6 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb het hier thuis sinds het weekend ook. Nu was ze ook niet helemaal fit, maar ik denk toch ook een sprongetje. Ze zit sinds gisteren in sprong 8. Eten wil ze niet. Hazeslaapjes van soms maar net een halfuurtje.

9 maanden geleden

Reactie op Earrebarre92

Ik heb het hier thuis sinds het weekend ook. Nu was ze ook niet helemaal fi ...
:( ik vind die herkenning wel fijn! Hoe doe je dat met eten?

9 maanden geleden

:( ik vind die herkenning wel fijn! Hoe doe je dat met eten?
Ik bied haar op de vaste eetmomenten wel haar eten aan. Maar ik ga niet proppen. Ze krijgt vanzelf wel weer zin in eten en dan geeft ze het wel aan. Ze krijgt hier nog wel steeds 3 flessen op een dag en die drinkt ze ook leeg.

9 maanden geleden

beste mama, het is idd een pittige tijd, maar het enige wat ik jou kan meegeven is: accepteer het gedrag van je kleintje en probeer jezelf er toch bij neer te leggen. hoogstwaarschijnlijk maakt zij nu een groeispurt mee en zit in een sprong… die ook weer vanzelf overgaat. ik wil je absoluut niet bang maken maar ik struggel nu al vanaf begin november dat mijn zoontje ook niet wil eten, slapen en in bad wil gaan. van alles geprobeerd, webinars gevold van slaapcoaches, ledikantje bij ons op de kamer etc etc totdat we er zelf veel last van vermoeidheid hadden. dus toch geaccepteerd dat als hij ons nodig heeft of bij ons in bed wil nou dan maar dat. wil hij niet eten dan idd alleen een flesje. ik probeer het nog steeds maar het enige wat mijn zoontje nu binnen krijgt is pap avocado banaan en flesjes… in bad gaan is nog steeds een strijd… maaaaaar sinds een week slaapt hij weer in zijn ledikant op zijn kamer… we blijven er wel even bij en lopen weg als we denken dat hij zich weer “veilig” voelt. de verandering is in zicht en gaat zoetjes, maar we blijven hoop houden🤗 het komt goed even doorbijten dus!

9 maanden geleden

Wij hebben hier ook zo'n twee week ingezeten. Ineens was het over. Heel veel knuffelen en uitproberen wat ze dan wilde. Nu is ze ineens weer helemaal zich zelf, alleen wat knuffeliger. Vind haar ook weer wat ouder overkomen. Even last van een dipje/sprong. Met eten hebben we steeds een bordje op de grond gezet. Af en toe at ze er wat van. En ze eet altijd rozijnen, of ze ziek is of niet. Dus die heeft ze vooral ook heel veel gegeten 🙈. Verder kwam ze niet hongerig over, dus heb niet te veel druk om gemaakt.

9 maanden geleden

Bedankt voor jullie lieve en helpende reacties! Fijn om te lezen dat het er eigenlijk gewoon bij hoort maar niet de enige ben die ermee struggled. Vandaag ben ik met haar naar het consultatiebureau geweest en ze is kwa lengte en gewicht iets onder het gemiddelde maar loopt wel mooi in haar groeicurve. En ze zeiden precies hetzelfde als jullie hierboven. 🫶