14 Reacties

5 maanden geleden

Je doet niks fout 🥰 wij hebben ook een papa's kindje en dat al vrij vroeg, nu ik thuis zit al een paar weken(gebroken enkel)komt hij ook wat vaker bij mij

5 maanden geleden

Hier is het juist andersom! Ze wil alleen maar bij mama. Beide kanten is soms heel fijn en soms heel vervelend. Vaak zijn dit fases, maar soms ook niet. Maar hoe ouder ze worden hoe minder extreem ze laten zien wie “de favoriet” is

5 maanden geleden

Je doet niets verkeerd 😊. Ons dochtertje had eerst heel erg de mama fase. Maar nu is het juist heel veel papa. Ik denk maar zo dat het een fase is momenteel

5 maanden geleden

Mijn kleine van 17 maanden is mama. Alles met mama. Maar mijn peuter van 3 wil niks met mij te maken hebben. Hij weer juist alles met papa. Ik vind dit fijn om eerlijk te zijn 🤣 kan papa ook wat doen😅

4 maanden geleden

Oh dat lijkt me best rottig! Ik herken dit gelukkig nóg niet. Veel sterkte 😘 Wij hebben wel iets wat er deels op lijkt. Bij papa eet hij beter en is hij zelfstandiger in de ontwikkeling. Dan denk ik echt huh? Pamper ik hem te veel? Hoe kan dit? Grote mijlpalen zijn ook standaard op papadag 😅

2 maanden geleden

Hoi! Is dit bij jullie al over aan het gaan? En gaat dit over? Ik zit hier ook al een tijdje in maar nu begint ze mij zelfs weg te slaan. Ik merk dat ik er ook niet zn zin meer in heb, alles is leuk tot papa binnen komt. Dan mag ik vertrekken. Als papa weg gaat is het huilen, abnormaal erg. Omdat ze niet alleen een voorkeur heeft voor papa maar soms ook haast een afkeur tegen mij is dit echt heel naar..

2 maanden geleden

Reactie op Evelienaa

Hoi! Is dit bij jullie al over aan het gaan? En gaat dit over? Ik zit hier ...
Hoi hoi Nee helaas wordt t hier ook alleen maar erger! Als hij zijn vader ziet ben ik echt dood voor hem, duwen slaan gillen bijten .. Maar als mijn man er niet is ben ik de liefste die er is! Het weggaan naar mijn man zijn werk is ook echt een dramatische situatie voor hem, hij zit dan echt 1,5 uur bij de achterdeur te huilen .. Ik heb me er bij neergelegd, Leuk vind ik t zeker niet, ben er ook echt vaak verdrietig van! En het willen van een tweede kindje is bij mij nu ook heel ver te zoeken !!

2 maanden geleden

Hier is het inmiddels geheel omgedraaid. Waarbij hij met 14 maanden nog echt een voorkeur had voor papa, is het nu ineens allemaal alleen mama, waarbij de voorkeur echt sterk wordt aangeven. Ik had het niet verwacht, maar het kan dus ook weer zo omdraaien.

één maand geleden

Reactie op kristelmerk

Hoi hoi Nee helaas wordt t hier ook alleen maar erger! Als hij zijn vader ...
Hier is het net hetzelfde... Ik merk wel dat het "beter" wordt als ik eens veel tijd met haar alleen spendeer....

één maand geleden

Nou hier is het zelfs zo erg dat hij de hele dag roept : nee papa toe Nee mama nee papa toe Heb gewoon bij de huisarts gezeten met wat moet ik want ik merk dat m’n kind afstand van me neemt.. Daar kreeg ik te horen dat het een fase is, ik zeg nou dan blijft hij flink hangen in die fase 🙄

één maand geleden

Reactie op js7zbzi ik

Hier is het net hetzelfde... Ik merk wel dat het "beter" wordt als ik eens ...
Hier is het ook omgeslagen na een periode alleen met hem. Samen op vakantie een weekje. Daarna was alles veel meer ‘mama’.

één maand geleden

Dat is een fase, mijn dochter heeft het een paar maand met mij gehad. Mijn man kon niks met haar als ik in huis was. Alleen maar aan mij hangen, ondertussen wordt het weer minder.

één maand geleden

Mijn dochter is ook echt een papa’s kindje. Dat is ze ergens altijd al geweest als ik nu terugkijk (ze is 20 maanden). Ik heb soms ook dagen dat ik het heel erg vind omdat ik dan niks goed kan doen bij haar en ze alleen maar papa roept enz. Het gaat wel heel goed als wij samen zijn en daar hou ik mij maar aan vast. Ik doe niets verkeerd maar als we met z’n 3en zijn is papa haar voorkeur. Heel herkenbaar dus ☺️

één maand geleden

Reactie op Passiebloem

Mijn dochter is ook echt een papa’s kindje. Dat is ze ergens altijd al gewe ...
Oh hier hetzelfde alleen dan een zoontje