Hi allemaal.
Mijn zoontje is net 1 geworden en nou hebben we een wat lastigere tijd gehad voor zijn eerste verjaardag. Hij is enorm lang ziek geweest en van alles en nog wat achter elkaar gehad. Gelukkig is die nu weer veel beter, maar…. nou slaapt die snachts enorm slecht. Hij sliep eerder wel heel vaak door, maar nu als ik hem rond 7/half8 op bed leg wordt hij zo 3 keer wakker tot die ‘s ochtends wakker wordt rond 7/8 uur. Ik krijg hem dan ook niet weer in slaap, alleen met melk.
Nou eet die dus overdag best wel weinig. Hij krijgt fruit een broodje (gaat er soms niet in) en avond eten wilt die vaak niet, omdat die alles wat niet goed voelt weggooit (en dat is veel). Hij krijgt nog wel 3 flesjes overdag. Hij is altijd wel een lastige eter geweest, maar het is nu echt enorm. Cb zegt ook dat ik hem te veel melk geef en moet afbouwen, maar dat lukt niet want hij wilt echt zijn melk graag.
Ik denk dus dat die slecht slaapt, doordat hij ziek is geweest en toen misschien is gewend aan het flesje ook in de nacht? Ik weet het niet, maar ik vind de nachten zo lastig dit is al ongeveer 1,5/2 maanden zo.
Hebben meerdere mamas zo iets? En hoe gaan jullie hier mee om? Tips zijn welkom, want ik heb geen idee meer hoe ik dit kan aanpakken.