16 Reacties

één jaar geleden

Ik heb zojuist mijne klaar. Ik heb een prematuur zoontje, en ik vond het leuk om een van de hartplakkertjes ook in een sieraad te verwerken. Dorothee Oliver - zij is misschien ietsje duurder maar zij stopt ook heel haar hart in iedere siraad. Echte vakmanschap en uitstekende service! ⚪️❤️🧸

één jaar geleden

Ik draag sinds een paar maanden mijn sieraad van Hanne Detail in België. Mega blij mee! Volg ze vooral op Instagram!

één jaar geleden

Ik lees graag mee

één jaar geleden

Ik heb er een laten maken door Iris Louisse Goudsmid. Zij had al eerder een persoonlijk sieraad voor me gemaakt. Ik wilde én zeker weten dat mijn melk gebruikt werd én een ontwerp samen bedenken. Voor mij hoefde de melk niet zichtbaar te zijn. Ik heb gekozen voor een hanger met een smaragd en daar achter de melk verwerkt. Op het zilveren inzetkastje staat de naam van mijn dochter gegraveerd, heel klein.

één jaar geleden

Ik heb een vintage gouden ring (9 k) met een opaal uit Engeland uitgekozen bij Gold&gems en zij werkt met een vaste goudsmid. De goudsmid heeft de melk er in verwerkt. Heel blij mee!

één jaar geleden

Ik heb een ring van MamaJewels. Heel erg blij mee en ook betaalbaar.

één jaar geleden

Reactie op Georgina R

Ik heb zojuist mijne klaar. Ik heb een prematuur zoontje, en ik vond het le ...
Prachtig 🙏

één jaar geleden

Ik heb er 1 besteld bij SoLilly, al neemt ze momenteel geen nieuwe bestelli ng en aan

één jaar geleden

Ik heb een ring van mamajewels! Heel erg blij mee🫶🏼

één jaar geleden

Het gaat natuurlijk om de ring met het witte melk steentje🫶🏼

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Het gaat natuurlijk om de ring met het witte melk steentje🫶🏼
Mag ik vragen wat jij ervoor betaald hebt en hoe je contact ging zoals het melk geven weet niet wat ik kan verwachten

één jaar geleden

Mag ik vragen wat jij ervoor betaald hebt en hoe je contact ging zoals het ...
Tuurlijk! De ring kost 89,95. Je hebt dan nog allerlei extra opties, zoals graveren, kleur aan je melk geven, glitter door je melk of bladgoud toevoegen aan de melk. Je krijgt een kit opgestuurd met een klein glazen flesje erin, waar je een klein beetje melk in niet doen. Dan moet je dat retour sturen naar Mama Jewels. Er is veel keuze en vriendelijke klantenservices. Ook heb je de ring redelijk snel in huis. Het duurde van bestellen tot de ring in huis hebben ongeveer 3 weken bij mij☺️

één jaar geleden

https://www.mamajewels.nl/products/lis-moedermelk-ring-zilver

één jaar geleden

Ik heb deze bij de juwelier laten maken, voetafdruk zit in de onderste ring van zilver en bovenste gedeelte is goud. Was wel wat duurder dan de €89,95 wat hieronder beschreven staat 🙈

één jaar geleden

Ik heb deze van mimmiesieraden. Iets duurder maar prachtig 😀

één jaar geleden

Ik heb deze. Ik kan je helaas geen adres geven, want het is iemand in mijn omgeving die het als hobby doet. Ik stuur hem alleen even mee zodat je weet dat zoiets ook kan. Ik had eerst simpele witte sieraden laten maken (ook heel blij mee overigens!) omdat ik niet wist dat dit ook bestond en toen ik het zag, was ik helemaal verliefd! In beide hangers zit moedermelk en een plukje haar.