg ik haar wel eens tussenin, maar omdat we het gewend zijn, slapen we niet. Ergens vind ik dat heel jammer

8 maanden geleden

Mijn dochter is een soort van tornado en kroelen kent ze niet ☹️ Dus ik zou er lekker van genieten zo lang het kan!!

8 maanden geleden

Wij krijgen ons zoontje ook heel moeilijk in z'n eigen bed. Dus hij slaapt meestal tussen ons in, eigenlijk sowieso altijd het 2e deel ban de nacht. Dan slaapt hij zoveel beter dan in zijn eigen bedje. Het is begonnen op 8 maanden, daarvoor wel altijd ij zijn eigen bedje gelegen..