9 Reacties

één jaar geleden

Hier een zoontje van 9,5 maand die zo ontzettend snel groeit! Ik denk echt oprecht dat een baby komt als hij honger heeft. In de nacht groeien ze ook zo onwijs hard. Hij komt ook nog 1 keer per nacht en drinkt die fles ook gulzig leeg. Komt vanzelf wel dat die behoefte minder wordt, denk ik. 😊

één jaar geleden

Hier komt mijn zoontje normaal om de 2-3 uur (nu in de slaapregressie echt om het uur 🫣). Hij ziet me aankomen met warm water, dat moet ie echt niet Hahah. Ik zou persoonlijk tot 1 jaar zeker die nachtvoedingen blijven geven (en daarna eigenlijk ook). Ik denk dat het vanzelf geregeld wordt als de nachtvoedingen niet meer nodig zijn

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Hier komt mijn zoontje normaal om de 2-3 uur (nu in de slaapregressie echt ...
Jeetje wat zwaar voor jou/jullie dattie zo veel wakker wordt s'nachts. Ik hoop ook dat het vanzelf over gaat. Succes met de slaap regressie!

één jaar geleden

Hier een zoontje van 9,5 maand die zo ontzettend snel groeit! Ik denk echt ...
Ja laten we daar maar van uit gaan 🥰

één jaar geleden

Hier vanaf 4 maanden geen nachtvoeding meer. Als ze wakker werd (vaak tegen 2/3 uur) deden wij een speentje in. Dan sliep ze weer verder. Dan had ze geen honger maar zuigbehoefte. Inmiddels kan ze haar eigen speen in doen dus horen we haar al een tijdje niet meer ‘s nachts

één jaar geleden

Ik heb dat bij mijn dochter op een gegeven moment ook gedaan, maar toen was ze wel ouder dan een jaar. Werkte wel goed omdat ze toen overdag meer ging eten waardoor ze het snachts ook niet meer nodig had.

één jaar geleden

Ik was heel blij toen mijn dochter na 8 maanden eindelijk doorsliep. Mijn eerste sliep vanaf 3 maanden door. Dus ik begon het behoorlijk te voelen na een half jaar nog steeds nooit langer dan 4 uurtjes slaap. En bij 8 maanden werd ik radeloos en dacht dat ze nooit zou doorslapen. Maar toen ineens, werd ze niet meer om 5 uur wakker! En slaapt ze nu van 19.00 of 20.00 tot 8 ongeveer. We geven dan in haar slaap nog een fles als we naar bed gaan. Dus hier ging het echt vanzelf, en wat hier gezegd word denk ik ook: ze hebben t waarschijnlijk nodig als ze erom vragen!

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Hier komt mijn zoontje normaal om de 2-3 uur (nu in de slaapregressie echt ...
Ik heb dit dus ook om de 3 uur wil de kleine een fles in de nacht en niks anders en anders is het huilen ik weet zelf ook niet zo goed wat te doen

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Hier komt mijn zoontje normaal om de 2-3 uur (nu in de slaapregressie echt ...
Vriendin van mij ging hier ook vanuit, maar daar lijkt het echt gewoonte. Haar zoontje is nu 3 en vraagt in de nachten nog steeds om melk