9 Reacties

7 maanden geleden

dat is idd best lang, ook best vroeg om 9 uur al weer naar bed of is ze 's ochtends ook heel vroeg wakker? mijn kleine slaapt vaak van 12 tot 14:00 / 15:30 ongeveer, als hij wel 2 x slaapt dan van 10 tot 11 en van 14:00 tot 15:00 zoiets 😁

7 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

dat is idd best lang, ook best vroeg om 9 uur al weer naar bed of is ze 's ...
trouwens als ze zolang slaapt en de nacht goed doet, zou ik het zo laten. ze heeft het blijkbaar nodig! 😘

7 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

dat is idd best lang, ook best vroeg om 9 uur al weer naar bed of is ze 's ...
Jaa de laatste tijd om 6 uur al. En eigelijk doen we dit al heel lang we merken dat ze om 9 uur echt al weer moe is ze gaat dan zeuren en veel gapen.

7 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

trouwens als ze zolang slaapt en de nacht goed doet, zou ik het zo laten. z ...
Jaa dat gevoel had ik ook al wel een beetje maar als je online gaat lezen ga je toch twijfelen

7 maanden geleden

Reactie op Elise17-12

Jaa dat gevoel had ik ook al wel een beetje maar als je online gaat lezen g ...
kindjes zijn allemaal verschillend en zijn geen machines, ik ben van mening dat je naar elk kindje individueel moet kijken, ze geven het best goed aan en volgens mij kennen jullie haar goed en zien jullie wat goed voor haar werkt ❤️

7 maanden geleden

Wij laten ons slaap aapje ook altijd slapen. Ze kan rustig van 10-13 slapen en dan om 16.00 uur nog een uurtje. En dan vervolgens gewoon om 19.00 naar bed en slaapt ze weer tot 8.00 volgende ochtend! Wij hebben geluk met zo’n goede slaper en laten het volledig aan haar over.

7 maanden geleden

Onze dochter is over het algemeen ook een slaapkop. Meestal is ze rond 7.30 wakker (anders maken we haar wakker). 2 uur later weer in bed, laten we haar maximaal 2 uur slapen (is meestal minimaal 1.5 uur). En daarna weer met 3/3.5 uur naar bed en slaapt ze om 16.00/16.15 nog maken we haar wakker. Over het algemeen slaapt ze overdag 3uur, verdeeld over 2 slaapjes. En daarnaast van 19.00/19.30 tot 7.00/7.30 (soms met een klein flesje in de nacht). Lekker laten slapen, dan heeft ze het nodig. Goed slapen, doet slapen!😴

7 maanden geleden

Wow wat een goede slaper! Onze man van 14 mnd slaapt nog maar 1 keertje van 12.00 tot 14.00 uur. Dan van 19.00 tot 8.00/8.30 uur. Daar moeten we het mee doen. Ieder kindje is anders en als ze snachts goed slaapt, zal ze het overdag nodig hebben😊

7 maanden geleden

Kan ook gewoon een groei spurt zijn.