18 Reacties

één jaar geleden

Pfff nou hier ook een heel ander meisje! Vooral snachts 😅 ze heeft eigenlijk altijd wel goed doorgeslapen maar sinds een week komt ze ineens 2x voor een fles, huilen, niet meer willen slapen, en liever spelen 🤷🏼‍♀️ of het een regressie, sprongetje of iets anders is geen idee maar hopelijk wordt ze snel weer een beetje zichzelf!

één jaar geleden

Hier hetzelfde de nachten zijn drama pfff en krijgt idd ook meer tandjes. Nu twee die al doorkomen boven.

één jaar geleden

hier overdag erg aanhankelijk, veel sneller huilen, gillen, moeizamer en korter slapen overdag, snachts weer wakker en dan alleen tussen ons verder slapen.. t is al 1,5week bezig ofzo, maar ben echt gesloopt .. hopelijk snel voorbij (zitten ook aan t einde van een verhuizing, morgen over wat ook veel energie vreet)

één jaar geleden

Ik voel je hier ook. Vannacht maar 3 uur geslapen. Ze valt in slaap op mn arm maar zodra ik haar neer leg was het drama. Ik ben nooit zo'n sprongen mama geweest maar ik vind deze heftig

één jaar geleden

Ons zoontje is sochtends vroeger wakker rond half 6 a kwart voor 6. Daarnaast slaapt hij zijn middagdutje korter sinds een week en sinds 2 dagen gaan de flessen ook veel slechter. Dit terwijl hij nu aan het einde van z'n sprong zit. In het begin geen klachten gehad. Vl

één jaar geleden

Wij hebben nu twee dagen een gillend meisje als we haar naar bed brengen. Ze is doodop, maar slapen zit er echt niet in. Ook niet tussen ons in, ook niet bij ons in de kamer. Zelfs niet op de arm! Gisteren van 21-01.00 uur geprobeerd, weer naar beneden, weer naar boven etc. Vreselijk. Vandaag overdag ook drama, uiteindelijk wel in slaap, maar sliep ze maar een half uur. Snap er niks van. Ze is doodmoe.

één jaar geleden

Ik hoop zo dat ze niet weer de hele dag gaat huilen en hangen aan mij. Bij vorige sprong was dit zo en ze was totaaal niet vrolijk en alleen maar chagrijnig. Paar weken erna was ze ineens vrolijk en speelde ze weer alleen. Ik hoop zo dat dit uitblijft maar dat ze wel eens gaat doorslapen.

één jaar geleden

Heel aanhankelijk, verlatingsangst, snel onrustig en gefrustreerd zijn, snel boos worden, minder eten willen eten, mama mama mama ❤️

één jaar geleden

Snel gefrustreerd vooral, ze slaat dan met haar handjes tegen haar hoofd of haar hoofdje tegen de bank. Zo sneu. Ze wil ook zoveel vertellen en laten zien maar kan dat nog niet. En heeeel slecht slapen. We vinden het voor het eerst echt heel zwaar. Doe mij nog maar 10 keer een newborn in plaats van 1 keer een kind van 10 maanden haha.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Snel gefrustreerd vooral, ze slaat dan met haar handjes tegen haar hoofd of ...
Ohhh voel je helemaal wij hier ook hoor. Het is echt een vermoeiende fase. Mijn buurvrouw die zy het al maar ik geloofde het niet.. nouu ik maak het zelf nu mee 🤣🤣😢😢😢😢😢

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

hier overdag erg aanhankelijk, veel sneller huilen, gillen, moeizamer en ko ...
Oh voel je helemaal suc6 met de verhuizing.. hopelijk is fase 7 snel Voorbij voor ons allemaal😩😩😩😩😩

één jaar geleden

Weet niet of het een sprong maar ze huilt om het half uur vanavond...nu al een tijdje weer stil 🤞

één jaar geleden

Reactie op LD86

Weet niet of het een sprong maar ze huilt om het half uur vanavond...nu al ...
We duimen met je mee🤞🏻

één jaar geleden

Naar bed brengen is draaaama!!! Ze huilt alleen maar, echt helemaal overstuur 😕 we zijn al vanaf 1900 bezig, en ze is zó moe.. vannacht ook tot 0230 bezig geweest om d’r in slaap te krijgen 😩 meerdere keren wakker per nacht. We zijn helemaal gesloopt

één jaar geleden

Reactie op LD86

Weet niet of het een sprong maar ze huilt om het half uur vanavond...nu al ...
Hier oook! Huilt hier ook alleen maar 😱

één jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Ik hoop zo dat ze niet weer de hele dag gaat huilen en hangen aan mij. Bij ...
Ze is welgeteld 2 weken vrolijk geweest en ik merk nu alweer dat ze steeds naar me toe komt en hangt aan me. Alleen optillen is goed en zodra ik haar weer op de grond zet is het huilen.... ze zit in de lastige fase van de sprong volgens de app.. My god haal me hier uit

één jaar geleden

Hier oook! Huilt hier ook alleen maar 😱
Na 23 uur was het over en heeft ze gewoon tot de ochtend doorgeslapen 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Oh wat een hel vannacht. Vreselijk ben kapot😅🙈 hier ook sprong 7. Niks is goed! Bah! Wat een drama...! Wordt psychisch helemaal.gestoord na 9 mnd weinig slaap🙈😅 maar ja alles is tijdelijk...😅