1124 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik 7 december uitgerekend, ik ben echt super moe maar daarnaast geniet ik er volledig van. Ja wij hebben wel al wat dingetjes gekocht. ( park, bad/verzorgingstafel, rompertjes 0-3 maanden unisex) Onze volgende echo is 18 mei Dan ben ik 11 weken.

2 jaar geleden

Reactie op kjenta_

Ja ik 7 december uitgerekend, ik ben echt super moe maar daarnaast geniet i ...
Super schattig al die kleine rompjes! Ja ik ben ook super moe en nu begint de misselijkheid gelukkig wat af te nemen vorige week was een ramp 😂. Wij hebben de volgende echo 16 mei met 11+1 blijft zo bijzonder steeds. Ik durf nog niet veel te kopen tot na de 12 weken. Na de vroege miskraam van januari nog veel te onzeker 🙈 ben veel te onzeker steeds. Mijn man zegt ook steeds maak je is niet zo druk.

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Super schattig al die kleine rompjes! Ja ik ben ook super moe en nu begint ...
Ik ben niet echt misselijk geweest nu is het gewoon savonds dat ik me wat minder voel. En de familie weet het ook al bij ons en zeggen ook dat we moeten wachten maar hé het moet er maar zo leuk niet uitzien toch 😅 en het bedje hebben we ook al 🤩

2 jaar geleden

Halloo, hier uitgerekend voor 3 december! Ondertussen wel al een echootje gehad waar we het hartje hebben horen kloppen 🥰 Hier vooral momenteel last van vermoeidheid, gassig en misselijkheid (oppervlakkig, over de hele dag, maar niet over ofzo.) Wij hebben het wel al aan onze ouders verteld en al leuke dingetjes van hen gekregen, maar nog niets zelf gekocht, daarmee wachten we tot na de nipt.

2 jaar geleden

Reactie op kjenta_

Ik ben niet echt misselijk geweest nu is het gewoon savonds dat ik me wat m ...
Dat is heel fijn gelukkig! De avonden ja das minder maar gelukkig kunnen we dan lekker op de bank liggen 😂. Wij hebben het gewoon bekend gemaakt door het medische traject wisten toch heel veel mensen van hoe en wat en we konden ons mond gewoon niet meer houden 🙊 Ja ik zie steeds dingen dat ik denk oh war schattig en leuk! Volgende week ga ik met een vriendin naar de 9 maanden beurs is lekker snuffelen.

2 jaar geleden

Reactie op YourMemory

Halloo, hier uitgerekend voor 3 december! Ondertussen wel al een echootje g ...
Oh wat fijn om te horen! Hopelijk mogen de kwaaltjes wat gaan zakken. Ja wij hebben ook al van die kleine dingetjes gekregen hihi. Echt heel leuk.

2 jaar geleden

Hoi, hier vooralsnog uitgerekend op 4 december. Vandaag 9+3 weken zwanger van de 2e ik heb al een zoon die wordt 14 mei 2 jaar. Volgende week een termijnecho en dan wordt de definitieve datum vastgesteld. Hier erg misselijk en hoofdpijn dus slik ook al 2 weken emesafene pilletjes want ik bleef overgeven. Vandaag gelukkig een redelijk goede dag ‘ afkloppen’ 😅 bij m’n eerste zwangerschap was ik wel misselijk maar niet 1 keer overgegeven. Afgelopen oktober een miskraam gehad dus dit vind ik toch wel een beetje spannend maar op de echo zag alles er goed uit afgelopen week!

2 jaar geleden

Reactie op Stephaniie

Hoi, hier vooralsnog uitgerekend op 4 december. Vandaag 9+3 weken zwanger v ...
Ik ook 4 december voor nu! Wat leuk. Gelukkig heb je medicatie gekregen. Haha ja afkloppen een goede dag dus nu voort mag duren!

