1124 Reacties

2 jaar geleden

Hi ladies, Ik ben zondag 20 weekjes zwanger. Ergens een hele mooie mijlpaal, maar ergens ook dat het mij een beetje beangstigd! Dit komt wel in vlagen en zal vast versterkt worden door hormonen 🙈 dat ik dan ineens denk, oh jeej er moet nog zoveel gekocht worden, hoe gaat dat financieel allemaal lukken, het gaat ineens zo snel de tijd.. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar aan de andere kant probeer ik ook zo erg te genieten 😊 het zijn gekke dubbele gevoelens! Herkent iemand dit misschien? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Naomivanvna

Hi ladies, Ik ben zondag 20 weekjes zwanger. Ergens een hele mooie mijlpaa ...
Heeeel herkenbaar 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Naomivanvna

Hi ladies, Ik ben zondag 20 weekjes zwanger. Ergens een hele mooie mijlpaa ...
Vooral kinderopvang maak ik me druk om pohh wa duur🙈 Qua spullen ben ik al bijna compleet op wat kleertjes en de kinderwagen na, die kan ik in september ophalen. Vooral de gezondheid van mij en de baby maak ik me druk over 🙈 Ben blij als ze 1 word haha

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Vooral kinderopvang maak ik me druk om pohh wa duur🙈 Qua spullen ben ik al ...
Ja duur he! Oh fijn zeg dat je al bijna compleet bent! 😊 Ja dat snap ik ook heel goed, de gezondheid is natuurlijk het aller belangrijkste! 🤍

2 jaar geleden

Reactie op Naomivanvna

Hi ladies, Ik ben zondag 20 weekjes zwanger. Ergens een hele mooie mijlpaa ...
Spannend he! Ik ben vandaag 20 weken en begin me ook steeds meer te realiseren dat er toch echt een kindje aan gaat komen. Je maakt je zorgen over financiën zeg je: je kan heel veel spullen en alle kleertjes prima tweedehands kopen, dat scheelt enorm in de kosten. Misschien gewoon elke maand 1 aankoop doen? En heb je misschien vrienden of familie met kids die spullen willen doorgeven (gratis of voor weinig geld)? Ik heb bijv. nu al genoeg kleertjes in huis voor de eerste paar maanden en allemaal gekregen van vriendinnen die er vanaf wilden 😅

2 jaar geleden

Reactie op Kroos13

Spannend he! Ik ben vandaag 20 weken en begin me ook steeds meer te realise ...
Ik heb ook al veel gratis gekregen, had niks meer in huis van de vorige 2 kinderen. Moet alleen nog een commode en wat kleine dingen en kleertjes. Enigste wat ik al gekocht heb is 1 pakje om aan te doen derest alles gratis gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Kroos13

Spannend he! Ik ben vandaag 20 weken en begin me ook steeds meer te realise ...
Wat een lieve reactie! Toch een mijlpaal he die 20 weken! 🥰 We zijn nu idd bezig met een wiegje via marktplaats. Is echt super veel op te vinden, heb nu ook melding aanstaan als er kinderwagens online komen in de omgeving. Wij zijn het eerste stel van onze vrienden die een kindje mogen krijgen dus veel kleertjes zit er helaas niet echt bij, zij zitten dan echt in een andere levensfase ofzo. Ik heb vandaag leuke rompertjes bij hema kunnen scoren voor een prikkie uit de sale. Dus inderdaad stukje bij beetje verzamel ik steeds meer! Ik ga inderdaad proberen de ‘grotere’ aankopen wat te spreiden :)

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Ik heb ook al veel gratis gekregen, had niks meer in huis van de vorige 2 k ...
Echt onwijs fijn zeg! 😍

2 jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed gelukkig. Sinds 2 weken voel ik hem. Maar de laatste 2 dagen echt héél veel. Zo schattig 🥰 Nu afwachten tot mijn man het ook kan voelen vanaf de buitenkant.

