1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Zonnebloem13

Morgen onze 12 weken echo en de eerste bij een gewone gynae en niet bij de ...
Spannend, wachten duurt toch weer lang dan he. Ik ben af en toe misselijk en hartstikke moe verder geen kwaaltjes

2 jaar geleden

Reactie op Zonnebloem13

Morgen onze 12 weken echo en de eerste bij een gewone gynae en niet bij de ...
Ohh dat had ik ineens ook in mijn 11de week! De 2 weken ervoor gingen prima, maar toen weer helemaal klote! Ben nu 12 weken en het gaat alweer beter! Ik was zo zenuwachtig voor de termijnecho, maar het eerste wat ik zag waren 2 zwaaiende armpjes 馃槏 zo'n opluchting! Maak jezelf niet te gek en probeer vooral van het moment te genieten..

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Ohh dat had ik ineens ook in mijn 11de week! De 2 weken ervoor gingen prima ...
Dan lopen we gelijk! Ik ben vandaag ook 12w. Ik hoop dat het hier ook snel opklaart, ik kijk er zo naar uit om me weer wat fitter te voelen. Ik merk dat ik nog heel terughoudend ben en nog niet durf te geloven dat alles goed zit. Ik hoop dus dat ik morgen ook een enthousiast zwaaiende baby zie en dan kan ik relaxen 馃グ. Niet dat ik de hele tijd loop te stressen, zwanger zijn voelt nog niet als realiteit ofzo.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnebloem13

Dan lopen we gelijk! Ik ben vandaag ook 12w. Ik hoop dat het hier ook snel ...
Klinkt inderdaad heel herkenbaar! Hier dringt het ook nog niet echt door. Denk dat dat pas komt als ik echt een buikje begin te krijgen ofzo. 1 december uitgerekend 馃槉 heb morgen de nipt, 1 juni 13 weken echo en 16 juni geslachtsbepalende echo, daar kan ik echt niet op wachten.. 馃檲

2 jaar geleden

Hahaha snap ik. Ik heb net de counseling gehad. Morgen bloed prikken voor d ...
Slim om juist wat later te gaan, maar moet je wel weer even geduldig zijn idd. Ik ga met 13+3 en dan 3 weken later pas de geslachtsbepaling dus ik ga zeker ook inspector gadget spelen tijdens de 13-weken echo 馃槀馃槀

2 jaar geleden

Wij hebben 2 juni 13 weken echo en dan 14 juli 20 weken echo. Ik wil wel graag een geslachtsbepalingsecho laten doen maar mijn vriend wilt wachten tot de 20 weken echo. Stiekem hoop ik dat we met 13 weken al iets zouden kunnen zien maar verwacht van niet

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Wij hebben 2 juni 13 weken echo en dan 14 juli 20 weken echo. Ik wil wel gr ...
Als er al iets te zien is moet je dat zelf uitvogelen, de echoscopiste gaat er niks over zeggen omdat het een medische echo is (:

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Wij hebben 2 juni 13 weken echo en dan 14 juli 20 weken echo. Ik wil wel gr ...
Wat toevallig wij hebben op precies dezelfde dagen onze afspraken 馃槄 ook 2 juni en 14 juli. Wij doen wel een geslachtsbepaling met 15+4 op 14 juni Omdat ik erg benieuwd ben en ik de tijd tussen de 13 weken echo en de 20 weken echo gewoon te lang vind.

2 jaar geleden

Reactie op esmeedupee

Als er al iets te zien is moet je dat zelf uitvogelen, de echoscopiste gaat ...
Nee klopt en we verwachten het ook niet hoor. Geduld is een schone zaak maar dromen mag

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Wat toevallig wij hebben op precies dezelfde dagen onze afspraken 馃槄 ook 2 ...
Hahaha super leuk, Ja dat vind ik ook maar me vriend wilt het nog even spannend houden haha

2 jaar geleden

Ik ben op 15 december uitgerekend. 4de kindje. Heb bij alle 3 keizersnede gehad, dus nu wordt het ook keizersnede en het zal dan 2 weken vroeger komen. Wss 1 december.馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Slim om juist wat later te gaan, maar moet je wel weer even geduldig zijn i ...
Ben heel benieuwd!! Ik zal hier laten weten of ik al iets gezien heb met die echo bij 14 weken. Net bloed laten prikken voor de NIPT.

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Nee klopt en we verwachten het ook niet hoor. Geduld is een schone zaak maa ...
Zo is t. En je kunt ook altijd een pretecho plannen (:

2 jaar geleden

Ik heb met 14 weken en 2 dagen en pretecho gepland voor geslachtsbepaling met een confetticanon in de goeie kleur... hopelijk gaan de weken snel voorbij ben zo nieuwsgierig

2 jaar geleden

Reactie op Ploontje

Ik heb met 14 weken en 2 dagen en pretecho gepland voor geslachtsbepaling m ...
Superleuk, wij willen met zo een voetbal met poeder en 2 poederkanonnen het bekend maken

2 jaar geleden

Ben heel benieuwd!! Ik zal hier laten weten of ik al iets gezien heb met di ...
Ja leuk, zal ik ook doen! Succes met afwachten op de uitslag 馃馃徎

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Zijn er meer dames die het geslacht niet willen weten tijdens de zwangersch ...
Wij willen het vooralsnog niet weten 馃榿

2 jaar geleden

Reactie op AVG V

Wij willen het vooralsnog niet weten 馃榿
Dat vind ik echt knap, wij kunnen dat echt niet maar komt ook doordat we al 2 meiden hebben en nu echt heel nieuwsgierig zijn ernaar

2 jaar geleden

Reactie op AVG V

Wij willen het vooralsnog niet weten 馃榿
Leuk! Dan zijn we (voorlopig) met zijn twee毛n in deze groep volgens mij haha.

2 jaar geleden

Net onze 12 weken echo gehad. Het was een springkonijn dat niet mooi in beeld wou komen 馃槄. Alles zag er wel heel goed uit, binnen 10 dagen uitslag nipt. Nu begint het zo stilletjesaan toch echt te worden.