24 Reacties

één jaar geleden

Mouwloze romper, tussenslaapzak van de Hema en een dunne deken. Kamer is 19 á 20°.

één jaar geleden

Ik heb de 4 seizoenen slaapzak van Jolein. Dat zijn 2 losse die je in elkaar kan ritsen. Gebruik nu die met lange mouwen. Dus zonder de korte mouwen er in en dan korte mouwen shirtje en lange broekje. Onze meid slaapt graag lekker warm. 🥰

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Mouwloze romper, tussenslaapzak van de Hema en een dunne deken. Kamer is 19 ...
Hoe doe jij dat met deken? Want die van ons is zo beweeglijk, die ligt vaak dwars of helemaal omgedraaid in bed

één jaar geleden

Bij ons draait ze enkel van rug naar zij of buik, raced niet zoals der broer zijn bed door.😊

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Mouwloze romper, tussenslaapzak van de Hema en een dunne deken. Kamer is 19 ...
Ik ben wel benieuwd waarom je voor een deken kiest. Naar mijn weten word een deken het eerste jaar afgeraden vanwege de veiligheid en daarna vanwege het nog niet motorisch in staat zijn de deken weer zelf op zich te leggen. Ik bedoel het niet belerend, gewoon oprecht benieuwd waarom je er voor kiest.

één jaar geleden

Romper tshirt mouw; pyama lange mouwen+broek; katoenen slaapzak van bambino tog 0,5. Heb niet het idee dat hij het koud heeft in bed☺️ Ik dacht trouwens dat je warme kon “voelen” via het nekje. Handjes en voetjes zijn vaker koud maar dat wil niks zeggen dacht ik

één jaar geleden

Reactie op KG21

Ik ben wel benieuwd waarom je voor een deken kiest. Naar mijn weten word ee ...
Geen dekbed + overtrek hé, het is gewoon een dunne deken die je over een lakentje heen legt?

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Geen dekbed + overtrek hé, het is gewoon een dunne deken die je over een la ...
Oh ik dacht een dekbed!🙈 Een dekentje gaat t hier niet worden helaas, alle hoeken van het bed worden verkend haha!

één jaar geleden

Reactie op KG21

Oh ik dacht een dekbed!🙈 Een dekentje gaat t hier niet worden helaas, alle ...
Haha heerlijk, dan zou ik persoonlijk gewoon al een winterslaapzak aanschaffen en dan met echte kou lange mouw romper en broekje.

één jaar geleden

Romper korte mouw, herfstdeel van de puck a baby. Ze is snel fris! Duurt niet lang of we gaan over naar een romper lange mouw denk ik. Het is nu nog 20 graden, maar zakt naar een graad of 18 denk ik vannacht.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Romper korte mouw, herfstdeel van de puck a baby. Ze is snel fris! Duurt ni ...
Puckababy wordt winter door het zomerdeel over het herfstdeel te doen. Alleen de "fluffykant" is herfst 😀

VRIEND

één jaar geleden

Hier romper met lange mouwen, herfst slaapzakje Hema zonder mouwtjes. Doe ik nu een kleine week en ze lijkt het fijn te vinden. Zelf slaap ik ook in een shirtje onder een herfstdeken en heb ik het op momenten in de nacht frissig.

één jaar geleden

De zomerslaapzak van Puckababy gebruik ik alleen bij 22 graden of warmer, die is echt zó dun. Kan me voorstellen dat je kindje het daar nu te koud in heeft. In het schema van de slaapzak adviseren ze wel mouw eraan met die temperatuur. Heb je niet het herfstdeel ook? Dan zou ik die nu zeker doen. Zelf liggen wij nu ook onder een herfstdeken en kan dat goed hebben Hier nu 18 graden, maar ga denk ik deze week de wintercombi maken. Baby werd vannacht wakker met koude handen en koele voetjes, ondanks dat ze in de fluffy zak sliep.

één jaar geleden

Hier romper met winterslaapzak

één jaar geleden

Reactie op Kim3685

De zomerslaapzak van Puckababy gebruik ik alleen bij 22 graden of warmer, d ...
Ik had niet geschakeld dat er een herfstdeel in de puckababy zat😅. Heb deze vanochtend gebruikt met een korte romper eronder, heerlijk geslapen! Hopelijk komende nacht ook. Dankjewel voor je reactie!

één jaar geleden

Dankjewel allemaal voor jullie reacties!🫶🏼

één jaar geleden

De Meyco Baby Animal baby slaapzak met afritsbare mouwen is voor nu ideaal!

één jaar geleden

Reactie op KG21

Ik had niet geschakeld dat er een herfstdeel in de puckababy zat😅. Heb dez ...
Ah wat fijn! En voor mama ook heel fijn als de baby lekker warm en rustig slaapt ;-)

één jaar geleden

Romper lange mouw en een herfst slaapzakje zonder mouwen. Op de kamer is t vaak rond de 16 graden.

één jaar geleden

Romper korte mouw, dikke pyjama en sokjes. Slaapzak tog 1,5 van de Kruidvat zonder mouwen. Was even zoeken met de veranderende temperaturen steeds maar dit vindt ze het fijnst.