Hi,
Dit berichtje schrijf ik echt met volle boosheid en irritatie want waarvan ik een vooroordeel had over me schoonzus is in werkelijkheid gebeurd.
Ik vertrouw mensen echt moeilijk en voornamelijk mijn schoonfamilie als het gaat om me dochtertje en een oppas regelen voor haar. Ik heb haar nog nooit bij me schoonzus achtergelaten maar ik vond haar ook niet echt een goede oppasser ivm hoe ze haar eigen kinderen opvoed. Ze heeft er drie en zijn allemaal pubers. Maar qua leefstijl leven ze echt niet gezond.
Ik wou haar ook in eerste instantie ook niet sturen want ik ben echt zuinig met me kind aangezien tegenwoordig je je kind zo snel kan kwijtraken maar omdat ik mij na een hele week grieperig heb gevoeld dacht ik weet je laat maar ook om mezelf te bewijzen bij me man van ik begin je familie ook wel een eerlijke kans te geven. (Hij heeft ook vaak gezegd wat kan er misgaan? Ze heeft drie kinderen opgevoed)
Nou vandaag bracht ze haar dus zo rond 22:30 terug en ze verteld eerst hoe haar dag ging en daarna begon ze over een rode plekje bij dr neus had het niet goed gezien (ook door het licht) maar ik dacht zal wel niet erg zijn. Dus ik neem haar met verschonen en ik zie dat ze schrammetjes bij haar neus heeft en ook een schrammetje op haar hoofd. Ze vertelde dat ze op de grond zat en met dr neus op de tegels is voorover gevallen. Ik dacht bij mezelf wtf ze is waarschijnlijk gewoon met heel haar hoofd daar beland. Ik mijn man lopen bellen en hij was ook boos want hij zei ook meteen bel de huisartsenpost want ze kan hierdoor ook een lichte hersenschudding straks krijgen. Maar die zus heeft geen eens gezegd let op haar of hou haar goed in de gaten nee niks ze deed alsof het ook niet zo erg was. Maar even eerlijk in eerste instantie lijkt het ook nooit meteen erg maar je weet maar nooit hoe iets van binnen werkt in een baby lichaam.
Echt een les voor mij ik zet me kind daar nooit meer in ieder geval en ik weet niet hoe in de toekomst mensen te vertrouwen..