94 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje is van 2 dec en heeft ook nog geen tandjes. Lijkt er ook nog niet aan te komen.

één jaar geleden

Mijn zoontje van net 7 maanden heeft ook nog geen tandjes! Ik geef ook volledig bv. Aan de reacties te lezen lijkt het bijna alsof er een verband is 🤔

één jaar geleden

Bij onze dochter van 7 maanden komt er ook nog niets door, ik heb vanochtend nog even gevoeld. Ik heb echt al meerdere keren gedacht dat het er aan zat te komen, maar het blijkt steeds vals alarm.. ik heb 3.5 maanden BV gegeven en geef nu al ruim 3 maanden kunstvoeding 😊

één jaar geleden

Meneer is 8mnd ook nog niets

één jaar geleden

Reactie op Col22

Hier ook nog niks met 7maanden. Terwijl mijn oudste op deze leeftijd al 8 ...
8 tandjes met 7 maanden? Wow! Hier met 7 maandjes nog niks indd.. wel veel behoefte aan sabbelen..

één jaar geleden

Hier 8 maanden ook nog niks 😂

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Ooooh ik had hier helemaal nog niet over nagedacht .. 😂😅
Haha! De komende 2,5 jaar heb je veel kans dat er bij je kleine man tijdens een weekendje weg of een vakantie een tandje of kies doorkomt..

één jaar geleden

Mijn zoon is volgende week 7 mnd en ook nog niks. Vanaf 4 maanden denken we steeds "nu komt er echt een tand" maar steeds niks haha.

één jaar geleden

Hier ook met 7 maanden nog tandloos. Ik ben heel benieuwd!

één jaar geleden

Nou hij is door bij ons na 7.5 maand :)

één jaar geleden

Reactie op HdHD

Nou hij is door bij ons na 7.5 maand :)
Wat merkte je ? Onze dochter is nu heel hangerig en kauwt op alles namelijk! Denk dat het ook begint

één jaar geleden

Hier bijna 7,5 maand en al 5 tandjes en de 6e lijkt ook niet lang meer op zich te wachten

één jaar geleden

Reactie op Quiyrine

Wat merkte je ? Onze dochter is nu heel hangerig en kauwt op alles namelijk ...
Het was vrij opeens dat we het voelde dat die door was. Al heel lang flink aan het kwijlen en erg bijten op dingen. Merkte dat ze ook echt rustiger werd van een koude bijtring. Verder niet echt rode billen of wangen gehad. Had wel 2 keer 38 graden ofzo, maar ze heeft in avond wel vaker verhoging.

één jaar geleden

Dames hoe gaat het bij jullie? Hier 8,5 maand gecorrigeerd en nog geen tand te bekennen 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Dames hoe gaat het bij jullie? Hier 8,5 maand gecorrigeerd en nog geen ta ...
Hier nu al 6 tandjes, 4 boven 2 onder, wij vermoeden dat er misschien al meer door komt maar kunnen ook mis zijn. Hij is net 8 maand

één jaar geleden

Bijna 8 maanden en ook nog heeeeeelemaal niks. Ik vind het cute

één jaar geleden

Hier is nu de eerste tand door, en de tweede en misschien zelfs derde komt er ook al aan. Eerst lang niks en dan allemaal tegelijk 😅

één jaar geleden

Reactie op e242

Bijna 8 maanden en ook nog heeeeeelemaal niks. Ik vind het cute
Mijn dochter is bijna 8,5 maand en ook nog niks te bekennen 🤷🏼‍♀️ Komen vast vanzelf een keer.

één jaar geleden

hier ruim 8 maanden en ook nog niks te bekennen!

één jaar geleden

Nu net 8 maanden en de tandjes komen nu door.. arme meid, heeft er echt last van 💀😅