10 Reacties

één jaar geleden

ja zou kunnen hoor, hier ook.. zal binnenkort wel doorkomen. Heb je dentinox in huis? Is echt een life saver

één jaar geleden

Jaaa dat zal het zijn! Hier begon het zo (ze heeft inmiddels al 4 tandjes). Hier hebben we een paar keer op zware dagen een zetpilletje gegeven. Verder heeft ze er amper last van gehad :)

één jaar geleden

Reactie op Lilizzy

Jaaa dat zal het zijn! Hier begon het zo (ze heeft inmiddels al 4 tandjes). ...
Ja wij hebben vanmorgen ook een zetpil gegeven. Ze huilde echt nonstop, tot kokhalzen aan toe.. dasrna even geslapen en ging het stukken beter gelukkig. Mijn hart brak echt ff 😪

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Ja wij hebben vanmorgen ook een zetpil gegeven. Ze huilde echt nonstop, tot ...
Ohja dat is wel heftig! Hier viel het uiteindelijk mee gelukkig. Hoop dat dit voor jullie ook zo is! Wel hele leuke tijd, inene een heel ander koppie met die heerlijke tandjes 🤣

één jaar geleden

Ja haha had altijd zo'n leuk beeld met 2 ondertandjes in mn hoofd, maar dit is dus een boventandje. Dat zal er wel gek uit zien denk ik 🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Ja haha had altijd zo'n leuk beeld met 2 ondertandjes in mn hoofd, maar dit ...
O! Wij voelde ook eerder het boventandje maar de ondertanden hebben die alsnog ingehaald! Daarna kwamen dus gelijk de twee boventandjes ook haha

één jaar geleden

Heerlijk die tandjes 🤩

één jaar geleden

Reactie op Lilizzy

Heerlijk die tandjes 🤩
Awh zo lief🤩

één jaar geleden

Barnsteen lijkt ook echt te helpen tegen de pijn van doorkomende tandjes! Onze dochter (nu bijna 4 jaar) droeg een armbandje om haar enkel in haar slaapzak en had nooit last. Dacht misschien toeval… Nu bij onze zoon van 7,5 maand niet mee begonnen, veel pijn een paar weken terug, ja tanden kwamen door… toch armbandje weer omgedaan en nu gaat het al twee weken beter en de ander voortand is nu aan het doorkomen… Meneer heeft nu al vier tanden! Lekker bezig! Dus barnsteen!

één jaar geleden

Bij mijn dochter voelde ik ook een scherp puntje en een paar dagen later kwam het er door, toen was de pijn ook over