28 Reacties

3 maanden geleden

Hier helaas ook geen fijne ervaring ermee.. Onze zoon lekte bijna nooit door en sinds ze ze vernieuwd hebben bijna dagelijks. Soms al een half uur nadat ik hem net verschoond heb en zijn luier helemaal niet vol zit.. Vanmorgen toen ik hem uit bed haalde was heel z’n slaapzak van z’n heup tot z’n tenen nat, maar zijn romper eronder helemaal niet. Net alsof het langs zijn been er tussen door naar beneden is gelopen. Vind het erg balen want was er altijd super tevreden over tot nu toe

3 maanden geleden

Herkenbaar! Altijd Kruidvat luiers gehad, maar nu lekt mijn dochter elke nacht en soms overdag door.. Zooo jammer!

3 maanden geleden

Hier ook ineens doorlekken!!

3 maanden geleden

Nieuwe luiers?? Dat meen je niet! Gaan die luiers van nu dan uit het associatie? Die gele pakken?? Zo jammer want die luiers van Kruidvat nu zijn top

3 maanden geleden

Hier nog altijd net zo tevreden als eerst, geen problemen met de nieuwe luiers ervaren tot nu toe

3 maanden geleden

Nog altijd tevreden. Lijkt wel of deze beter bij haar aansluiten bij de benen

3 maanden geleden

Hele irritante luiers geworden! Ze plakken minder goed.

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Nieuwe luiers?? Dat meen je niet! Gaan die luiers van nu dan uit het associ ...
Die gele pakken zijn er nog wel, maar de luier is vernieuwd! Tot nu toe hier nog niet heel tevreden over helaas...

3 maanden geleden

Nu je het zegt… 😲 hier ook altijd Kruidvat luiers en sinds kort lekt mijn zoontje ook steeds door.

3 maanden geleden

Wij hebben wel goede ervaringen met de nieuwe luiers bij onze beide kindjes, de randen sluiten vanzelf beter aan. Ik heb wel de indruk dat de luier iets 'stijver' is wanneer deze heel erg vol is maar dat zorgt hier niet voor problemen

3 maanden geleden

De broekjes lekken nu enorm door bij m’n zoontje, maar…. De luiers met plakstrip passen nu juist wel goed! Dus de dure pampers weer terug en hop weer de plakkers van Kruidvat in de kast

3 maanden geleden

We waren altijd super tevreden over de kruidvat luiers, nu bijna elke ochtend wel dat mijn zoon is doorgelekt.. helaas.. heeft iemand een andere betere optie?

3 maanden geleden

Wij hadden ook altijd de kruidvat luiers, maar sinds ze de luiers hebben vernieuwd is er nu sprake van doorlekken en sinds kort erge Luieruitslag! Welk ander merk zouden jullie aanbevelen ?

3 maanden geleden

Ja ik vraag me ook af welke luiers jullie nu gebruiken.. want ik wordt er niet goed van dat ons zoontje constant doorlekt 😬

3 maanden geleden

Hier nog wisselend. Soms lekt ze ontzettend door. Lijkt alsof als er ineens een echt grote plas komt, het dan niet snel genoeg opgenomen/ verdeeld wordt en gewoon aan de boven of zijkant eruit loopt in een straal. Maar randen heel bewust goed uitvouwen wel wat minder. Maar grote plas ineens is dus drama qua doorlekken.

2 maanden geleden

Wij geen last, maar gebruiken altijd de pure en soft luiers van de kruidvat. Twee weken terug wel 1 keer de normale luiers van de kruidvat gebruikt en meteen rode billetjes...

2 maanden geleden

Hier lekt hij in de nacht ook ineens vaker door. Je kan echt aan de luiers voelen dat ze van dunner zijn. Ben er niet tevreden mee

één maand geleden

Ik heb de nieuwe luiers een kans gegeven, maar ik vind het ook een drama. Sneller doorlekken Of dat het bij de randen bij langs gaat.. poep en plas en veel sneller luieruitslag. Ik wil graag wat anders oroberen. Wat raden jullie aan?

één maand geleden

De luiers van de jumbo zijn wij erg tevreden mee, en zijn nog goedkoper ook

één maand geleden

Ik heb sinds kort nu rascal en friends deze zijn wel fijn!