12 Reacties

één jaar geleden

Ik wil het ook zonder nachtvoeding doen. Ik dacht wellicht een pyjamapapje? De laatste voeding van de avond geef ik nu rond 7 en jij? Xx

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Ik wil het ook zonder nachtvoeding doen. Ik dacht wellicht een pyjamapapje? ...
Jaa ik ook! Het maakt mij niet uit dat hij in de nacht komt, maar meer dat hij overdag niks drinkt daardoor denk ik dan. ☺️

één jaar geleden

Ons consultatiebureau had wel een goeie tip. Zorg dat je niet teveel melk geeft in de nacht als hij komt. Daardoor gaat hij de volgende nacht weer vanuit dat hij weer een heerlijke volle fles krijgt. En zo houd je het in stand. Dus zo min mogelijk geven, misschien afbouwen. En hopelijk drinkt hij dan overdag meer zodat hij ook nog minder honger heeft in nacht 🤞🏻

één jaar geleden

Het is heel normaal om met deze leeftijd nog een nachtvoeding nodig te hebben. Is er een reden dat je er vanaf wil? (Naast dat doorslapen natuurlijk fijn is voor je eigen nachtrust 🤣)

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Het is heel normaal om met deze leeftijd nog een nachtvoeding nodig te hebb ...
Nee helemaal niet hoor! Meer omdat hij overdag niet zo wilt drinken meer. ☺️

één jaar geleden

Reactie op Mayaaaa

Ons consultatiebureau had wel een goeie tip. Zorg dat je niet teveel melk g ...
Jaaa, ben alleen bang dat hij dan nog vaker komt en dan alsnog meer binnen krijgt en dan weer overdag niks wilt..maar kan het altijd proberen ☺️👍

één jaar geleden

Wat vind je zelf fijn als je erg veel honger hebt? 😅 het is nog zó normaal om op deze leeftijd te drinken in de nacht. Ze gaan echt vanzelf doorslapen. Zeker als je aangeeft dat het echt trekt is, dan is het antwoord toch heel simpel?

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Wat vind je zelf fijn als je erg veel honger hebt? 😅 het is nog zó normaal ...
Oh nee helemaal mee eens hoor! Doorslapen maakt me echt niet uit. Maar meer dat hij overdag dan niks wilt qua drinken. Daar maak ik me dan beetje zorgen om, maar zal wel goed zijn.

één jaar geleden

Oh nee helemaal mee eens hoor! Doorslapen maakt me echt niet uit. Maar meer ...
Ah zo! Ja dat is een beetje een leeftijdsdingetje. Er gebeurt zoveel interessants, drinken is maar saai ;) misschien eens in een rustige kamer voeden overdag? Ze komen niet zo snel te kort hoor ❤️ zeker als ze in de nacht kunnen inhalen. En sorry, lees net m'n berichtje terug. Dat staat er allemaal veel kribbiger dan nodig. Beetje korte nachten hier 😅

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Ah zo! Ja dat is een beetje een leeftijdsdingetje. Er gebeurt zoveel intere ...
Ja is ook zo hoor. En geen probleem, begrijp ik wel hoor. ☺️

één jaar geleden

En als je water geeft inplaats van melk? Ik heb dus ook week lang nacht voeding gegeven omdat het ook brullen was. ( hij hoest ook aardig) Maar gaf net bij het brullen paar slokjes water en toen was die ook verzadigd. En sliep zo weer in

één jaar geleden

Bij ons drinkt ze overdag ook heel weinig. Er valt zoveel te zien en ze wil constant bewegen en draaien. Ze drinkt wat meer als ik haar op de grond leg bijvoorbeeld en haar wat in haar handen geef. Ze is dan afgeleid en drinkt makkelijker de fles leeg 😀 en met meer normaal eten in de buik drinken ze sowieso vaak wel iets minder! Maar hier komt ze ook voor de nacht nog. Eerder altijd twee keer, maar geven nu weer een droomvoeding als wij zelf naar bed gaan. Houdt het voor ons wat meer behapbaar omdat ze dan vaak maar 1x komt. En anders ging ik rond 23 uur naar bed en had ze honger om 00.00 uur. Dat is heel rot wakker worden, haha.