16 Reacties

3 maanden geleden

Groot heeft hele fijne

3 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Groot heeft hele fijne
Van scapino

3 maanden geleden

Hebben ze geen skechers in die maat? Skecher sandalen of crocs

3 maanden geleden

Wij hebben teva, maatje 20

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde probleem, dochtertje loopt eigenlijk net pas maar heb verschillende sandaaltjes besteld maar allemaal vrij stijf en strak. Die van shoesme zaten zo strak om haar enkeltje terwijl ze helemaal geen dikke beentjes heeft ofzo

3 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde probleem. Zijn naar een kinderschoenenwinkel gegaan en eigenlijk het enige dat goed zat waren Teva’s.

3 maanden geleden

Ik vind die van de h en m fijn. Ik heb een setje met klittenbandjes en een rubber setje. Ik dacht die kunnen nat worden. Is echt vriendelijk rubber! Niet zoals waterschoenen van vroeger

3 maanden geleden

Next

3 maanden geleden

Teva's! Ik had ze voor mijn dochtertje al vanaf maat 18! Wel een maatje kleiner nemen dan z'n gewone schoenmaat want ze vallen vrij groot!

3 maanden geleden

Kipling is echt een fijn merk! Maar wel vanaf maat 20 pas.

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ik vind die van de h en m fijn. Ik heb een setje met klittenbandjes en een ...
Die had ik inderdaad ook gehaald. Alleen die vind die helaas niet fijn lopen! Begint te mopperen als die ze aan heeft

3 maanden geleden

Ik heb deze van Shoesme gehaald voor mijn dochter. Goede ondersteuning en erg buigzame zool, ook geen risico op openliggende teentjes. 👍🏻

3 maanden geleden

Reactie op diana12372

Ik heb deze van Shoesme gehaald voor mijn dochter. Goede ondersteuning en e ...
Zijn er vanaf maat 18!

3 maanden geleden

Reactie op Ser1992

Die had ik inderdaad ook gehaald. Alleen die vind die helaas niet fijn lope ...
Oh wat jammer dat dat bij jullie niet fijn werkt! Hopelijk was het even wennen. Succes met de zoektocht

2 maanden geleden

Ik heb het opgegeven. 5 verschillende geprobeerd maar met alles zit niet lekker en mijn zoon begint te schreeuwen. Hij loopt deze zomer maar op zijn cross of sneakers😅

2 maanden geleden

Wij hebben deze leren sandalen van Shoesme, is de enige waar onze zoon graag op liep! Worden nu helaas te klein (maat 20, maar valt klein). Dus mocht je interesse hebben stuur me dan een berichtje voor foto’s.