13 Reacties

10 maanden geleden

Mijn kleine eet al vanaf 9.5 maanden mee met de pot nu 1 jaar. Gaat hartstikke goed.

10 maanden geleden

Reactie op Wondertje68

Mijn kleine eet al vanaf 9.5 maanden mee met de pot nu 1 jaar. Gaat hartsti ...
Maar dan ook alles? Honig pakjes eventueel als mix?

10 maanden geleden

Mijn dochter van 11 maanden eet ook grotendeels met ons mee. We letten nog wel erg op dat ze niet te veel zout/suiker binnen krijgt. Ze eet wel eens mee uit pakjes en zakjes. Dit gaat erg goed. Wij eten heel gevarieerd en er zit een goede balans tussen vers koken en makkelijk uit pakjes/zakjes.

10 maanden geleden

Ja hier elke avond maar wij gebruiken geen pakjes en zakjes, wij koken alles vers dus kan gewoon mee-eten met bijna alles

10 maanden geleden

Onze dochter, bijna 1 jaar eet ook met de pot mee. We kijken wel een beetje uit met zout en suiker en pittige kruiden. Maar verder eet ze mee.

10 maanden geleden

Ze eet bij ons al mee met de pot vanaf 6 maanden. We hebben al een dochter van 2 en hebben de gerechten al aangepast, Wij eten bijna geen sauzen of kruidenmixen uit zakjes omdat daar super veel zout in zit. Wijzelf eten dus ook bijna zoutloos. Het enige wat we uit een zakje eten zijn taco kruiden, maar dan de variant zonder zout 😄 Probeer eens zelf te kruiden; kijk wat er in het zakje honig zit, en dan die ingrediënten zelf kopen. Laat je alle troep en zout achterwege en je eet zelf ook gezond!

10 maanden geleden

Er zit echt veel zout in die honig macaroni mix (wel mega lekkerrr haha) dus ons zoontje eet daar niet van mee :)

10 maanden geleden

Ze mag bij ons bijna alles mee eten alleen sommige dingen eet ze niet mee waar te veel zout of suiker in zit of dingen waar ze erg gevoelig voor is zoals paprika of prei of dingen die ze pas op latere leeftijd mag eten zoals boerenkool

9 maanden geleden

Mijn kleine eet sinds 11 maanden ook met de pot mee. Alles gewoon

9 maanden geleden

ik kook nog appart voor hem, maak ik in 1 keer voor een hele week ongeveer.

9 maanden geleden

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, ongepast

9 maanden geleden

Kunnen jullie wat gerechten, recepten delen? Bij ons wordt vrijwel alles geweigerd..

9 maanden geleden

Ik kook zelf niet met pakjes en zakjes, denk dat dat al scheelt. Misschien kan je een paar makkelijke recepten zoeken zonder pakjes/zakjes waar het hele gezin van kan eten? Ik vind Op! En Op! Vega echte aanraders voor kindvriendelijke recepten, en je zou ook bij Chicks love food kunnen kijken op instagram of hun website.