1124 Reacties

2 jaar geleden

Hier 5 december. Een paar spulletjes al aangekocht. Misselijkheid gaat zo op en af. Sommige dingen wil ik de eene dag eten en da andere dag wil ik er niet aan denken. 🤢 Ook ongelofelijk moe 😴 Voor ons 2 de echo gehad 22april op 7w4 dagen. 23 mei volgende echo en NIPT test. Dan 12 weken. Spannend ❤️

2 jaar geleden

Ik ben voor 1 december uitgerekend. De misselijkheid neemt sinds deze week meer toe 🙈. Tot nu toe al 4 echo's gehad, 2 heel vroege wegens bloedverlies en dan eentje met 6w4d en eentje met 8w4d. Ik ben zwanger via ICSI. 12 weken echo staat gepland op 20 mei. Zo spannend! Ik vind het wel even moeilijk dat ik nu enkele weken niets weet. Wij hebben nog niets gekocht, maar ik ben wel een dekentje aan het maken.

2 jaar geleden

Hoi hoi, Hier 7 december uitgerekend. Inmiddels twee echo’s gehad omdat het lastig te zeggen was hoelang ik zwanger was. Ik heb het vrij vroeg verteld aan nabije familie omdat ik het in verband risicovol werk daar eigenlijk al direct moest vertellen.

2 jaar geleden

Mijn echo met 8+2! En hier was de baby al flink aan het bewegen 😍

2 jaar geleden

Hoihoi ☺️ Ik ben voor nu 1 dec uitgerekend, ons 3e kindje ❤️ 1 echo gehad met 7 weken , mooi kloppend hartje gezien🥰 paar keer licht bloedverlies gehad voordat ik de echo had, daarna gelukkig niet meer. Echter blijf ik echt mega onzeker.. ben sinds 8 weken totaal niet meer misselijk, terwijl ik echt héél misselijk was… het geeft me toch wel een akelig gevoel?☹️ 12 mei de volgende echo, hoop zo erg dat alles goed is❤️

2 jaar geleden

Hier 2 weken geleden echo gehad, kloppend hartje gezien naar schatting was ik toen 6+2. Volgende week dinsdag nieuwe echo en hopelijk dan ook een duidelijk termijn😊

2 jaar geleden

Ook uitgerekend op 5 december. Wel erg spannend en nieuw allemaal, eerste kindje ☺️ verder voel ik mij helemaal goed.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnebloem13

Ik ben voor 1 december uitgerekend. De misselijkheid neemt sinds deze week ...
Waaaaauw! Heb je die 3d echo zelf laten maken of doen ze dat standaard bij jouw verloskundige?

2 jaar geleden

Reactie op Mama_R

Wij ook uitgerekend op 5 december en aankomende zondag ga ik testen voor de ...
Hoi waar ga je de amerikaanse NIPT doen als ik vragen mag. In belgie kan het pas vanaf 11 weken namelijk met geslacht.

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Waaaaauw! Heb je die 3d echo zelf laten maken of doen ze dat standaard bij ...
🥰 Mijn gynae heeft deze gemaakt op mijn laatste afspraak bij de fertiliteitskliniek. Weet niet of dit standaard is maar ben er heel erg blij mee want zo kan ik mij er meer bij voorstellen.

2 jaar geleden

Hee wat leuk! Ik ben 4 december uitgerekend van ons 2e kindje. Afgelopen week een 1e echo gehad, ze deed uit zichzelf ook een deel 3d. Leuk extraatje 😊 Ik heb in principe alles natuurlijk zo van onze 1e van bijna 2. Maar wil ook nog even wachten met spulletjes kopen, vind het nog te spannend haha. Met 11+6 heb ik de 12wkn echo en met 13+6 de 13 weken echo. Op internet staat dat er met de 13 weken geen uitspraak gedaan mag worden over het geslacht als het te zien is. Dus zou er niet teveel op hopen. Weet zelf nog niet of ik het überhaupt wil weten eigenlijk haha. Qua klachten spuug ik al een paar weken veel, ben ik erg moe, heb ik jeuk op m'n armen en ontzettende vreetbuien. Alles in m'n vorige zwangerschap niet gehad, dus is best even wennen en vind het flink pittig met m'n zoontje. Ik hoop dat het straks beter zal gaan!

2 jaar geleden

Hi! Leuk dit 😃 hier 5 december uitgerekend. Wel wat mensen dichtbij ons om heen het verteld al, erg leuk! Eerste echo gehad bij 7 weken, daar was alles goed. Misselijkheid en moeheid overheersen mijn dagen haha maar met Suprimal en gember pilletjes red ik het wel, het is gelukkig zonder spugen. 18 mei de tweede echo, spannend!

