1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Spannend! Veel succes en hou ons op de hoogte!
Wij hebben de echo gehad vanmiddag en wij krijgen een zoon💙

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Dat klopt dat wisten we daarom wilde we het ook echt niet eerder. Hadden na ...
Heb je het zelf ook goed kunnen zien? Bij mij was daardoor de twijfel meteen weg. Wij kunnen er niet omheen. Duidelijk een jongen. Ik denk dat jullie ook geen twijfels hoeven te hebben!

2 jaar geleden

Heb je het zelf ook goed kunnen zien? Bij mij was daardoor de twijfel metee ...
Ja klopt goed kunnen zien ze had het mijn man ook vertelt bij een jongen zie je de ballen en wijst het piemeltje naar de neus 🤣

2 jaar geleden

Nou……. Het is een jongen!! 💙
Jaaa toch? Wat leuk, gefeliciteerd 💙💙

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Ja klopt goed kunnen zien ze had het mijn man ook vertelt bij een jongen zi ...
Dan zou ik er echt niet meer over twijfelen 💙

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Jaaa toch? Wat leuk, gefeliciteerd 💙💙
Ja, ik had al een klein vermoeden na die 13 weken echo. Maar was nog heel onzeker en aan het wachten voor de bevestiging. Ik vond het zo een fijn en prachtig moment. Het leek wel of 15 weken spanning van mij af vielen. En het besef eindelijk binnen kwam. Ik word mama van een zoontje 💙 Het is zo prachtig 🥰🤲🏼

2 jaar geleden

Ik zit weer met de zenuwen voor morgen

2 jaar geleden

Nog een uurtje en een kwartier pff zenuwslopend

2 jaar geleden

Wij mochten gister nog een keertje terugkomen voor de echo om achter het geslacht te komen. Het was weer heel moeilijk te zien, haha klein eigenwijsje. Maar het is een meisje!💖 (als het goed is🤣)

2 jaar geleden

Reactie op Marlies26

Wij mochten gister nog een keertje terugkomen voor de echo om achter het ge ...
Superleuk

2 jaar geleden

Wij krijgen na 2 meiden een jongen 💙

2 jaar geleden

Wij krijgen ook een jongen 🥰💙

2 jaar geleden

Wat leuk om allemaal te horen😍 hier nu ook lekker begonnen aan de kinderkamer. Voelt echt heerlijk. 🥰

2 jaar geleden

Valt niet omheen te kijken haha

2 jaar geleden

Hoi allemaal ik ben nu 16 weken en uitgerekend op 6 december. Leuk om in dezelfde datum te zijn uitgerekend

2 jaar geleden

Wij hebben geen 13 weken echo gedaan en wachten nog vol spanning op de 20 weken echo om onder andere het geslacht te weten te komen!! Wel is de eerste grote aankoop gedaan: een nieuwe draagzak ❤️ Na de 20 weken echo ga ik ook los hoor: knuffeldoekje, hartslagknuffel, eerste pakje… kan echt niet wachten 😇

2 jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Wij hebben geen 13 weken echo gedaan en wachten nog vol spanning op de 20 w ...
Ik heb ook nog maar 1 ding gekocht ga ook wachten tot er wat meer winter kleding is

2 jaar geleden

Dit is mijn eerste aankoop

2 jaar geleden

Wij zijn vandaag ook weer wezen winkelen. Aankleedkussen commodemandje en een matras/benodigdheden gekocht. De la van de commode moet nog worden gefixt die stropt een beetje, en jet wandrek moet er nog boven 😁

2 jaar geleden

Ik baal wel dat ik nog steeds veel ochtenden in de week moet spugen.. Nu moest ik sinds lange tijd weer om half 5 opstaan om te (spugen) en daarna te eten, want zó misselijk. Heb ook enorm hoofdpijn momenteel, ik denk door de warmte? Er zit echt al een verbetering in hoor. Ik kan weer normaal 3x daags eten en heb wel heel specifiek zin in bepaalde dingen, maar ik kan eten en ik heb trek. Maar dat spugen in de ochtend.. Nog meer dames die in hetzelfde schuitje zitten?