1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op judithh86

Wat fijn! Ik had de termijnecho woensdag , naar 2 december gezet ipv 4. Van ...
Ja spannend hè! Ik vind het nog steeds onwerkelijk eigenlijk. Echt raar. Het is ons eerste kindje. Maar het bezinkt nog niet echt. Met vlagen. Maar ik heb ook amper symptomen. Alleen soms een lage bloeddruk en dus duizelig. Maar verder voel ik mij echt vrij normaal. Héél fijn dat alles goed gaat inderdaad! Ik probeer maar zoveel mogelijk te genieten. Wij hebben woensdag de counseling en gaan dan de nipt en 13 weken echo plannen. De geslachtsecho hebben wij gisteren wel gepland. Die staat op 18 juni. Dan ben ik 15+3 weken.

2 jaar geleden

Vanmiddag de termijnecho en had niet verwacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn..hoop zo dat alles goed is Heb af en toe steken/buikpijn en vannacht wakker geworden met flinke pijn in mijn onderrug. Heb dit ook eerder gehad midden in de nacht met pijn in mijn knieën.. Herkennen jullie dit? Voor iedereen die vandaag ook weer mag, succes! 🍀

2 jaar geleden

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek doen. Succes allemaal

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek ...
Oh nee 😢 heel erg veel sterkte

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek ...
Oh wat vreselijk.. Heel veel sterkte ❤

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek ...
Oh nee. Heel veel sterkte 😔😢

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Vanmiddag de termijnecho en had niet verwacht dat ik zo zenuwachtig zou zij ...
Ik heb vandaag ook de termijn echo, ben zo zenuwachtig! Vannacht al de ergste dingen gedroomd! Hoop zo dat alles goed is! Succes! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek ...
Wat verschrikkelijk!!! Héél veel sterkte! 😢

2 jaar geleden

Hebben al meer dames hier ook last van banden pijn? 🙈 verloskundige al gesproken en kan allemaal geen kwaad, maar fijn is anders 😂

2 jaar geleden

Reactie op Melissa0201

Ik heb vandaag ook de termijn echo, ben zo zenuwachtig! Vannacht al de ergs ...
Dankjewel, ik zal ook voor jou duimen! Ik droom af en toe ook de ergste dingen... 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Melissa0201

Ik heb vandaag ook de termijn echo, ben zo zenuwachtig! Vannacht al de ergs ...
Hier nog één.. onderweg naar mn afspraak.. 🤞

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek ...
Heel veel sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Hier nog één.. onderweg naar mn afspraak.. 🤞
Ik mag om 15.15. Succes zo! 💕

2 jaar geleden

Zojuist de termijnecho gehad. Terug gezet naar 1 december.. Alles was goed, baby was druk aan het bewegen. Zo leuk om te zien..

2 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Bij ons is helaas met 9 weken het hartje gestopt. Nu chromosomen onderzoek ...
Heel veel sterkte. Ik weet heel goed hoe je je voelt. ❤️ Mocht je behoefte hebben aan een lotgenootje, bericht me gerust!

2 jaar geleden

Reactie op Roxyanne

Zojuist de termijnecho gehad. Terug gezet naar 1 december.. Alles was goed, ...
Hier ook precies hetzelfde, een hele beweeglijke baby gezien. En ben 2 dagen vooruit gezet dus ben nu uitgerekend op 5 december 💕

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Hier ook precies hetzelfde, een hele beweeglijke baby gezien. En ben 2 dage ...
Mooi om te zien hè! Ik ben ook uitgerekend op 5 december☺️☺️

2 jaar geleden

Ja het was prachtig om te zien. Hebben ook heel kort het hartje mogen luisteren. Hier de foto's 😍

2 jaar geleden

Heyhey! Ik ben uitgerekend op 5 dec! Vandaag mijn termijn echo gehad. Misselijkheid word gelukkig wel iets minder...maar ben echt heel erg moe de hele dag:( Vraagje: hoe voeg ik een foto toe? Hihihi

2 jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 5 december! Met 8 weken kwamen ze op 2 dec maar dus toch 5. Zo mooi om het kindje te zien bewegen! 😍