6 Reacties

9 maanden geleden

Hey, ik heb het zelfde.. morgen een afspraak voor mijn medicatie en ik heb mijn dochtertje een jaar borstvoeding gegeven maandag wordt ze 1 en dan voed ik haar voor het laatst dat werkt voor mij omdat ik naar dat moment ben toe geleefd. Door de borstvoeding ben ik de dingen die ik voorheen deed los gaan laten door het op tijd voeden dat wil ik nu langzaam weer oppakken en daarom zie ik het als een mooie intieme fase die we afsluiten en een nieuwe fase die eraan komt.

9 maanden geleden

Ik herken het. Wilde eigk niet stoppen , voelde als een soort afscheid, 1 weekje last van gehad en toen gelijk overtuigd dat stoppen de beste keuze was. Je "moet " er even doorheen, en daarna ervaarde ik iig heel veel vrijheid en moet er nu ook niet meer aan denken 😅

9 maanden geleden

Even voor de zekerheid: weet je zeker dat de medicatie niet samen kan met borstvoeding? En zijn er geen alternatieven? In het ziekenhuis of bij de huisarts wordt soms al snel gezegd dat het niet samenkan terwijl dit vaak wel het geval is. Je kunt dit eventueel ook zelf checken op Lareb of E-lanctacia, of overleggen met een lactatiekundige. Misschien heb je dit al gedaan, maar wilde het toch even gezegd hebben☺️

9 maanden geleden

Reactie op Elske1990x

Ik herken het. Wilde eigk niet stoppen , voelde als een soort afscheid, 1 w ...
Ja het voelt voor mij weer als een navelstreng doorknip moment. Het afsluiten van een fase. Daarin zit de drempel en de moeilijkheidsgraad….

9 maanden geleden

Reactie op Elske1990x

Ik herken het. Wilde eigk niet stoppen , voelde als een soort afscheid, 1 w ...
Precies dit voor mij. Man, wat vond ik die keus maken moeilijk en emotioneel. Uiteindelijk is het helemaal goed en levert het ook weer veel op (hormonen zijn echt bitches)

9 maanden geleden

Jaa. Ik denk dat ik zijn verjaardag ook ga aanhouden als laatste moment