22 Reacties

één jaar geleden

Ik heb slofjes van enfant! Vind deze erg fijn

één jaar geleden

Leuke topic! Ik ben benieuwd wat iedereen heeft. Sokjes kan idd niet meer met deze kou die eraan komt. Ik lees meee!

één jaar geleden

Ik heb voor mezelf echt dat ik geen schoenen haal zolang hij niet loopt. Vind dat altijd een beetje gek 🫣 heb in m’n kraam periode sloffen cadeau gekregen van de Hema; vind zelf van die lekkere badstof sokken of fluffy sokken wel lekker comfy. Nog even kijken wat het beste werkt. Meneer laat namelijk niet graag iets aan z’n voeten zitten 🙃

één jaar geleden

Ik lees mee! Doe nu al dubbele sokjes aan haha. Maar schoentjes moeten idd straks toch echt! Ze kan ook al goed staan dus sowieso misschien fijn

één jaar geleden

Wij doen geen schoenen tot hij minimaal zes weken zelfstandig loopt. Dan gaan we barefoot schoenen doen van vivobarefoot. Tot die tijd lekker sokjes van katoen en/of wol ☺️

één jaar geleden

wij hebben een soort uggs 😍 maar niet met harde zool en gewoon van stof. makkelijk aan te doen

één jaar geleden

Wij hebben wollen slofjes van Engel. Die zijn van wolfleece, dat is heerlijk zacht. Het zijn meegroeislofjes en de tenen lopen in een soort puntje uit, ze lijkt echt een elfje of narretje met haar sloffen aan :-)

één jaar geleden

Ik heb waterdichte slofjes besteld van de h&m maar nog niet binnen. Ben benieuwd. Lijkt me handig op de fiets en buiten kruipen als het nat is.

VRIEND

één jaar geleden

Slofjes en gebreide sokjes met anti-slip van Falke.blijven goed zitten.

één jaar geleden

Ik heb deze slofjes. Besteld via Ali. Ook gebruikt bij m’n oudste. Ik vond ze ideaal

één jaar geleden

De wolfleece slofjes van Joha zijn heel fijn

één jaar geleden

Begrijp heel goed de gedachtegang om geen schoenen te kopen tot de kleine kan lopen maar in de praktijk is dit niet altijd even handig. Werk zelf in de kinderopvang en met buitenspelen is het toch wel fijn als we de kleintje iets kunnen aantrekken wat waterafstotend is. Zou daar zeker rekening mee houden in de aanschaf. Eventueel iets voor binnen en buiten?

één jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Ik heb voor mezelf echt dat ik geen schoenen haal zolang hij niet loopt. Vi ...
Bij de wibra hebben ze nu die wollen sokken! Hier wilt ze ook nooit wat aan der voet laten zitten maar deze laat ze met rust😂 zitten erg lekker zacht en warm denk ik

één jaar geleden

Slofjes van little riots zijn heel fijn. Anti slip er onder en blijven goed zitten! :)

één jaar geleden

Iemand ervaring mef Lodger slofjes? 😊

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Ik heb deze slofjes. Besteld via Ali. Ook gebruikt bij m’n oudste. Ik vond ...
Heb je toevallig een linkje?

één jaar geleden

Reactie op AT94

Heb je toevallig een linkje?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €5,13 38% Off | Nieuwe Schoenen Warme Sokken Peuter Laarzen Winter Eerste Wandelaar Baby Meisjes Jongens Zachte Zool Sneeuwlaarzen Unisex Wieg Schoenen zapatos bebe https://a.aliexpress.com/_mPnI6AM

één jaar geleden

Reactie op Shae635

Slofjes van little riots zijn heel fijn. Anti slip er onder en blijven goed ...
Dit

één jaar geleden

Reactie op Fenje

Dit
Zijn die met kruipen ook wel fijn? Lijkt me zo glad met afzetten dan..

één jaar geleden

Wij hebben hele schattig snowboots, mini uggs en gympjes voor een leuk bedrag bij ukkieslofjes.nl ze zitten erg mooi