1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Inderdaad snap dat het balen is! Je kijkt er zo naar uit hihi. Wij hebben ...
Aaah dat zal hij vast leuk vinden 😁 ik snap dat je niet kan wachten. Heb je al een voorgevoel wat het wordt?

2 jaar geleden

Reactie op Cld

Aaah dat zal hij vast leuk vinden 😁 ik snap dat je niet kan wachten. Heb j ...
Wij hebben het gevoel dat het een meisje is. Als wij goed gekeken hebben met de 13 weken echo 😂 Jullie al een voorgevoel? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Wij hebben het gevoel dat het een meisje is. Als wij goed gekeken hebben me ...
Aaah leuk een meisje ben benieuwd of het klopt bij jullie. Is het jullie eerste? Als wij het goed hadden gezien krijgen wij een jongen. Ik weet het voor bijna 99% zeker 🙈 als het klopt krijg ik een manne huishouden ik heb namelijk al een zoontje van net 16 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Cld

Aaah leuk een meisje ben benieuwd of het klopt bij jullie. Is het jullie ee ...
Wat leuk! Wordt zeker een trotse grote broer. Ja is onze eerste dus alles zo spannend en nieuw 🙈🥰

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Wij hebben het gevoel dat het een meisje is. Als wij goed gekeken hebben me ...
Durf niet echt een voorgevoel te hebben, wel droom ik veel over echo's of bevallen en dat het dan een jongen is

2 jaar geleden

Hmm kreeg net een mail van het ziekenhuis Dat mijn afspraak bij de gynaecoloog bevestigd is. Had geen flauw idee waarom ik naar de gynaecoloog moet. Dus maar even gebeld, assistente vroeg of ze het niet hadden doorgeven bij de verloskundige ik zo nee anders had ik je nu niet gebeld. Maar ik krijg dus een extra echo ivm dat mijn 13 weken echo slechte beeldvorming had. Dus toch nog een keertje kijken voor de 20 weken echo en dan ook wel heel nieuwsgierig of we nu kunnen zien wat het word

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Spannend, laat je het weten?? 💕
Nou……. Het is een jongen!! 💙

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Spannend! Wij ook toevallig. Ik ben dan 15+6! Hoe ons op de hoogte!😇
Ben je al geweest? Wij wel. En we krijgen een zoon 💙

2 jaar geleden

Ben je al geweest? Wij wel. En we krijgen een zoon 💙
Geweldig!! Wij komen net terug van onze echo. Wij krijgen een meisje 💕

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Geweldig!! Wij komen net terug van onze echo. Wij krijgen een meisje 💕
Gefeliciteerd! Prachtig om te zien en te weten hè. Ik voel mij echt speciaal gewoon. Het is zo mooi allemaal 🥰

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Prachtig om te zien en te weten hè. Ik voel mij echt specia ...
Ja inderdaad dat hadden wij ook. Zo mooi zo speciaal😊

2 jaar geleden

Wij hadden ook vanmorgen de echo om het geslacht te kunnen weten. Alleen was de kleine eigenwijs en bleef het met de beentjes gekruist liggen…. Haha. Zeer waarschijnlijk een meisje maar we mogen woensdag terugkomen voor de bevestiging.

2 jaar geleden

Wij hebben maandag de geslachtsbepalingecho. Ik ben dan 16+4.

2 jaar geleden

Reactie op Marlies26

Wij hadden ook vanmorgen de echo om het geslacht te kunnen weten. Alleen wa ...
Fijn dat je wel nog terug mag komen.🥰

2 jaar geleden

Reactie op Marsje

Wij hebben maandag de geslachtsbepalingecho. Ik ben dan 16+4.
Spannend! Veel succes en hou ons op de hoogte!

2 jaar geleden

Zijn er meer dames die wachten met het geslacht met familie delen tot je het geslacht zeker nog 1 of 2 keer bevestigd hebt gekregen? Wij hebben bij 16 weken een geslachts echo gedaan omdat wij eerder persoonlijk te vroeg vonden. Maar wij willen wel nu wachten tot na de 20 weken echo zodat het geslacht zeker zeker is. Een neef van ons werd namelijk al vroeg gezegd een meisje en bleek bij de bevalling een jongen. Echt even schrikken.

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Zijn er meer dames die wachten met het geslacht met familie delen tot je he ...
Oh ik had inderdaad wel gewacht. Maar wij kregen bij de 13 weken te horen meisje, en hierna met 15+4 weer meisje. Maar is bij jou neef bij alle echo's meisje gezegd dan? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Oh ik had inderdaad wel gewacht. Maar wij kregen bij de 13 weken te horen m ...
Jep kregen steeds een meisje te horen. Of daarna niet meer gekeken. Daarom nu wel zelf nog even wachtende op bevestiging want wil graag los voor kleertjes maar zonde om spullen te halen als het verkeerd is 😅

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Zijn er meer dames die wachten met het geslacht met familie delen tot je he ...
Misschien komt dat doordat het tot 13 weken nog hetzelfde is. En dan het verschil begint te ontstaan. Als je dan heel vroeg kijkt hebt je altijd de kans dat je denkt een meisje, maar het uiteindelijk dus toch een jongetje blijkt. Ik denk dat je er met 16 weken wel echt zeker van kan zijn hoor. 🥰

2 jaar geleden

Misschien komt dat doordat het tot 13 weken nog hetzelfde is. En dan het ve ...
Dat klopt dat wisten we daarom wilde we het ook echt niet eerder. Hadden natuurlijk wel een voorgevoel bij de 13 weken echo.😊 Zijn natuurlijk wel al super blij met een meisje. Misschien toch wat onzekerheid