1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Wie heeft nog meer morgen de termijnecho? 😊
Ik! Lig nu ineens al de hele tijd over te geven. Heb nog geen klachten gehad. Dus komt uit het niks dit 😅😕

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Wie heeft nog meer morgen de termijnecho? 😊
Ik spannend!!

2 jaar geleden

Heel veel succes morgen ladies! Ik ben maandag aan de beurt. Maar morgen gezellig naar de 9 maandenbeurs 😊

2 jaar geleden

4 December uitgerekend, ik heb 17 Mei de termijn echo en ben dan 11w2d. De vorige echo zag er super uit en die was toen ik 9w1d was, ik hoop zo dat alles nog goed gaat want ik ben zo bang voor een miskraam terwijl ik geen bloedverlies ofzo heb, maar het is puur de angst omdat je het zoveel leest… nog 6 dagen in de stress en dan weten we het, dan willen we het die dag ook op onze socials zetten 🥰 voor de rest heb ik de 30e de 13 weken echo en de 31e de intake voor de NIPT en voorbespreking van de 20 weken echo. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en ik over iets meer dan 6 maanden de mama mag zijn van ons wondertje 🧸❤️🍼

2 jaar geleden

Hoi hoi allemaal, Heb even een tijdje in de november club gezeten. Maar vandaag de termijnecho gehad en 2 december uitgerekende datum 🥳 Dus ik sluit me gauw bij jullie aan 😊 Groetjessss

2 jaar geleden

Hai! Ik sluit ook aan. Ben op 3 december uitgerekend (:

2 jaar geleden

Reactie op Joyce van Hoof

Hoi hoi allemaal, Heb even een tijdje in de november club gezeten. Maar v ...
Haha ik ook. Zit er ook nog steeds bij, je weet maar nooit wanneer het kindje komt toch (:

2 jaar geleden

Reactie op Monatoetje

Ik ben 3 december uitgerekend. Vandaag een echo gehad met 10 weken en 4 dag ...
Ik ook 3 december! En op dezelfde dag de termijn echo gehad haha! En wij twijfelen ook nog over de nipt. Even in verdiepen nog.. bij ons weten een aantal mensen het maar nog niet iedereen (:

2 jaar geleden

Reactie op esmeedupee

Ik ook 3 december! En op dezelfde dag de termijn echo gehad haha! En wij tw ...
Wacht ik ben vandaag pas 10+4 maar ook op 3 december uitgerekend. Dus lijkt te kloppen wat Gkilicay zegt ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Lindsey188

Ik ben vooralsnog 4 december uitgerekend van ons eerste kindje 😊 17 mei de ...
Heey wat toevallig! Dezelfde dag uitgerekend en ook nog op dezelfde dag de termijn echo! 🤗

2 jaar geleden

Reactie op mommy_to_be_23

Heey wat toevallig! Dezelfde dag uitgerekend en ook nog op dezelfde dag de ...
Hier nog één!! Aftellen tot dinsdag =D

2 jaar geleden

Heey! Gisteren de termijn echo gehad, ben van 30-11 naar 4-12 naar uit eindelijk 1 december gegaan :-) 30 mei de 13e weeks. Spannend hoor! Wat doen jullie met de NIPT? Vind het zo lastig. Heb nu wel gekozen alleen zonder de nevenbedingen

2 jaar geleden

Reactie op Daniëlle-

Hier nog één!! Aftellen tot dinsdag =D
Spannenddd ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Stephaniie

Hoi, hier vooralsnog uitgerekend op 4 december. Vandaag 9+3 weken zwanger v ...
Wat leuk! Ik ben ook uitgerekend op 4 december en heb een zoontje die op 16 mei 2 jaar wordt!

2 jaar geleden

Hey! 7 december uitgerekend en heb morgen met 10+2 de termijnecho 🥰

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Hey! 7 december uitgerekend en heb morgen met 10+2 de termijnecho 🥰
Spannend! Ikzelf morgen ook termijnecho, ben dan zelf 10+4, 5 december uitgerekend tot nu toe

2 jaar geleden

Hallo, mijn uitgerekende datum was eigenlijk 13 december. Maar afgelopen maandag is dit met de echo naar 3 december gezet. Aankomende maandag inderdaad bloed prikken voor de nipt.... spannend en 30 mei de 13 weken echo. 😀

2 jaar geleden

Hallo, mijn uitgerekende datum was eigenlijk 13 december. Maar afgelopen ma ...
Dit is overigens mijn 3e kindje ♡, van mijn man de 2e ♡

2 jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad. Ben van 3 naar 7 december gezet. Mooie echo gehad. Alles goed. Indrukwekkend dat er al zoveel te zien is. Ben zelf trouwens 6 december jarig 😅

2 jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad. Ben van 3 naar 7 december gezet. Mooie echo g ...
Wat fijn! Ik had de termijnecho woensdag , naar 2 december gezet ipv 4. Vanaf vandaag mag ik voor de Nipt, dus gelijk een afspraak gemaakt. Vreselijk spannend weer!