1124 Reacties

2 jaar geleden

Even klagen! Vandaag eigenlijk de 13 weken echo met 14+2. Waren we al 45 min in het ziekenhuis blijkt die echosopiste gewoon er niet te zijn. Dus na een uur wachten en wat excuses nu gepland naar morgen. Nooit geen problemen gehad in het ziekenhuis, maar dit was echt bloed irritant. Vooral als je al 6 weken geleden gepland hebt. En je man speciaal vrij vraagt voor medische echo's. Bleh sorry wilde het graag even van me afschrijven

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Even klagen! Vandaag eigenlijk de 13 weken echo met 14+2. Waren we al 45 ...
Wat onprofessioneel zeg! Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je daar kwaad om bent geworden, is je recht ook! Wel een echo gehad uiteindelijk? Hoe ging die?

2 jaar geleden

Nipt en 13 weken waren hier goed. Vorige week 3d echo laten maken met 14 weken en we kwamen erachter dat er een meisje in mijn buik zit 😍😍

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Wat onprofessioneel zeg! Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je daar kwaa ...
Dit zou de 13 weken echo zijn de medische nu moet ik dus morgen. En weer vrij vragen. Mijn man gaat er morgen nog een keer iets van zeggen want het is gewoon echt onprofessioneel

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Even klagen! Vandaag eigenlijk de 13 weken echo met 14+2. Waren we al 45 ...
O god echt bloedirritant gewoon

2 jaar geleden

Dan zou ik het denk ik toch naar 16+3 verplaatsen. Of eventueel nog wachten ...
Kan je je dit nog herinneren? 🙊 Tijdens de 13-weken echo was er zo'n duidelijk beeld en dachten we het geslacht al te zien, maar het ging zo snel.. Dus mn engelengeduld heeft me in de steek gelaten en heb de geslachtsbepalende echo verplaats van 16+3 naar gisteren met 14+1 haha! En gelukkig was het écht heel duidelijk te zien. We krijgen een jongen 💙💙

2 jaar geleden

Vandaag met 14+5 een echo gehad en het is nog steeds een meisje 🥰. Ik durf nu langzamerhand dingen te kopen.

2 jaar geleden

Zo leuk om te lezen dat best een aantal al weet of het een jongetje of meisje wordt. Wij dachten op de 13-weken echo een jongetje te zien, maar kan ook de navelstreng zijn. Ze had hem van onder bij de billetjes in beeld en ik dacht echt, kan niet missen, maarja ik ben geen expert, haha. Eigenlijk pas eind vd maand een geslachtsecho gepland, maar heb ergens anders een bureau gevonden die sneller kunnen, dus zondag weten wij het ook. Zoooo spannend!!🍀🥰❤️

2 jaar geleden

Vandaag de 13 weken echo dan toch gehad alles was goed! Ze gaf niks prijs over het geslacht. Maar wij dachten een meisje te zien maar nog even wachten. Toch een geslachtsbepaling gepland als verrassing voor mijn man (vaderdag) op 18 juni hihi. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Kan je je dit nog herinneren? 🙊 Tijdens de 13-weken echo was er zo'n duide ...
Oooh super zeg!! Ik had vandaag met 14 weken de 13 weken echo. Mijn gevoel zei meisje. En ben nu echt 99% overtuigd. Volgende week zaterdag de geslachtsbepaling echo….

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Kan je je dit nog herinneren? 🙊 Tijdens de 13-weken echo was er zo'n duide ...
Wat denk jij?

2 jaar geleden

Wat denk jij?
Ik denk hier een piemeltje te zien maar ben zeker geen expert 🙈 Waarom denk je zelf een meisje?

2 jaar geleden

Wat denk jij?
Dit is een van m'n foto's van het geslacht, vind het best vergelijkbaar met de jouwe

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Ik denk hier een piemeltje te zien maar ben zeker geen expert 🙈 Waarom den ...
Vooral voorgevoel. En had gelezen dat het bij een meisje op een hamburger 🍔 lijkt hahahhaa. Ik zie wel een burgertje, of het zijn de cravings 🤤

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Dit is een van m'n foto's van het geslacht, vind het best vergelijkbaar met ...
Ben benieuwd. Ik heb geen goede echo helaas van vandaag. Op die ik stuurde na. Nog even 1,5 week afwachten voor zekerheid 😅

2 jaar geleden

De echoscopist zei tegen ons dat alle baby’s rond de 13-14 weken nog een ‘uitstulping’ hebben dus dat het onmogelijk is om nu al te zien wat het wordt. Dat verdwijnt in de komende weken, vandaar dat ze het pas vanaf 16 weken écht kunnen zien. Nog even geduld dus!

2 jaar geleden

Vooral voorgevoel. En had gelezen dat het bij een meisje op een hamburger � ...
Hahah herkenbaar die cravings 😭

2 jaar geleden

Ben benieuwd. Ik heb geen goede echo helaas van vandaag. Op die ik stuurde ...
Spannend, laat je het weten?? 💕

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Spannend, laat je het weten?? 💕
Ja ik laat het weten. Volgende week zaterdag de echo. Ben dan 15+4.

2 jaar geleden

Eindelijk na twee weken de uitslag van de nipt test terug! Geen afwijkingen gevonden😄 echter hadden we vorige week al de 13 weken echo gehad en daar was ook niks op te ontdekken. Dus we waren al niet meer zenuwachtig voor de uitslag😄