15 Reacties

10 maanden geleden

Helaas heel herkenbaar voor ons. Mijn zoontje van 19-12 wordt ook nog minimaal 1x flink huilend wakken en wil dan ook een fles. Daarna slaapt hij verder.

10 maanden geleden

Ja herkenbaar! Onze dochter van 31-12 wordt ook regelmatig wakker in de nacht. Als ik ‘snel’ genoeg reageer dan gaat ze ook huilen. Meestal ligt ze bij mij, dan pak haar snel weer tegen me aan en slaapt ze door. Ze gaat rond 19.00 uur naar bed en wordt rond ergens tussen 6.30 en 7.30 wakker. In die tijd drinkt ze meestal nog twee flesjes 1x 120 en 1x 90.

10 maanden geleden

Herkenbaar hoor. Ze krijgt dan de borst en gaat weer slapen :) Ze heeft dan ook echt trek, dus ja... Soms lijkt het alsof we opnieuw een newborn hebben.

10 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn dochter ook helaass

10 maanden geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter van 29-12-2022 word sowieso 2 keer wakker in de nacht

10 maanden geleden

Yes! Na periode van vaker wel dan niet doorslapen nu meestal 2x wakker. Van 0 naar 100 huilen en enige wat werkt is een klein flesje. Het ligt niet aan jou/ons! Die kleintjes maken zoveel ontwikkelingen door, ze hebben het contact/voeding gewoon nodig.

10 maanden geleden

Reactie op Purk87

Herkenbaar hoor. Ze krijgt dan de borst en gaat weer slapen :) Ze heeft dan ...
Ja echt he! Ze huilen dan zo anders dan overdag heb ik het idee. 😱

10 maanden geleden

Hier ook hoor. We hebben nu weer ‘goede’ nachten. Dat betekent voor ons dat ze iedere 3 uur en soms 4 uur heel hard huilt en alleen de borst haar weer stil en in slaap krijgt. Als er iets met haar is.. ontwikkeling, ziek, tandje, druk in haar hoofd of wat dan ook dan is dit zelfs iedere 1 a 2 uur 🙈. Ze heeft ook al sinds ze 5 weken oud is dat als ze de nacht in gaat ze ALTIJD iedere avond na 30, 45 of 60 min huilt. Als we er bij blijven liggen dan komt ze hier door met wat aaien en sussen als we er niet bij blijven dan moet ik de borst geven zodat ze weer verder slaapt. Ze is nu 11 maanden.

10 maanden geleden

Heel herkenbaar! Wordt meerdere keren wakker en sommige nachten is hij ook weer erg lastig in slaap te krijgen. Ik probeer overdag van alles uit met zijn slaapjes, want dan slaapt hij best veel (2.5u tot 3u), maar wanneer ik het inkort slaapt hij weer onrustiger.

10 maanden geleden

Hier ook

10 maanden geleden

Herkenbaar hoor! Bij de oudste gehad en de jongste nu ook weer :) het is pittig maar niet heel gek. Het werd bij ons na een jaar écht beter. We komen nu weer uit een turbulente tijd, ziek / tandjes... en dus werd ze elk uur wel wakker. Nu weer beetje rust terug en dan elke 3/4 uur wakker. Uiteindelijk gaan ze allemaal doorslapen <3

10 maanden geleden

Herkenbaar…. 🤔 soms enorm frusterend..

10 maanden geleden

Herkenbaar. Soms heel frustrerend als je andere hoort waar een baby al lang doorslaapt 😅

10 maanden geleden

Herkenbaar hoor Ons zoontje van 11,5 maand oud wordt ook nog vaak ‘s nachts wakker tussen 04:00 en 05:00 Wij geven een flesje en dan slaapt hij door. Onze dochter (nu 2,5) heeft ook lang een nachtfles gehad.

10 maanden geleden

Hij slaapt al paar dagen naast me en dan bijna in me? Zou dat verlatingsangst zijn?