1124 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 29 november uitgerekend van mn eerste kindje dus wie weet word hij of zij wel begin december geboren ☺️

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Goed om te horen ja! Ik bel mijn verloskundige ook met als ik iets voel. Ze ...
Ooh veel sterkte dan vandaag🙊

2 jaar geleden

Hoi! Voorlopige datum is hier 2 december! Maandag as de termijnecho 🤩 Op de foto lijkt het erop dat ik 9 week was, aldus de verloskundige 🥰

2 jaar geleden

Wat een leuke topic, echt fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik ben uitgerekend voor 5 december van mijn tweede kindje. Ik ben zelf super misselijk, geef ook regelmatig over. Heb het steeds super koud en ben steeds doodop.. mijn borsten zijn flink opgezwollen en zeer gevoelige tepels. Ik zal blij zijn als ik het volgend trimester in stap.. ik had op 7+3 een echo waar ik het hartje kon horen. Op 24 mei volgende echo en dan ook ineens de NIPT. Ben zo benieuwd naar hoe het er nu allemaal uit ziet.. 🙈🙈😍😍😍

2 jaar geleden

Ik ben 4 december uitgerekend! Zwanger na meer dan 3 jaar proberen en een medisch traject. Ik kan het soms nog steeds niet goed geloven! Ik ben ook heel erg misselijk en moe. Ik kijk uit naar het tweede trimester en hoop dat de kwaaltjes en onzekerheid dan afnemen! Succes iedereen!

2 jaar geleden

Reactie op Inge61

Hoi waar ga je de amerikaanse NIPT doen als ik vragen mag. In belgie kan he ...
Hi Inge! Het kan alleen bij Femme-Amsterdam in NL volgens mij vanwege het grote aantal expats hier in de stad. Ze schijnen de enige te zijn en dit is ook toevallig mijn verloskundigenpraktijk dus vandaar de optie. Mooi meegenomen dat geslacht hoor, maar had van mij niet perse zo vroeg al gehoeven 😬

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Interessant! Ik wist niet dat er meerdere soorten waren. NL of BE want had ...
Ik ook niet! Dit is een soort extra optie puur voor de expats en toen boden ze het maar aan iedereen die wilde binnen de praktijk aan. Wel €575,- als je voor de volledige opties gaat, wat wij wel gaan doen. Dus financieel wel ff fors!

2 jaar geleden

Super leuk! Ik ben voor nu 2 December uitgerekend van ons 2e kindje 😍. 1e echo gelukkig alles goed! 17 mei de volgende echo! Nu al zin in ❤️ Goed misselijk en moe geweest afgelopen weken. Voor m’n gevoel wordt dit nu iets minder gelukkig! Voor de rest voel ik me prima! En hebben we er vooral heel veel zin in. ❤️

2 jaar geleden

Tot nu toe uitgerekend op 3 december. Aankomende maandag (de 9e) hebben we de termijnecho en dan gaan we de officiële datum horen. Ik heb de 25ste op eigen verzoek de eerste echo gehad. Meer uit eigen nieuwsgierigheid en omdat ik het mijn ouders wilde vertellen met een foto van de echo. We hebben al een autostoeltje gekocht hahaha beetje voorbarig maar we konden het niet laten. Het was een hele goeie aanbieding 😆

2 jaar geleden

Hee moeders! Ik ben vooralsnog uitgerekend op 5 december. Aanstaande maandag heb ik een 10 weken echo. Als het goed is ben ik nu 9+ 3. Eerste echo gehad dan en wat mooi en bijzonder om het al te zien en het vruchtzakje zag je ook duidelijk. 😍 ik wil Nipttest zowieso doen; papieren en folders al thuis. nevenbevindingen laat ik echter niet doen. Ik moest mij inhouden om niet meteen vanalles te kopen. Ik doe mee met moeders voor moeders zodat ik moeders kan helpen die moeilijk zwanger worden. Toen ik een welkomstcadeau kreeg en er zat een badcape bij hield ik het; zo schattig! Haha. Dus uiteindelijk al wat kleine dingetjes gekocht. Op moederdag vertel ik het aan mijn ouders/ schoonouders en het gezinnetje van mijn broer. Na maandag, na 10 weken echo vertel ik het aan vrienden en vind het prima als iedereen het dan weet. Liefs 👶💙💗

2 jaar geleden

Vandaag extra echo gehad, omdat ik zo ongerust was , gelukkig zag alles er heel goed uit ❤️ nu 2 daagjes vooruit gezet naar 29-11🤗

2 jaar geleden

Reactie op Veraap

Vandaag extra echo gehad, omdat ik zo ongerust was , gelukkig zag alles er ...
Wat fijn dat alles er heel goed uit ziet, dat moet wel een hele geruststelling zijn🥰

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Wat fijn dat alles er heel goed uit ziet, dat moet wel een hele geruststell ...
Ja zeker weten, beetje rust in mn hoofd nu haha🙈

2 jaar geleden

Reactie op Veraap

Ja zeker weten, beetje rust in mn hoofd nu haha🙈
Dat is heel belangrijk! Dan kun je (wanneer je geen klachten hebt) er lekker van gaan genieten 😊

2 jaar geleden

Ik ben vooralsnog 4 december uitgerekend van ons eerste kindje 😊 17 mei de termijn echo dus misschien dat er dan nog iets bijgesteld wordt qua datum.. heb erg wisselende kwaaltjes dus vind het soms erg spannend als ik een dag opeens niets voel, of juist erge krampen heb..

2 jaar geleden

hi allemaal, vooralsnog staat mijn datum op 1 december, maar tijdens de vitaliteitsecho werd al wel gezegd dat het goed eind november kan worden. volgende week de termijn echo en een counselling gesprek voor de nipt. voelde me echt beroerd tussen 7-10 weken met veel overgeven, maar sinds een halve week echt heel veel beter al!

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ben nu 9+6 en sinds twee dagen maar positiebroeken aan het dragen. M’n buik is zo enorm opgeblazen. Merk dat het nu ook lastiger wordt om m’n buikje te verbergen. Normaal gesproken heb ik best een platte buik

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ...
Ik begin hem voor mijn gevoel ook echt al te zien. Krijg het nog vooral elkaar van de fijne stretch leggings te dragen, maar ga dit weekend ook maar is een positiebroek kopen denk ik. 🙈

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ...
Jaa heb ik ook. Voor het sporten heb ik al zwangerschapssportbroeken gehaald.. mijn gewone broeken zaten niet meer goed rondom mijn buik en die druk maakt me misselijk..

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ...
Heel herkenbaar. Bij mij is het ook al erg duidelijk zichtbaar, zelfs collega's geven al aan dat ze het kunnen zien. Naar mate de dag vordert ook steeds verder opgeblazen.