12 Reacties

één jaar geleden

Oh dit is zo lastig.. bij ons net zo. Hebben dit nu een week, nu 2 avonden half uur mee bezig geweest maar moeten hem dan in slaap wiegen. Avonden daarvoor probeerde we het een half uur en als hij dan nog niet sliep ging hij weer mee naar beneden, hebben we hem gelaten op de bank, keken heel erg naar hem hoe hij was.. ene keer probeerde we het weer naar een half uur of naar een uur en dan voordat hij weer naar bed ging een klein flesje geven. Dit is echt heel erg pittig.. Sterkte 🥰

één jaar geleden

Wij hadden hier ook last van bleek bij ons uiteindelijk dat ze gewoon al oververmoeid was hebben haar toen eerder op bed gelegd en sindsdien slaapt ze binnen 30 minuten (wij lezen ook voor en ze krijgt nog borstvoeding)

één jaar geleden

Hier net 9 maanden en heel de week gaat het al slecht! Denk weer een fase 😳

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik weet niet wat het allemaal is, ze staat namelijk overal tegen aan en krijgt 200 tanden tegelijk etc. Ik herinner mezelf er constant aan “dit is een fase”.

één jaar geleden

Hier ook, morgen 9 maanden en wil geen 1 slaapje doen momenteel. Alles gaat met veel huilen en we soms blijft zo lang huilen totdat we haar middag slaapje overslaan… hopelijk gaat dit snel weg

één jaar geleden

ja, bijna 9 mnd maar opeens is t slapen weer lastig. ging hiervoor echt lang goed

één jaar geleden

Oooh ja hoor, hier ook al 2 weken aan het klooien. Blegh… ben er ook zo klaar mee!

één jaar geleden

Hier 9,5 maand en sinds een paar dagen wordt ze weer om de 3u wakker en slaapt ze daarna heel moeilijk in. Zeer pittig... Een sprongetje zeker? Ze huilt 's nachts ook heel erg en het is zeer moeilijk haar te troosten

één jaar geleden

Oh wij ook! 9,5 maand en duurt lang met in bed liggen. Komt of snachts voor een voeding of vroeg wakker (6.10) en dan niet meer willen slapen. Wat een ramp.

één jaar geleden

Reactie op Happy—

Oh wij ook! 9,5 maand en duurt lang met in bed liggen. Komt of snachts voor ...
Als mijn zoontje 9 maanden zou slapen tot 6.10 maar dan wel snachts door zou slapen dan zou ik echt gelukkig zijn haha… hier nog nooit een nacht doorgeslapen. Komt zeker 3/4 soms wel 5x per nacht.. blokken van 2/2,5 uur ik ben echt moe 😪 Hij ligt snachts ook bij ons in bed (krijgt bv) dan is het nog een beetje te doen. Gewoon liggend voeden en zo dan maar doorslapen

één jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Als mijn zoontje 9 maanden zou slapen tot 6.10 maar dan wel snachts door zo ...
Nee dan mag ik niet klagen., lijkt me heeeel pittig om 3 tot 5 keer onderbroken te worden in je slaap. 😔😔 Zet hem op 👏🏼👏🏼

één jaar geleden

Reactie op Happy—

Nee dan mag ik niet klagen., lijkt me heeeel pittig om 3 tot 5 keer onderbr ...
🩵🩵