1124 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik laat het weten. Volgende week zaterdag de echo. Ben dan 15+4.
Spannend! Wij ook toevallig. Ik ben dan 15+6! Hoe ons op de hoogte!馃槆

2 jaar geleden

Even vraagje. Hebben jullie een rustige of een bewegelijke baby? Ons kleintje is nu al echt een spring in het veld 馃槀 wil ook niet graag stil liggen. Moesten er tijdens de echo flink om lachen.

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Even vraagje. Hebben jullie een rustige of een bewegelijke baby? Ons klein ...
Ze is lui als mama 馃槄馃ゲ zit geen beweging in tijdens de echo's haha. Misschien komt dat nog, ik heb ook veel stress tijdens echo's dus misschien raakt ze daar van in slaap

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Even vraagje. Hebben jullie een rustige of een bewegelijke baby? Ons klein ...
Onze alleen maar slapen. Op zn kop. Gezicht richting mijn rug. Moest springen en alles bij de 13 weken echo. Maar wilde niet draaien. Mn man zegt dat het op mij lijkt dus. Ook een slaapkop die niet luistert 馃憤馃徏馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Even vraagje. Hebben jullie een rustige of een bewegelijke baby? Ons klein ...
Haha die van ons draaide ook alle kanten op bij de 13-weken echo, op z'n rug, op z'n kop, op z'n zij, we hebben m iig helemaal gezien 馃槅

2 jaar geleden

Afgelopen vrijdag ook een 13-weken echo gehad. Ik dacht te zien dat het een jongetje 馃挋 is. Wat denken jullie? 馃槉 toch twijfel ik hier ook nog flink over. Hij/zij was ook zeer beweeglijk, net zoals bij de termijn echo. Druktemaker net zoals zijn/haar moeder. Bij de NIPT-test met nevenbevindingen zijn er geen chromosoom afwijkingen gevonden. Heel blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op xoliisa

Afgelopen vrijdag ook een 13-weken echo gehad. Ik dacht te zien dat het een ...
Ik denk ook zeker te zien dat het een jongetje is :D Gefeliciteerd !!

2 jaar geleden

Reactie op Zea

Ik denk ook zeker te zien dat het een jongetje is :D Gefeliciteerd !!
24 juni krijg ik het te horen. Ik laat het dan weten 馃グ馃挋

2 jaar geleden

Ik deel niet veel maar wou deze toch ff delen. Vandaag 13 weken echo alles goed en de NIPT ook ok茅.

2 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben 1 december uitgerekend dus echt nettt december! Vandaag 15 weken en moet eerlijk zeggen ik heb tot nu toe nergens last van gehad馃 alleen heel af en toe in het begin al wat last van borstgevoeligheid. De 18e hebben we een 16wk echo gepland.. hopelijk kunnen ze dan al zien wat het wordt!馃崁 hoe gaat het met iedereen?

2 jaar geleden

Reactie op Serena772

Hoi allemaal, ik ben 1 december uitgerekend dus echt nettt december! Vandaa ...
Leuk! Ik ook 1 december uitgerekend! Wij hebben de 16de een geslachtsbepalende echo, zo spannend! Heb je een voorgevoel? Ik voel me goed, misselijkheid is gelukkig weg, wel last van bandenpijn.

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Leuk! Ik ook 1 december uitgerekend! Wij hebben de 16de een geslachtsbepale ...
O gelukkig dat kan vervelend zijn die misselijkheid.. nee mijn gevoel gaat nog heen en weer. Jullie een voorgevoel?

2 jaar geleden

Reactie op Serena772

O gelukkig dat kan vervelend zijn die misselijkheid.. nee mijn gevoel gaat ...
Eerst dacht ik een jongen, tot de 13 weken echo, toen dacht ik meisje.. Maar ik droom steeds over dat ik een jongen krijg 馃ぃ ik wacht nog maar een week geduldig af!

2 jaar geleden

Vandaag weer een echo gehad, kleintje lag lekker gestrekt met de beentjes omhoog en met de armen gestrekt naar voren 馃槀 We zijn alweer bijna 15 weken.. 馃グ Heel bizar! 20 juli hebben wij de 20-weken echo. Zo鈥檔 zin in!

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Vandaag weer een echo gehad, kleintje lag lekker gestrekt met de beentjes o ...
Ah, wat leuk!! En gaat zeker snel h猫. Ik ben vandaag 15 weken. Voor m鈥檔 gevoel kruipen de dagen/ weken iets minder langzaam voorbij dan in het begin. Wij hebben zondag de geslachtsecho en dan op 11 juli alweer de 20-weken echo (is bij ons een GUO). Zo bizar te bedenken dat ik dan tegen die tijd al op de helft zit! Hoe voel jij je inmiddels? Weten jullie het geslacht al?

2 jaar geleden

Ah, wat leuk!! En gaat zeker snel h猫. Ik ben vandaag 15 weken. Voor m鈥檔 gev ...
Ik vind het nu ineens juist sneller gaan qua weken haha! Mijn misselijkheid is aan het minderen. Ik kan weer koken en eten. Wel moet ik nog zo鈥檔 5/7 dagen in de week spugen. 馃ゲ Het geslacht willen wij niet weten, dus hier vragen wij niet naar! Wel hebben we het idee dat we het met de 13-weken echo hebben gezien, omdat de baby op dat termijn nog in het hele echo beeld paste. Bij onze eerste was deze echo er nog niet en was de baby bij de 16 weken echo amper in beeld (rug naar ons toe) en bij de 20 weken hebben we weggekeken toen ze naar het geslacht ging kijken. We gaan het zien over 6 maanden! 馃挍

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik vind het nu ineens juist sneller gaan qua weken haha! Mijn misselijkhei ...
Oh ja bedoelde ik ook. Ik vind het nu ook veel sneller gaan. En super fijn dat je tenminste weer kunt koken en eten. Dat gaat hier gelukkig ook weer goed. Scheelt enorm. Ah ja nu je het zegt heb ik in een ander topic inderdaad gelezen dat jullie het niet willen weten. Stiekem zou ik dat ook graag willen maar mijn/ onze nieuwsgierigheid is sterker 馃槄

2 jaar geleden

Oh ja bedoelde ik ook. Ik vind het nu ook veel sneller gaan. En super fijn ...
Haha wij zeggen ook iedere dag: ben zooo benieuwd wat het is! 馃槀

2 jaar geleden

Baal momentje:( ik zou vandaag een pret echo hebben om er achter te komen of we een jongen of een meisje gaan krijgen. Maar helaas door ziekte bij mij verloskundige is deze verplaatst naar volgende week. We hebben zelf al een idee wat het wordt door de 13 weken echo. Maar had graag bevestiging gehad. Nu nog maar een weekje wachten. Wanneer hebben jullie de pret echo gepland staan? Ohwja ik heb nog een ander leuk nieuwtje. Ik ben een webshop begonnen in babyartikelen en kraamcadeautjes. Ik ben er momenteel nog vol op mee bezig. Maar neem gerust eens een kijkje op www.elbambino.nl

2 jaar geleden

Reactie op Cld

Baal momentje:( ik zou vandaag een pret echo hebben om er achter te komen ...
Inderdaad snap dat het balen is! Je kijkt er zo naar uit hihi. Wij hebben hem volgende week zaterdag. Mijn man haf eerst zo iets van we wachten wel, maar ja ik kon toch niet wachten dus doe ik hem cadeau als vaderdag geschenk 馃グ Ik zal is kijken op je webshop鉂わ笍