1124 Reacties

2 jaar geleden

Hello! Uitgerekend op 5 december. Merkte dat ik na de 12 weken ineens me een stuk fitter voel en minder moe. Hebben de 13 weken echo volgende week die vind ik best spannend. Heb ook al de drang om het huis een beetje langzaam al te gaan omgooien voor de baby kamer. Hoe gaan jullie er mee om?

2 jaar geleden

Reactie op XxmarissiexX

Ik ben op 5 dec uitgerekend 🥰
Ah wat leuk ik ook!

2 jaar geleden

Reactie op Quiyrine

Hello! Uitgerekend op 5 december. Merkte dat ik na de 12 weken ineens me ee ...
Ik op 6! En herken indd wat je zegt, meer energie en niet meer zo ellendig als een paar weken geleden. Ik heb wat kleine dingetjes gekocht, boekjes en hydrofiele doeken. Wij moeten nog verhuizen enzo, dus kan helaas niks met de babykamer nog:)

2 jaar geleden

Reactie op Marlies26

Ik ben 3 december uitgerekend. Vandaag een goede uitslag van de NIPT (+ nev ...
Hey, Wat een goed nieuws dat deze goed was. Heb je lang op je uitslag moeten wachten?

2 jaar geleden

Reactie op LoAe

Hey, Wat een goed nieuws dat deze goed was. Heb je lang op je uitslag moe ...
Ik heb zelf een weekje maar hoeven wachten. 😇

2 jaar geleden

Reactie op Quiyrine

Hello! Uitgerekend op 5 december. Merkte dat ik na de 12 weken ineens me ee ...
Wij wachten tot ze 20 weken echo. Tot ik wat zekerder ben koop ik ook geen spulletjes.

2 jaar geleden

Reactie op LoAe

Hey, Wat een goed nieuws dat deze goed was. Heb je lang op je uitslag moe ...
Ja onwijs fijn! Ik had op maandag bloedgeprikt en een week later op dinsdag had ik de uitslag. Op zich goed te doen dus!

2 jaar geleden

Bij ons ook de nipt goed! Bij het emc laten testen, uitslagen was er binnen een week ☺️ zo fijn dat het goed is! Nu nog niks gekocht, maar ben wel steeds meer naar spulletjes aan het kijken. Wel een paar dingetjes gekregen van familie en vriendinnen ☺️

2 jaar geleden

Hier 1 dec uitgerekend. Vandaag 13 weken. Vanochtend de uitslag van de nipt gehad. Alles was goed. Volgende week zaterdag de 13 weken echo. Gister het eerste cadeautje gekregen voor de baby van mijn schoonouders. Zo leuk. Verder nog niks zelf gekocht. Ik wacht even tot 20 juni want dan weten we of het een jongetje of meisje wordt. We hebben al een zoontje van bijna 2jr.

2 jaar geleden

Morgen de 13-wekenecho. Ik vind het zoooooo spannend! Hoop ook dat ik stiekem het geslacht kan zien 🙈🙈. Meer mensen die morgen de echo hebben?

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Morgen de 13-wekenecho. Ik vind het zoooooo spannend! Hoop ook dat ik stiek ...
Yess ik ook morgen ochtend! En ik hoop stiekem ook dat het geslacht te zien is😁

2 jaar geleden

Yess ik ook morgen ochtend! En ik hoop stiekem ook dat het geslacht te zien ...
Ooohh spannend! Waar hoop je op 😳

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Ooohh spannend! Waar hoop je op 😳
Dit keer geen voorkeur, ik heb al een zoon en een dochter maar toch zo nieuwsgierig 😂

2 jaar geleden

Donderdag pas!!! Ik tel de dagen af, ik kan me niet concentreren 🥲 Ik krijg een guo van het ziekenhuis, dus niet via dat 13 weken echo onderzoek. Ik hoop dat ze om die reden wel het geslacht mogen vertellen ☺️

2 jaar geleden

Succes morgen!!!🤞🤞🤞🕯️

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Donderdag pas!!! Ik tel de dagen af, ik kan me niet concentreren 🥲 Ik kr ...
Jaaa herkenbaar. Dagen aftellen en de hele dag alleen maar aan die echo denken 🤦🏽‍♀️. Wat is een guo?

2 jaar geleden

Dit keer geen voorkeur, ik heb al een zoon en een dochter maar toch zo nieu ...
Hahah dan maakt het niet echt meer uit inderdaad. Ben benieuwd! Wat zegt de nub theorie?

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Jaaa herkenbaar. Dagen aftellen en de hele dag alleen maar aan die echo den ...
Guo is met nog betere apparatuur, en ze kijken ook uitgebreider dan bij een SEO (13 of 20 weken echo). Wij krijgen die omdat ons zoontje een afwijking had waardoor wij de zwangerschap moesten afbreken, maar je kan hem ook krijgen als er in de familie afwijkingen bekend zijn.

2 jaar geleden

Wij volgende week dinsdag 14+2 weken. Zijn nog even aan het genieten in Spanje van een wel verdiende vakantie. Ben benieuwd! Daarna in de avond nog een afspraak bij de vk staan dus als ze smiddags nog niks zeggen of zien hebben we in de avond nog kans 😂

2 jaar geleden

Yess ik ook morgen ochtend! En ik hoop stiekem ook dat het geslacht te zien ...
Ik ook morgenochtend 🥰