32 Reacties

10 maanden geleden

Eh niet, dit moet je door. Het zijn fases, ze verwerken en leren 's nachts. Ons dochtertje komt hierdoor ineens weer voor de fles, toegeven en geven. Na 15 minuten slapen we beide weer.

10 maanden geleden

Gewoon eerder in bed nemen als hij daar wel slaapt.. hebben wij ook al een aantal weken.. wij vinden slaap zelf belangrijker dan waar hij slaapt... en als hij slaapt, slapen wij.. dus dan maar dat

10 maanden geleden

hier ook! wij hebben het er ook bij neergelegd. wel ruim een week geoefend om alsnog op bed te slapen en daar te troosten, totdat wij er zelf vermoeid door raakten. wij nemen de kleine ook tussen ons in en hebben zijn ledikantje bij ons op de kamer gezet. zodra hij in slaap is gevallen zorg ik er dan ook voor dat hij gewoon weer in bed gaat. Merk dat ik anders zelf niet diep kan slapen omdat hij tussen ons in slaapt. En ook op deze manier wordt hij en smiddags maar ook snachts tijdens de slaap wakker en laat ik hem bij ons op bed inslaap vallen… kortom niet echt tips maar meer “overleven” en jezelf erbij neerleggen en accepteren dat je kind jullie nu nodig heeft.. en hopelijk is de fase snel voorbij.. maak het jezelf vooral makkelijk zou ik zeggen

10 maanden geleden

Wij zitten net zo!! We hebben weer de co sleeper te voorschijn gehaald en daar ligt ze in. Ze valt wel zelf in slaap in haar ledikant maar zodra ze dan een paar keer in een korte tijd wakker word, huilend en ontroostbaar, doen we haar in de co sleeper. Merk wel dat ze dan een stuk rustiger is en sneller getroost. Ze slaapt ook beter en langer door nu. Hopen dat ze straks zonder moeite weer op haar eigen kamertje gaat… er is namelijk een tweede onderweg die in januari geboren wordt

10 maanden geleden

Ik ben er inmiddels zo moe van, dat ze elke nacht een paar u bij ons in bed slaapt. Het liefst ligt ze met haar gezicht bovenop mijn gezicht. Waarom ze dit lekker vind geen idee, maar uit vermoeidheid laat ik t maar toe😅

10 maanden geleden

Reactie op hkhv

Ik ben er inmiddels zo moe van, dat ze elke nacht een paar u bij ons in bed ...
Dat doet die van mij dus ook regelmatig.. 😂 ik vind het echt vervelend, maar denk dat hij dan in me probeert te kruipen ofzo

10 maanden geleden

Ja, neem hem mee in bed je kindje heeft geborgenheid nodig. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

9 maanden geleden

Dank voor jullie reacties! Inmiddels zitten we er 4 weken in en ook de avond slapen gaat maar lastig, continu huilen, maar even een knuffel van papa of mama en het is weer goed. Erg pittig wel.

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Dat doet die van mij dus ook regelmatig.. 😂 ik vind het echt vervelend, ma ...
Wij hebben dit dus ook! Slaapt liever op me en in me dan naast me 😅😮‍💨

9 maanden geleden

Wij hebben dit dus ook! Slaapt liever op me en in me dan naast me 😅😮‍💨
Gelukkig is dat ook een teken van vertrouwen en veiligheid.. maar prettig is anders! Half uurtje geleden werd hij al weer wakker, overstuur.. enige die hem stil krijgt ben ik.. heeft de arme man ook nog koorts al paar dagen.. kan je vertellen: Zeer vermoeiend!! Afgelopen nacht bleef hij maar tussen ons in draaien, heb amper geslapen 😩

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Gelukkig is dat ook een teken van vertrouwen en veiligheid.. maar prettig i ...
Pffff, dat herken ik! Gister na 2 uur alweer wakker en dan om de 10 min huilen, en komen weer tandjes door echt op. Eergister sliep ik pas om 2 uur, zoveel huilen.. ben echt kapot gewoon 😫

9 maanden geleden

Pffff, dat herken ik! Gister na 2 uur alweer wakker en dan om de 10 min hui ...
Hopelijk vannacht beter geslapen? Hier sliep hij vanaf 21u tussen ons in & sliep door tot 7.15/30u ongeveer.. helaas was ik om 6u wakker na t plassen😅😅

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Hopelijk vannacht beter geslapen? Hier sliep hij vanaf 21u tussen ons in & ...
Oh wel beter dan! Ja wel iets beter! Hij sliep rond 8 uur en toen rond half 12 werd hij huilend wakker, in bed genomen en sliep door tot half 7 ongeveer... 😊

9 maanden geleden

Oh wel beter dan! Ja wel iets beter! Hij sliep rond 8 uur en toen rond half ...
ahh tis zonde! Maar al wel een iets betere nacht dus in die zin ☺️

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

ahh tis zonde! Maar al wel een iets betere nacht dus in die zin ☺️
Jaaaa, overdag alleeen drama, alleen met de fles of in de auto willen slapen, terwijl we juist bijna van de flessen overdag af waren, maarja vind slaap belangrijk 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Jaaaa, overdag alleeen drama, alleen met de fles of in de auto willen slape ...
Hier laten we hem overdag in ons bed slapen. Smorgens kort, dan blijf ik erbij... middag als hij slaapt zetten we de camera aan in onze kamer.. dan slaapt hij tenminste... kost wel wat meer tijd, maar zo leert hij ook tegelijkertijd zelf inslaap vallen .. miss het proberen waard?

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Hier laten we hem overdag in ons bed slapen. Smorgens kort, dan blijf ik er ...
Werkt helaaas niet! Hij kan zelfstandig in slaapvallen alleen de laatste week lukt het hem niet.

9 maanden geleden

Werkt helaaas niet! Hij kan zelfstandig in slaapvallen alleen de laatste we ...
jammer.. dan weet ik het helaas ook even niet 😩 hopelijk alles weer snel naar normaal 🤞🏻🙏🏻

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

jammer.. dan weet ik het helaas ook even niet 😩 hopelijk alles weer snel n ...
Gekke is indd, hij wilde vanavond weer niet slapen, leg ik hem in ons bed valt hij binnen 5 a 10 min in slaap. Lijkt ook echt op verlatingsangst ofzo.

9 maanden geleden

Gekke is indd, hij wilde vanavond weer niet slapen, leg ik hem in ons bed v ...
ja dat is deze tijd ook weer een fase... ben er maar makkelijk mee geworden... slapen is slapen, waar boeit me niet