12 Reacties

één maand geleden

Wij hebben luierbroekjes vind heel fijn

één maand geleden

Ik heb het altijd ondingen gevonden, voor mij meer nadelen dan voordelen. Bij mijn dochter moet ik er sowieso niet aan denken, die is nog drukker dan haar broer. Bij de oudste enkel even kort gebruikt met zindelijk worden, maar nee voor ons niet meer. Alles moet van onder uit, verschrikkelijk haha.

één maand geleden

Sinds mijn zoon 8 maanden is gebruik ik alleen nog maar de luierbroekjes.

één maand geleden

Ik heb mijn voorkeur voor gewone luiers. Ik vind de luierbroekjes echt vervelend als me zoontje diaree heeft. Als je het dan voorzichtig probeert uit te doen heb je al snel alles eronder zitten. Met gewone luiers gaat dat veel makkelijker. Ook moet je per see zn schoenen en broek uit doen om het luierbroekje aan te trekken. Met een gewone luiers kun je het broekje gewoon tot op de knieën naar beneden doen en de luier verschonen

één maand geleden

wij gebruiken sins 6/7 mnd al broekjes omdat hij gewoon niet bleef liggen! Heel blij mee

één maand geleden

Ik vind luier broekjes echt de meest vervelende dingen die er zijn elke keer alle kleren uit trekken en ze zitten ook nog eens vaak niet goed of raar ook lekt ons dochtertje er vaak door en dus ook meer was wij gebruiken gewone luiers alleen tijdens het zwemmen gebruiken we luierbroekjes maar dat is omdat het niet anders kan

één maand geleden

wij gebruiken sinds kort luier broekjes van pampers. in het begin helemaal niet blij mee ivm poepluiers en het broekje uit moeten doen, totdat mijn oma mij de tip gaf dar je ze aan de zijkant kan open scheuren (zijn ze blijkbaar ook voor gemaakt) nu zijn we er helemaal blij mee, top dingen! gebruiken alleen voor het slapen snachts nog wel ‘normale’ luiers

één maand geleden

Hier ook al maanden aan de luierbroekjes! Was altijd vechten ook dit is zo veel fijner! Geen doorlekken sluit mooi aan! Dikke prima

één maand geleden

Reactie op naomi_d

wij gebruiken sinds kort luier broekjes van pampers. in het begin helemaal ...
Dit doe ik ook altijd bij de zwemluiers, als dat bij de luierbroekjes ook kan ben ik blij☺️

één maand geleden

Wij gebruiken ook broekjes. Luiers namen niet meer voldoende op en zoveel gemakkelijker dan het geworstel met een luier.

één maand geleden

Vaak broekjes vanwege het gevecht inderdaad. Maar ze sluiten wat minder aan, dus hebben we iets vaker lekkage. We verschonen nu gewoon iets vaker. Het minder goed aansluiten komt doordat onze zoon wat dikkere billen heeft 😅 hierdoor heeft hij een maat groter nodig dan voor zijn gewicht bedoeld is. Maar bij maatje 5 viel z’n bil er gewoon uit 😂

één maand geleden

Hier werken broekjes totaal niet. Ze is veel te smal voor die broekjes. Maatje 4 is vaak de kleinste maat en is haaar veel te groot, terwijl ze van normale luiers maat 5 heeft