2 jaar geleden

Hee, hier 5 december!! Hier gaat het super, alleen verkouden en heel moe. Sinds gister een beurs gevoel in mijn onderbuik dus het groeit goed door denk ik haha. 17 mei termijnecho, daarna de 13 weken guo plannen in MUMC, waarschijnlijk daar ook meteen de nipt afnemen. Mochten ze het geslacht niet kunnen zien met de 13 weken guo dan wil ik heel graag met 15 weken een geslachtsecho, voor mijn gevoel kan ik dan veel meer een band opbouwen met de alien die in mij groeit haha Wij hebben het nieuws al gedeeld! En heb vorige week rompertje gekocht, binnekort ga ik met ons pap een kamertje uitzoeken 😍

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hee, hier 5 december!! Hier gaat het super, alleen verkouden en heel moe. ...
Wat heerlijk om te horen! Wij gaan nog even lekker op vakantie als ik 12 weken ben dus 13 weken echo al gepland anders werd het heel krap 😂. Nipt doen we denk ik ook plannen met de termijnecho op 16 mei. Ik ben ook heel benieuwd of ze geslacht kunnen zien met de 13 weken echo. Ben te nieuwsgierig. Ga je de geslachtsecho doen bij de verloskundige of bij zo een speciaal centrum?

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Wat heerlijk om te horen! Wij gaan nog even lekker op vakantie als ik 12 ...
Ik denk het eerlijk gezegd nog niet, tenzij je 13 weken echo met 13+6 hebt..misschien heb je dan net geluk 🤔 Ik denk dat ik hem gewoon bij de verloskundige laat doen, net zo makkelijk. Tenzij er een groot prijsverschil is dan ga ik eens rondkijken 😅

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Ik denk het eerlijk gezegd nog niet, tenzij je 13 weken echo met 13+6 hebt. ...
Ik heb mij 13 weken echo met 14+2. Dus misschien net wel net niet. Ja daar zat ik aan de denken. Mijn verloskundige is super fijn dus ik denk dat ze dat gewoon doet. Maar inderdaad kost dat een bult extra ga ik ook rond kijken. Misschien later nog een keer zo een 3d echo voor de fun maar pas de kleine wat groter is hihi

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Wat heerlijk om te horen! Wij gaan nog even lekker op vakantie als ik 12 ...
Maar is de nipt ook niet geschikt om het geslacht te zien? Natuurlijk is dat niet het belangrijkste van de nipt, maar ik meen wel dat dat er ook uit komt 😊

2 jaar geleden

Reactie op YourMemory

Maar is de nipt ook niet geschikt om het geslacht te zien? Natuurlijk is da ...
Ik heb maandag de uitleg hier over gehad. Ze kijken alleen naar 3 chromosomen. En als je nevenbevindingen wil 22. Maar helaas in Nederland kijken ze niet naar nummer 23 her geslacht. Heel jammer 😂

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Ik heb maandag de uitleg hier over gehad. Ze kijken alleen naar 3 chromosom ...
Ah jammer, hier in België doen ze dat wel meen ik 😊

2 jaar geleden

Reactie op YourMemory

Ah jammer, hier in België doen ze dat wel meen ik 😊
Ja klopt. Hoorde dat ook. Heel fijn!

2 jaar geleden

Ik normaal 12dec maar om dat ik keizersnede krijg door medische achtergrond moet ik 5 dec bevallen als alles goed gaat.

2 jaar geleden

Hi meiden! Ik ben 2 december uitgerekend (mijn eigen verjaardag). De eerste echo gehad met 6.3 en 13 mei hebben we de termijnecho! De nipt test gaan we wel laten doen. Ik voel me sinds 2 dagen overdag eigenlijk weer goed, niet meer zo misselijk 😃. Ik ben nog wel erg moe.. We hebben gisteren toevallig een kinderwagen gekocht, was een mega merken outlet en we dachten gewoon even te gaan kijken haha. Maar was zo'n goede aanbieding dat we hem niet konden laten staan.

2 jaar geleden

Ik ben tot nu toen 3 december uitgerekend. Volgende week de termijnecho. Ik ben zelf 6 december jarig 😅 Wij hebben het alleen onze ouders verteld. Verder nog niemand. Er is trouwens ook al een topic voor mensen die 3 december uitgerekend zijn.

2 jaar geleden

Ik ben tot nu toen 3 december uitgerekend. Volgende week de termijnecho. Ik ...
Klopt wist niet precies of dit voor alleen die dag was of rond om. Want zag ook data als 10 december daar voorbij komen 🙈