2 jaar geleden

20 weken echo gehad en met m’n mannetje is alles in perfect in orde , alleen wel te horen gekregen dat we extra op controle moeten vanwege placenta praevia. Dus nu maar duimen dat het met de tijd omhoog trekt en dat met de extra 32 weken echo alles weer in orde is .

2 jaar geleden

Ik ben ook net terug van de 20-weken en alles was goed gelukkig. Hij was lekker actief en liet zelfs nog even zn spierballen zien 😄

2 jaar geleden

Reactie op ndrenk

20 weken echo gehad en met m’n mannetje is alles in perfect in orde , allee ...
Hier precies hetzelfde verhaal. Duimen maar! 😬

2 jaar geleden

Gister 20 weken echo gehad. Echt een asociale hork van een echoscopist. Wilde onze vragen niet beantwoorden, negeerde mijn vriend sowieso compleet en was super bot. Met 20 min stonden we weer buiten. Gelukkig is de baby helemaal goed gekeurd. Dat is natuurlijk het belangrijkste maar de ervaring was niet prettig

2 jaar geleden

Reactie op Marloes712

Gister 20 weken echo gehad. Echt een asociale hork van een echoscopist. Wil ...
Jeetje das ****! 20 minuten is ook wel snel, bij ons duurde hij 40 minuten. Had je een afspraak via je VK? Misschien een optie om toch nog een andere echo inplannen? Sowieso omdat je nog vragen hebt en om deze nare ervaring te vergeten?

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Jeetje das ****! 20 minuten is ook wel snel, bij ons duurde hij 40 minuten. ...
Voor de 13 en 20 weken echo moesten we naar een andere locatie. Ik ga er zeker nog wel over klagen bij de verloskundige. We hebben aankomende week onze 22 weken controle. Mijn vriend en ik waren allebei zo teleurgesteld in het tempo waarom de echoscopist door de afspraak heen rausde. We hebben afgesproken binnenkort een extra pretecho in te plannen om toch nog even op het gemak te kunnen kijken

2 jaar geleden

Reactie op Marloes712

Voor de 13 en 20 weken echo moesten we naar een andere locatie. Ik ga er ze ...
Hier hetzelfde, mijn VK maakt geen echo's. Zelf was mn 13 weken een beetje nare ervaring, maar dat heeft de 20 weken echo weer goedgemaakt. Zijn toch belangrijke dingen die echo's dan is het toch wel fijn dat je alle info wilt krijgen en goed begeleid wordt! Gelukkig was wel alles goed met jullie kleine..

2 jaar geleden

Zijn er meer waarbij de buik eigenlijk even stilstaat qua groei? Mijne lijkt zelfs wat kleiner geworden. Zou dit komen omdat de baby wellicht anders is gaan liggen? Ook heb ik een kleine baby maar ja.. het groeit wel gewoon 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Zijn er meer waarbij de buik eigenlijk even stilstaat qua groei? Mijne lijk ...
Het zou zomaar kunnen denk ik. Ik heb zelf juist dat mijn buik al best flink is. Krijg ook vaker de vraag of het er echt geen 2 zijn😅

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Het zou zomaar kunnen denk ik. Ik heb zelf juist dat mijn buik al best flin ...
Het gekke is dus dat ik, zeker voor een eerste zwangerschap, al ontzettend snel een buikje kreeg! Met 15 weken had ik echt al een grote buik, maar sindsdien lijkt hij amper gegroeid. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Naomivanvna

Hi ladies, Ik ben zondag 20 weekjes zwanger. Ergens een hele mooie mijlpaa ...
Ik heb het geluk dat mij zus een tweeling heeft van hetzelfde geslacht als ons kindje en we dus heel veel krijgen, maar ik snap wel ergens je zorgen. Komt toch veel bij kijken. Ik zou ook echt je aanmelden in de lokale 'gratis in....' groepen op Facebook en eventueel een oproep plaatsen, daar komt vaak heel veel reactie op van mensen die ook graag de spullen kwijt willen en het juist leuk vinden dat het bij iemand terecht komt die het graag wil hebben.