1124 Reacties

2 jaar geleden

Aankomende week veel dames die de 20 weken echo hebben hier. Heel veel succes en plezier lieve mama's 💕👶🏻💙

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Aankomende week veel dames die de 20 weken echo hebben hier. Heel veel succ ...
Jaaa morgenmiddag. Blijft toch spannend! Succes iedereen!

2 jaar geleden

Wij hebben vrijdag de 20 weken echo. Succes iedereen

2 jaar geleden

Wij donderdagmiddag! Succes allemaal 💕

2 jaar geleden

Hier donderdag ochtend ik ga duimen 🥲🙈

2 jaar geleden

Ik heb dinsdag de 20 weken echo. Toch wel spannend hihi

2 jaar geleden

Vandaag 19+1 weken zwanger en morgen ochtend de 20 weken echo, spannend wel!

2 jaar geleden

Reactie op Nvddw

Vandaag 19+1 weken zwanger en morgen ochtend de 20 weken echo, spannend wel ...
Hier precies het zelfde (: 19+1 en morgen de 20 weken echo haha. Succes! Ik vind t ook spannend

2 jaar geleden

Reactie op esmeedupee

Hier precies het zelfde (: 19+1 en morgen de 20 weken echo haha. Succes! Ik ...
Succes ook vandaag!!

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Aankomende week veel dames die de 20 weken echo hebben hier. Heel veel succ ...
Ik heb hem precies met 20 weken! Volgende week dinsdag. Zo benieuwd! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Aankomende week veel dames die de 20 weken echo hebben hier. Heel veel succ ...
Donderdag ben dan wel nog maar 19+1

2 jaar geleden

Vanochtend met 19+3 de echo gehad en alles was goed! Ons baby’tje groeit goed (zelfs iets groter dan verwacht op basis van termijn). En geslacht ook weer bevestigd 💙👶🏼, dus nu gaan we lekker spulletjes inslaan! Succes voor de andere dames🥰

2 jaar geleden

Zojuist de 20 weken echo gehad en alles gaat goed gelukkig. 💗 Succes allemaal!

2 jaar geleden

Hoe is de 20 weken echo in vergelijking met de 13? Ofwel wat is de kans dat ze na een goede 13 weken echo een afwijking vinden? Begin me zo'n zorgen te maken op herhaling van mn vorige zwangerschap

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hoe is de 20 weken echo in vergelijking met de 13? Ofwel wat is de kans da ...
M’n verloskundige gaf aan dat een goede nipt (met nevenbevindingen) en een goede 13-weken echo op zich een goede voorspeller vormen voor de 20-weken echo, maar dat het geen garanties geeft. Die heb je nooit… Ze kunnen bij de 20-weken echo een stuk meer zien dan bij de 13-weken. De echo duurt langer en de organen zijn wel echt beter aangelegd dan tijdens de 13 weken, dus wat dat betreft heb je een betere indicatie. Wanneer heb je de 20-weken? Komt vast goed!!🍀🍀

2 jaar geleden

Vandaag 20 weken echo gehad, alles was goed (moet even terugkomen want 1 baby wilde niet draaien voor haar gezichtje) maar het geslacht wat ze 1,5 week eerder aanzagen voor een jongen blijkt ook een meisje! Dus even schrikken maar ook heel leuk, 2 meiden voor ons.

2 jaar geleden

M’n verloskundige gaf aan dat een goede nipt (met nevenbevindingen) en een ...
Donderdag, tel de dagen af. Vorig jaar tijdens corona tijd geen echo's meer gehad tussen 11 en 20 weken maar wel een goede nipt. De 13 weken echo bestond toen nog niet. Wat ons zoontje had kan mn dochter niet krijgen, alleen ben ik nu weer bang voor al het andere 🥲 Met 13 weken een guo gehad, toen hebben ze de niertjes al kunnen zien, ruggengraat hartje gecontroleerd. Dus ik hoop op een goede afloop

2 jaar geleden

Reactie op Romee22

Vandaag 20 weken echo gehad, alles was goed (moet even terugkomen want 1 ba ...
Wat fijn! Top dat je nog even terug mag komen zodat alles goed is. Wel fijn dat ze het nu zien ipv bij de geboorte dat lijkt mij nog veel harder schrikken 😱

2 jaar geleden

Zijn er meer dames waarbij de buik de ene dag echt enorm is en de andere dag veel minder? 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hoe is de 20 weken echo in vergelijking met de 13? Ofwel wat is de kans da ...
Ik had het idee dat de 20 weken wel uitgebreider was, logisch ook, kindje is veel groter en beter te controleren. Bij de 20 weken hebben ze de organen beter kunnen bekijken, kleine hersenen ook, allerlei botlengtes, middenrif, hart heel uitgebreid, etc.