1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Ik ben vandaag 11+5 en heb sinds een week ontzettende hoofdpijn. Vooral in ...
Hier net zo! 11+4 en sinds deze week vaker last van hoofdpijn en inderdaad meer richting de avond.

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Ik ben vandaag 11+5 en heb sinds een week ontzettende hoofdpijn. Vooral in ...
Ja ik merk het ook. Werk nog volledige dagen dus ik denk dat het gewoon te veel doe 😂

2 jaar geleden

Reactie op Bubble94

Hier net zo! 11+4 en sinds deze week vaker last van hoofdpijn en inderdaad ...
Hier net hetzelfde. Niet continu maat wel regelmatig. Ook zo precies een dronken hoofd (kater).

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Nou ik kan dat niet hoor. Het liefst zie ik op de zwangerschapstest al staa ...
Haha dat zou ik ook wel gewild hebben

2 jaar geleden

Haha dit is onze tweede zwangerschap en willen het weer niet weten. 🙈 Wij vonden het heel speciaal om het zelf te zien na de geboorte.

2 jaar geleden

Ik wil het ook zo graag weten liefst inderdaad met de test al haha. Ik voel me niet echt zwanger en geen band met de baby als ik niet weet wat het geslacht is, ook toen ik mijn slechte 20 weken echo kreeg vorig jaar vroeg ik aan de echo's wat het geslacht was, omdat ik wilde weten of ik een zoon of dochter ging verliezen, toen kreeg hij een naam was het geen alien meer voor mijn gevoel. Afspraak voor geslachtsecho is 14 juni maaar misschien de 13 weken echo al 🤞🙈

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Engelengeduld heb ik absuluut niet 🙊 maar wel gekozen om met 16+3 te gaan! ...
Hahaha snap ik. Ik heb net de counseling gehad. Morgen bloed prikken voor de NIPT. Wij hebben de 13 weken echo pas met precies 14 weken. Ze willen het zo laat mogelijk doen, zodat ze zoveel mogelijk zien. Ergens logisch, maar duurt wel lang dan. Ik ga zeker dus met die echo zelf even héél goed opletten 🧐 1 week en 3 dagen later dan al de geslachtsbepaling.

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Ik ga zo ook bloedprikken! Gaat dat van jou toevallig ook naar MUMC? Is er ...
Ik ga morgen prikken. Die van mij gaat ook naar het MUMC.

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Haha dit is onze tweede zwangerschap en willen het weer niet weten. 🙈 Wij ...
Lijkt me inderdaad ONTZETTEND speciaal! Knap dat jullie dat kunnen hoor! Hoe doe je dat met inkopen doen? Vind je het dan niet jammer om alleen maar unisex kleren/spullen te moeten kopen?

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Ik wil het ook zo graag weten liefst inderdaad met de test al haha. Ik voe ...
Snap ik heel goed! Je kan het toch veel beter voor je zien allemaal als je weet wat het wordt 🥰.

2 jaar geleden

Reactie op LoAe

Hier net hetzelfde. Niet continu maat wel regelmatig. Ook zo precies een dr ...
Ja precies! Maar als dat het ergste is mogen we niet klagen toch 👀😌

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Lijkt me inderdaad ONTZETTEND speciaal! Knap dat jullie dat kunnen hoor! Ho ...
Het voordeel van unisex is dat we de echte newborn kleren dus van de eerste kunnen gebruiken. Neutrale kleuren dus. Kleding is zo bijgekocht na de geboorte. Baby slaapt net als de eerste eerst in de co-sleeper op onze kamer, dus ook de babykamer komt past veel later. En voor de rest is er niks in unisex qua spullen volgens mij. Tenzij je perse met een roze/blauwe wagen wil lopen, maar wij hebben gewoon zwart. 🙊

2 jaar geleden

Wij hebben eerlijk gezegd wel een voorkeur nu eigenlijk best slecht🙈, maar wij hopen op een jongen omdat we al 2 meiden hebben. Maar gezondheid is belangrijker en we houden ook van deze baby als het gewoon een meisje is hoor

2 jaar geleden

Hoihoi... ik ben 8 december uitgerekend.. heb morgen de niptest met nevenbevindingen...echt spannend zeg

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Wij hebben eerlijk gezegd wel een voorkeur nu eigenlijk best slecht🙈, maar ...
Voorkeur mag je hebben hoor! Ik heb een zoontje en zeg tegen iedereen dat ik een meisje wil hebben 🙈. Ik vind dat daar zo onnodig een taboe van wordt gemaakt. Alsof het hebben van een voorkeur gelijk staat aan het afwijzen van het andere geslacht 🤦🏽‍♀️🤨.

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Voorkeur mag je hebben hoor! Ik heb een zoontje en zeg tegen iedereen dat i ...
Vind je het dan niet ongemakkelijk dat je het nu tegen mensen zegt dat je graag een meisje wilt en het dalijk een jongetje is? Dan weet iedereen dat je eigenlijk liever een meisje had gehad. 😅

2 jaar geleden

*Bedoel het trouwens niet vervelend oid! 🙈

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Voorkeur mag je hebben hoor! Ik heb een zoontje en zeg tegen iedereen dat i ...
Dat vind ik ook, mensen om ons heen snappen dan ook wel dat we een jongen zouden willen. En meisje is net zo welkom zal hoe dan ook evenveel van de baby houden ondanks wat het geslacht is. Hoewel er ook veel mensen denken dat we een jongen krijgen

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Vind je het dan niet ongemakkelijk dat je het nu tegen mensen zegt dat je g ...
Hahaha nee daar maak ik me niet zo druk om. Tuurlijk ben ik dan een tikkie teleurgesteld maar daar kom ik snel weer over heen 😊.

2 jaar geleden

Morgen onze 12 weken echo en de eerste bij een gewone gynae en niet bij de fertiliteitskliniek. Begin nu toch wel heel ongeduldig te worden, heb onze kleine frummel niet meer gezien sinds 8w4d. Zo spannend! Zijn bij jullie de kwaaltjes al wat minder? Ik heb weer een opstoot van duizeligheid en misselijkheid.