2 jaar geleden

Reactie op Inge61

Hoi waar ga je de amerikaanse NIPT doen als ik vragen mag. In belgie kan he ...
Ik krijg a.s. maandag de nipt in België. Ben dan net geen 10 weken. Wij willen het geslacht niet weten, maar dat kan dus al wel.

2 jaar geleden

Hi! Hier vooralsnog 5 december uitgerekend, volgende week op 12 mei de termijnecho. Nu 2 mooie echo's met 6 en 8+3 met kloppend hartje gehad, een op verzoek omdat ik het anders te lang tot de termijnecho vond duren. Ik heb vooral last van misselijkheid, pijnlijke borsten en vermoeidheid en in de ochtend heel vroeg wakker. Maar heel erg wisselend per dag. En de laatste week merk ik dat ik meer goede dagen heb, wat me onzeker maakt. Als ik dan wel weer wat symptomen heb stelt dat weer gerust en blij om te lezen dat ik niet enige ben bij wie de klachten al wat minder worden. En volgens mij moet ik me ook geen zorgen maken.

2 jaar geleden

Wat leuk! Ik ben op 4 dec uitgerekend. Het is ons eerste kindje 🥰. Op 9 mei de 2e echo bij 10+1 en daarna bijna wekelijks vanwege in het Erasmus MC vanwege extra onderzoek naar de niertjes. Mijn man heeft toen hij jong was problemen gehad, dus nu word ik onderzocht middels een GUO en in de gaten gehouden. Spannend maar ik maak me geen zorgen. Zie het vooral als een extraatje, al die echo’s 🥰🍀. Heb me eigenlijk tot nu goed gevoeld maar merk sinds een paar dagen toch dat de misselijkheid komt en ik last heb van m’n darmen en vermoeidheid. Bijna voorbij de 12 weken! Nipt hebben wij al doorgegeven evenals de 13-weken echo.

2 jaar geleden

Vooralsnog ben ik 5 december uitgerekend van ons derde kindje. 16 mei hebben we de termijnecho en daarna maken we de vervolgafspraken. Ik kijk erg uit naar het tweede trimester, ik ben nu wel klaar met moe en misselijk zijn hoor! En elke nacht op dezelfde tijden wakker om naar de wc te gaan 🙈 Gelukkig lukt het me wel om met mijn twee kinderen lekker actief te zijn. Ik probeer twee keer per dag naar buiten te gaan met ze, tot nu toe lukt dat erg goed ☺️

2 jaar geleden

Heyhey, Hier uitgerekend 1/12 ☺️ Ondertusen al echo gedaan en het hartje gehoord! Wat een heerlijk gevoel! Wel alle kwaaltjes al gehad dat je maar kan inbeelden🙊🙄😅 Maar heb nu de laatste 2 dagen zogoed als niets meer, ook mijn borsten doen geen pijn en de ochtendmisselijkheid is precies ook weg. Ik maak me een beetje zorgen🥺 Iemand van jullie ook dat het plots weg kan zijn?

2 jaar geleden

Reactie op stephaghinni

Heyhey, Hier uitgerekend 1/12 ☺️ Ondertusen al echo gedaan en het hartje g ...
Geen zorgen! Is heel normaal zeggen ze. Ik heb ook de ene dag flink misselijk en dan weer niet en nergens geen last van. Wat fijn die echo's en echt zo bijzonder dat je het hartje kan horen. Zo fijn

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Geen zorgen! Is heel normaal zeggen ze. Ik heb ook de ene dag flink misseli ...
Dat stelt me al wat gerust. Heb net ook eens naar de vroedvrouw gebeld en die zei ook als je de 12weken nadert de symptomen kunnen afnemen. Maar toch stiekem denk ik er toch over na. Werd ik gisteren nog gek van alles dat ik voel en uitgeput ben en sta je deze ochtend op met niets meer🙄😅 Bedankt voor de respons!

2 jaar geleden

Reactie op stephaghinni

Dat stelt me al wat gerust. Heb net ook eens naar de vroedvrouw gebeld en d ...
Goed om te horen ja! Ik bel mijn verloskundige ook met als ik iets voel. Ze stelt me ook steeds gerust hihi. Ik hoop zo dat rond de 12 weken bij ook alles een beetje zo goed als weg is😂 gisteren een goede dag vandaag was het weer raak.