3 Reacties

9 maanden geleden

Heel herkenbaar . Mijn dochter is ook heel ziek geweest en in het ziekenhuis gelegen . Ernaar wilde ze ook niet eten en niet drinken! Ze wil gelukkig nou wel weer beetje eten en drinken maar blijft een ding . Ik probeer nou elke twee uur iets aan te bieden als ik dat niet doe duwt ze alles weg .

9 maanden geleden

Hier precies hetzelfde verhaal. Ik blijf hem gewoon zijn flesjes geven en probeer gewoon eten aan te blijven bieden door de dag heen. Ben ook begonnen met dingen zoals havermout pannekoekjes met banaan ipv een boterham om te kijken of hij dat lekkerder vind. Niet eten is prima, maar dan biedt ik het tussendoor nog eens aan. Soms ook gewoon tijdens het spelen, dat ik hem stukjes brood voer en dan pakt hij t soms wel omdat hij afgeleid is en niet in de weerstand gaat. Tis echt zoeken en kan me er goed zorgen om maken maar zo lang hij op gewicht blijft probeer ik er van uit te gaan dat hij ook hier weer overheen groeit. Dat slapen is hier ook echt een dingetje.. Ik geef hem snachts een troostflesje of ik vul een fles met 120cc volle melk en wat pap, zodat hij toch iets binnen krijgt om rustig te worden maar niet echt een volle fles melk.. Succes, weet dat je er niet alleen in zit!

9 maanden geleden

Ja het is echt lastig wij hebben het ook een tijd in de nacht gehad en hebben ook gewoon flesje gemaakt van 90cc plus extra water van 60cc met twee a pap . En wacht dan even tot ze rustig is en dan leg ik haar weer terug .