1124 Reacties

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ...
Ja hier ook niet te doen. Ben normaal vrij petite/slank en mn buik is echt niet meer te verbergen 馃槄

2 jaar geleden

Hallo! Ik ben 2 december uitgerekend maar het zal wel eerder worden want we kregen een grote verassing bij de eerste echo.. het wordt een tweeling! We zijn het nieuws nog een beetje aan het verwerken.. :) maar blij mee. Familie weet het, maar verder zeggen we het na de NIPT denk ik. Vervolg echo's en alles zijn bij de gynaecoloog gepland.. en we plannen verbouwingen in huis omdat het allemaal nu toch anders loopt. Ik ben wel een beetje nerveus over de zwangerschap, het is onze eerste keer zwanger en gelijk twee.. kan me ook overal druk over maken. Maar ik probeer maar te ontspannen. Veel last van misselijkheid, flauwte en moeheid ook helaas.

2 jaar geleden

Reactie op Romee22

Hallo! Ik ben 2 december uitgerekend maar het zal wel eerder worden want we ...
Wat een prachtige verrassing! Gefeliciteerd 馃コ ik hoop dat je je gauw wat beter voelt!

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ...
Hier ook! Het gaat nog net met mijn stretchy spijkerbroeken en losse truien erop.. maar alvast een positiebroek gekocht

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je voor je gevoel al echt een buik hebt? Ik ...
Heel herkenbaar. Ik ben nu 8+4 maar draag sinds vorige week zaterdag buitenshuis een positiebroek, spijkerbroeken zitten niet meer lekker...

2 jaar geleden

Voorlopig uitgerekend voor 7 december 馃槉 eerste echo gehad op 8w, alles ok茅 en een kloppend hartje 馃グ volgende echo staat gepland voor 23 mei 馃コ Nipt test hebben we bij ons eerste kindje ook gedaan en zullen we dus bij dit kindje ook doen 馃槉 Eerste zwangerschap zo goed als geen symptomen, deze zwangerschap de standaardlijst 馃槄 misselijk, opgeblazen, extreem moe, geuren niet kunnen verdragen, iets wat ik anders graag had krijg ik niet meer binnen, zou mij zot eten in rauwe rode ui 馃槄 bizar toch.... Voorlopig nog niks gekocht 馃槉 mijn ouders zijn wel al op de hoogte en een goeie vriendin. Voor de rest wachten we op de Nipt test. Hopelijk met jou ook alles ok 馃榿

2 jaar geleden

Moet even 'zeiken' hier hoor.. Blijk nu al ijzertekort te hebben terwijl mn waardes normaal perfect zijn. En heb ook een lage bloeddruk.. Dus moe, futloos, duizelig, licht in mn hoofd, geen concentratie. Daarnaast ook nog behoorlijk misselijk. Wat een aanslag op mn lijf dit haha Meer meiden hier last van ijzertekort/lage bloeddruk?

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Moet even 'zeiken' hier hoor.. Blijk nu al ijzertekort te hebben terwijl mn ...
Oh dang! Dat lijkt mij geen lolletje nee. Ik heb er gelukkig geen last van. Hopelijk gaat het straks beter! Ik moet medicatie gaan slikken vanaf de 12 weken voor kans op een hoge bloeddruk. Omdat mijn moeder dit ook had tijdens de zwangerschap.馃檲

2 jaar geleden

Ik ga dit kletsclubje verlaten lieve dames, gisteren een termijnecho gehad en op 11+3 neergezet.. dus 25 november uitgerekend 馃コ

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Moet even 'zeiken' hier hoor.. Blijk nu al ijzertekort te hebben terwijl mn ...
Hier helaas ook ijzertekort. Ik slikte voor mijn zwangerschap 2x pw ijzertabletten en heb het nu sinds een paar weken moeten verhogen naar 4x pw. Helpt bij mij heel erg! Voorheen werd ik van alles duizelig en nu alleen als ik te snel mijn bed uit kom 鈽猴笍.

2 jaar geleden

Voorlopig uitgerekend op 3 december. Donderdag hebben we de termijnecho. In mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik de 40 weken niet behaald dus ik ga er ook vanuit dat dit een november kindje word 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Moet even 'zeiken' hier hoor.. Blijk nu al ijzertekort te hebben terwijl mn ...
Hey, Heel herkenbaar.. mijn bloeddruk is ook laag, 102/60. As vrijdag heb ik de termijnecho, ik ben dan 10+5. Na de echo worden de NIPT en de standaard bloedtest ingepland. Ik weet dus niet wat mijn ijzergehalte is, maar duizelig, extreem moe, misselijk met vlagen zijn erg herkenbare symptomen.

2 jaar geleden

Ik sluit aan! 7 december uitgerekend... en op de dag dat we de 13 weken echo hebben staan, hebben we daarna de geslachtsbepaling(dan 14 weekjes)

2 jaar geleden

Ik ben 1 december uitgerekend. Al meerdere echo's gehad omdat ik meerdere keren veel bloedverlies heb gehad. Vandaag de termijn echo gehad, gelukkig is tot nu toe alles goed alhamdulilah! Heb het tegen m'n ouders en wat collega's verteld. Deze week ook aan de schoonouders vertellen. En met Hemelvaart wil ik het aan m'n andere broers en zussen gaan vertellen. 馃 Phoe hoop wel dat de klachten snel wat af gaan nemen want heb wel veel last zeg. Had dit echt niet verwacht haha (1e zwangerschap)

2 jaar geleden

Ik ben 3 december uitgerekend. Vandaag een echo gehad met 10 weken en 4 dagen. Erg leuk om weer even te zien 馃榾 27 mei staat de 13 weken echo gepland. De NIPT twijfelen we nog. En sinds deze week veeel minder misselijk 馃コ Bij ons weet bijna iedereen het al 馃槢

2 jaar geleden

Reactie op Monatoetje

Ik ben 3 december uitgerekend. Vandaag een echo gehad met 10 weken en 4 dag ...
Dan ben je toch op 2 december uitgerekend? Ik ben namelijk vandaag ook 10+4 en op 2-12 uitgerekend 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Oh dang! Dat lijkt mij geen lolletje nee. Ik heb er gelukkig geen last van. ...
Ohh precies het tegenovergestelde dus! Ook vervelend zeg.. Hopelijk valt het mee voor je

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Hier helaas ook ijzertekort. Ik slikte voor mijn zwangerschap 2x pw ijzerta ...
Ah fijn dat de tabletten jou wel helpen! Ik hoop ook snel verschil te merken want nu is functioneren echt een hel 馃檴

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Hey, Heel herkenbaar.. mijn bloeddruk is ook laag, 102/60. As vrijdag heb i ...
Ik heb vrijdag ook mijn termijnecho! Kan niet wachten.. Fijn dat je dan meer duidelijkheid krijgt, want met je klachten zou het zomaar kunnen dat je hetzelfde hebt. Kleine tip: laat ook je b12 prikken. Dat wordt niet standaard gedaan maar als die ook laag is, kan ijzer moeilijker door je lichaam worden opgenomen

2 jaar geleden

Wie heeft nog meer morgen de termijnecho? 馃槉