6 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg mee

8 maanden geleden

Na 45 min? Of ?

8 maanden geleden

Kan van alles zijn: Honger, dorst, te warm, te koud, tandjes, niet fit, oververmoeid, bepaalde slaapassociatie met bijvoorbeeld de borst of wiegen; als ze dan wakker worden missen ze dat. Iedereen wordt namelijk wakker zo nu en dan maar we kunnen dan direct weer inslapen. Als een baby een bepaalde slaap associatie heeft die niet voor hem/haar op dat moment te pakken is (speen of knuffel) wordt het wakker wakker. Kan ook een regessie zijn of een fase..

8 maanden geleden

Ik had het ook een tijdje met mijn zoon (22-12) begon halverwege december tot vorige week… Uiteindelijk dus slaapregressie. Maar als je twijfelt zou je eens kunnen kijken wat er gebeurt als je dingen gaat uitsluiten, zoals Salamhallo aangeeft. 1x verwarming aan. Als dat niet helpt misschien dentinox op tandjes, als dat niet helpt, x dutje extra proberen overdag, etc etc

8 maanden geleden

Ik denk ook vaker dat hij wakker wordt. Hij huilt even draait zijn hoofd een paar keer gaat 1 of 2 keer recht zitten en valt dan inslaap. Ik wacht nu automatisch nadat hij begint met huilen 5 minuutjes. Als hij dan weer rustig ligt weet ik dat hij weer gaat slapen.

8 maanden geleden

Dus slaapt niet door bedoel je? Hier nog elke nacht zo dat ze wakker wordt. Of gaat idd zitten in bed en weer liggen. Of gewoon staan. Of huilen etc