1124 Reacties

2 jaar geleden

Gisteren termijnecho gehad met ongeveer 11wkn. De kleine was heel bewegelijk maar kwam niet mooi te liggen voor een goede meting. Woensdag mogen we voor poging 2 🙂

2 jaar geleden

Gisteren termijn echo gehad. 4 december nog steeds de uitgerekende datum. De kleine was lekker aan het bewegen hihi💕 vandaag de Nipt en bloed en urine test gehad. En dan 7 juni 13 weken echo. Of ja meer 14 weken eerst even lekker 2 weekjes vakantie 🎉

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Gisteren termijn echo gehad. 4 december nog steeds de uitgerekende datum. D ...
Fijn, gefeliciteerd! Een dagje eerder dan ik. En heerlijk vakantie, waar ga je naartoe?

2 jaar geleden

2 juni heb ik mn termijnecho. Doen jullie ook een geslachtsbepalende echo? Zo ja, met hoeveel weken? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Fijn, gefeliciteerd! Een dagje eerder dan ik. En heerlijk vakantie, waar ga ...
Wij gaan 2 weekjes naar zuid Oost spanje. Lekker optijd al babymoon hebben we er van gemaakt 😂

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Wij gaan 2 weekjes naar zuid Oost spanje. Lekker optijd al babymoon hebben ...
Groot gelijk hoor, wij gaan ook lekker in juni al 😅

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

2 juni heb ik mn termijnecho. Doen jullie ook een geslachtsbepalende echo? ...
Ik denk dat wij hem wel willen, maar nog niet zeker. Willen het wel weten hihi. Iemand die er wat meer over weet? Ben wel nieuwsgierig

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Groot gelijk hoor, wij gaan ook lekker in juni al 😅
Beter nu dan aan het einde met die dikke buik dachten wij 🙈

2 jaar geleden

Gisteren weer een goede termijnecho gehad! Zo blij en opgelucht na 2 miskramen. Uitgerekende datum 2 december. Vandaag NIPT test gedaan… nu hopen dat we niet te lang op de uitslag hoeven te wachten.

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

2 juni heb ik mn termijnecho. Doen jullie ook een geslachtsbepalende echo? ...
Wij hebben hem gepland met 15+3 weken. Advies van de verloskundige was vanaf week 15.

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Beter nu dan aan het einde met die dikke buik dachten wij 🙈
Zo dachten wij ook haha!

2 jaar geleden

Wij hebben hem gepland met 15+3 weken. Advies van de verloskundige was vana ...
Had hem eerst staan met 13+4 maar ben dus ook bang dat het te vroeg is.. Ik heb helemaal geen voorkeur qua geslacht maar zou het wel lastig vinden als het eerst het een is en later toch het ander blijkt te zijn 😅 Daarna ben ik op vakantie dus op zn vroegst wordt het dan met 16+3

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Had hem eerst staan met 13+4 maar ben dus ook bang dat het te vroeg is.. Ik ...
Dan zou ik het denk ik toch naar 16+3 verplaatsen. Of eventueel nog wachten tot de 20 weken echo als je engelengeduld hebt 😅 Met 13+4 lijkt mij echt heel vroeg. Maar ik ben ook geen ervaringsdeskundige.

2 jaar geleden

Termijnecho gehad, 3 dagen vooruit gezet naar 2 dec! Vanavond nipt plannen 13 weken echo op 2 juni en ook een geslachtsecho gepland 😍😍

2 jaar geleden

Vanavond termijnecho gehad, 6 dagen vooruit gezet naar 1 dec. Helemaal compleet aan het trappelen 😍

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Vanavond termijnecho gehad, 6 dagen vooruit gezet naar 1 dec. Helemaal comp ...
Wow vet duidelijke nub ook!

2 jaar geleden

Net bloed laten afnemen voor de NIPT! Spannend..

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Net bloed laten afnemen voor de NIPT! Spannend..
Ik ga zo ook bloedprikken! Gaat dat van jou toevallig ook naar MUMC? Is er al een NIPT uitslag topic?

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Termijnecho gehad, 3 dagen vooruit gezet naar 2 dec! Vanavond nipt plannen ...
Super mooi! Voor wanneer heb je de geslachtsecho gepland met hoeveel weken?💕

2 jaar geleden

Dan zou ik het denk ik toch naar 16+3 verplaatsen. Of eventueel nog wachten ...
Engelengeduld heb ik absuluut niet 🙊 maar wel gekozen om met 16+3 te gaan! En misschien dan met de 13-weken echo alvast een gokje wagen 😏