34 Reacties

één jaar geleden

Hadden wij ook erg last van bij ons krijgt ze voordat we naar boven gaan nog een klein bakje pap en daarna als we boven zijn nog borstvoeding ze slaapt dan van 20:00-04:45/06:00 ongeveer

één jaar geleden

Zooo herkenbaar. Mijn dochter is al weken aan het spoken, maar afgelopen 2 weken spant de kroon. Om 23.30 werd ze wakker, flesje gegeven. Om 4 uur weer fles en nu nog steeds aan het huilen. Ben bekaf

één jaar geleden

Heeel herkenbaar, hier precies zo en dan ook nog is om 5.00 gewoon klaar wakker 😥😥😥😥

één jaar geleden

Misschien kun je hem kleinere flesjes geven zodat je er meer kunt geven. Kan zijn dat hij een sprong heeft, ziek aan het worden is of een tandje krijgt. Als hij tevreden is met een fles zou ik dat doen, kunt ook wat water geven ipv melk

één jaar geleden

Hier ook al ff raak idd & sporadisch doorslapen.. gelukkig geen voeding nodig snachts & slaapt hij bij ons wel door. Gister was het een hel nacht, maar zn 2e voortandje bovenin kwam door

één jaar geleden

Kan er niet meer aan de hand zijn dan honger? Misschien niet helemaal fit?? Mijn dochter had dit laatst ook en toen bleek ze een oor en keel ontsteking te hebben.... Al een zetpil geprobeerd??

één jaar geleden

Als het bij ons zo gaat geven we een zetpil. Het is dan bijna altijd een kwartier later stil, ze heeft dan toch ergens pijn gehad.

één jaar geleden

Als het bij ons zo gaat geven we een zetpil. Het is dan bijna altijd een kw ...
Maar wat als het een aantal dagen, bijna weken achter elkaar zo is?

één jaar geleden

Reactie op Happy—

Maar wat als het een aantal dagen, bijna weken achter elkaar zo is?
Ja, dan wordt het wel lastig. 😅 Omdat er stond dat het nog nooit zo erg is geweest, dacht ik aan een kortstondig iets. Dat is hier vrijwel altijd pijn. Weken achter elkaar, poeh... Sterkte🫣

één jaar geleden

Ja, dan wordt het wel lastig. 😅 Omdat er stond dat het nog nooit zo erg is ...
Ja, hier is het indd ookal weken, vandaag weer om 5 uur klaar wakker. Wat doe ik nou verkeerd dan 🥺

één jaar geleden

Ja, hier is het indd ookal weken, vandaag weer om 5 uur klaar wakker. Wat d ...
Voorop gesteld: je doet niks verkeerd!! Hoe ziet zijn dag er uit? Tijden slapen en eten? En kan hij zelfstandig in slaap vallen??

één jaar geleden

Ja, hier is het indd ookal weken, vandaag weer om 5 uur klaar wakker. Wat d ...
Feel you. Vandaag huilend om 5.00 opgestaan, inmiddels dag 6 dat we er om 5.00 uit moeten.. 😥

één jaar geleden

Mag ik vragen hoelaat jullie kindjes naar bed gaan? Gaan ze om 19.00 naar bed bijvoorbeeld? Onze dochter gaat rond 21.00 naar bed en sliep voorheen dan tot een uur of 09.30/10.00. Nu wordt ze rond 08.30/09.00 wakker. Mijn punt is, dat ik bij haar ook een verschuiving zie.. Wellicht slapen ze wat korter inmiddels en dan hebben ze om 05.00 toch al 10 uur slaap gehad. Ik denk echter dat het ook door ontwikkeling komt. Ze leren weer vanalles rond deze leeftijd, tandjes komen door en hun emotionele wereld veranderd. Dat is nogal wat. Een heftige fase, maar wel een fase. Hopelijk slapen jullie allemaal snel weer wat langer, voor nu de enige tip.. Ga als het kan wat eerder met ze mee naar bed, al lig je te lezen je rust dan toch.

één jaar geleden

Het ligt er heel erg aan hoe laat hij dus wakker wordt in de ochtend. Maar als hij om 6 uur in de ochtend wakker is, dan kan hij 3 uur en een kwartier wakker zijn. Meestal ogen wrijven en naar bed brengen. Hij kan meestal zelfstandig in slaapvallen. Om 6 uur heeft hij niet meteen honger, meestal rond 7 a 8. Dan fles 180. Half 10 slaapt hij dan tot 11 uur en dan fruithapje 200 gram met water. Dan rond half 1 1 uur 2 boterhammen met boter en beleg en water.( soms wilt hij nog een klein flesje) Dan rond kwart 2 weer op bed en slaapt dan tot half 4 kwart voor 4. Dan krijgt hij meestal of yogurth of klein schaaltje pap met water. Dan rond half 6 a 6 uur avondeten en tussendoor soms een maisstengel. En dan kan hij het redden tot ongeveer half 8 a kwart voor 8. Met nog een fles van 210.

één jaar geleden

Enige verschil is dat hij niet op zijn kamer ligt, omdat zijn gordijnen te licht zijn, de nieuwe zijn nu er eindelijk en gister opgehangen en we moeten hem dus naar zijn kamer doen. Iemand daar misschien tips voor? Hoe ik dat het beste kan doen.

één jaar geleden

Enige verschil is dat hij niet op zijn kamer ligt, omdat zijn gordijnen te ...
Ik zou persoonlijk met het ochtend dutje beginnen want dan zijn ze vaak moe. Op de rest wil ik wel een advies geven. Ik wil niet zeggen dat het bij ons vlekkeloos loopt haha maar meestal gaat het goed. Hoe oud is jouw zoontje?

één jaar geleden

Met advies bedoel ik trouwens meer hoe wij het hier doen 😅 ieder kindje is anders natuurlijk. Maar dit werkte voor ons oudste kindje en nu ook voor hem (meestal 🤪🤣)

één jaar geleden

Wij ook 4 weken lang gehad (slaapregressie en alles wat er bij mag horen) het was 4 weken lang zo erg afzien leek wel een zombie maar het word echt weer beter !

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Ik zou persoonlijk met het ochtend dutje beginnen want dan zijn ze vaak moe ...
Jaa graag! Hij is over 2 weken 10 maanden. 😊

één jaar geleden

Enige verschil is dat hij niet op zijn kamer ligt, omdat zijn gordijnen te ...
Eerst wennen overdag