1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Bij mijn VK worden geen echo's gemaakt. Dus tijdens de controle luisteren z ...
Oh dat lijkt me echt heel vervelend 馃檴 fijn dat het hartje hoort dat je weet dat het goed is. Maar ik merk dat ik heel veel waarde hecht aan beeld 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Oh dat lijkt me echt heel vervelend 馃檴 fijn dat het hartje hoort dat je wee ...
Ja dat scheelt enorm, maar haar zien is toch wel veel leuker. Daarom denk ik toch nog maar eens een pretecho inplannen rond de 27 weken oid.

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Bij mijn VK worden geen echo's gemaakt. Dus tijdens de controle luisteren z ...
Hier net zo! Alleen met 36 weken nog. Wij gaan tussendoor wat pretecho鈥檚 doen of even spieken op het werk van mijn partner haha. Daar is ook een echo-apparaat. 馃檲

2 jaar geleden

Zo vreemd dat jullie in NL zo weinig echo's krijgen. In Belgi毛 worden die maandelijks gepland en naar het einde toe nog vaker per maand.. jullie moeten ook echt lang wachten op het geslacht馃憖..

2 jaar geleden

Reactie op Elasi

Zo vreemd dat jullie in NL zo weinig echo's krijgen. In Belgi毛 worden die m ...
Ik krijg ook meer echos hier in NL verschilt dus per verloskundige zo als ik nu lees. Het geslacht zit niet bij de Nipt omdat hier in NL je tot later abortus kunt plegen zonder medische reden en mensen dit dus kunnen gebruiken als het geslacht niet naar hun zin is. En bij de 13 weken echo mogen ze het nog niet zeggen omdat het een medische echo is en het nog zou kunnen veranderen want echos kunnen nog niet altijd juist zijn.

2 jaar geleden

Wat krijgen sommigen bizar weinig echo鈥檚 zeg! Ik ben vandaag 17+6 weken en heb tot nu toe 10 echo鈥檚 gehad. Bij mijn verloskundige krijg je ongeveer iedere 2 weken een echo.

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Wat krijgen sommigen bizar weinig echo鈥檚 zeg! Ik ben vandaag 17+6 weken en ...
Wow. Ik ben nu 18 weken.. Had mijn 1ste echo bij 8 weken (om te zien of er een kloppend hartje was), de 2de bij 11 welem (termijnecho), de 3de bij 13 weken (medische echo), bij 16 weken een pretecho (zelf ingepland) en heb er dan 11 juli nog 1 bij 20 weken.. Verder normaal gezien geen meer... 馃槖

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Wow. Ik ben nu 18 weken.. Had mijn 1ste echo bij 8 weken (om te zien of er ...
Bij mij hetzelfde

2 jaar geleden

Wij hebben z贸鈥檔 sterk voorgevoel dat het een meisje wordt, dat we bijna in staat zijn om meisjes kleding te kopen.. 馃ゲ Maar nee. Nog even een paar maanden wachten om te kijken of we een zoon of dochter hebben gekregen! 馃挍

2 jaar geleden

Over 10 dagen eindelijk de 20-weken echo 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Over 10 dagen eindelijk de 20-weken echo 馃槏
Fijn je dat het eindelijk in de buurt komt. Wij hebben hem over 8 dagen. Ben zo benieuwd of we een jongen of een meisje krijgen 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Fijn je dat het eindelijk in de buurt komt. Wij hebben hem over 8 dagen. Be ...
Ja heel fijn. Kijk er naar uit maar blijft ook wel spannend hoor. Voor jullie helemaal omdat je ook nog krijgt te horen wat het wordt, leuk!!

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Over 10 dagen eindelijk de 20-weken echo 馃槏
Hier ook kan niet wachten

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Over 10 dagen eindelijk de 20-weken echo 馃槏
Wij over 15 dagen 馃槄 duurt nog even, maar aan de andere kant gaat de tijd zo ontzettend snel! Ik probeer echt van elke dag te genieten 馃グ

2 jaar geleden

De tijd gaat echt snel h猫, gewoon al bijna weer halverwege! Ik vond het de eerste zwangerschap echt niet zo vlot gaan.

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

De tijd gaat echt snel h猫, gewoon al bijna weer halverwege! Ik vond het de ...
Ik merkte dat ik de eerste 12 weken heel langzaam vond maar daarna dat het echt een stuk sneller gaat. Voor mij de eerste en begin onze kleine meid nu te voelen. Wat een heerlijk gevoel 馃挄馃槏

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Ik merkte dat ik de eerste 12 weken heel langzaam vond maar daarna dat het ...
Dat had ik ook! Je wil de weken die het meest onzeker zijn natuurlijk ook zo snel mogelijk hebben gehad. Nu kunnen we genieten en vliegt de tijd voorbij. Bijzonder gevoel he, zo'n kleinte in je buik voelen. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor we het ook aan de buitenkant kunnen zien bewegen 馃槉 Wat leuk dat je al weet dat je een meisje krijgt馃グ

2 jaar geleden

Ik vind het ook bizar dat ik alweer bijna op de helft zit! En wij hebben het nog steeds niet veel mensen verteld, dus ook nog niet op social media. Maar dat wordt wel steeds lastiger hoor met die buik.. Ik moet echt een trui aan of een jas als ik naar buiten ga. 馃ゲ

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik vind het ook bizar dat ik alweer bijna op de helft zit! En wij hebben he ...
Wij hebben het ook nog niet op social media gedeeld, maar vrijwel iedereen in onze omgeving weet het wel al. Kan er ook niet echt omheen, zo duidelijk is het al zichtbaar 馃槉 Kun je je 'normale' kleding nog wel gewoon aan momenteel?

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Wij hebben het ook nog niet op social media gedeeld, maar vrijwel iedereen ...
Directe familie weet het inderdaad ook wel bij ons. Maar nog zeker niet alle mensen die ook redelijk dichtbij staan en collega鈥檚 bijvoorbeeld. Nee, ik kreeg al heel snel een buikje en draag echt al vanaf week 12 zwangerschapsbroeken (als ik een broek draag). Maar het liefst draag ik een rok en thuis gewoon jogging. Ik kan heel moeilijk strakke broeken verdragen sinds de zwangerschap. 馃ゲ