3 Reacties

9 maanden geleden

Hey! 1. Dat gooien hoort erbij heb ik mij laten vertellen! Onze dame deed het ook inene en doet het nu, twee maanden verder, al een stuk minder. Het is gewoon interessant om te zien wat er gebeurt als ze dat doet 😝. Negeren is geloof ik de beste oplossing, maar dat doe ik ook niet altijd haha 2 & 3 herken ik niet 🤣. Ze zet soms alleen haar tandjes in mijn trui en ze kan niet bij de tv 😊.

9 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Alleen bijt hij zijn ledikant stuk aan de bovenkant. Vingers aan de tv of aan het raam maakt ons niet heel veel uit, maar dat is net wat je zelf belangrijk vindt. Aan de playstation etc mag hij niet aankomen en dat weet hij ook door elke keer duidelijk aan te geven dat hij dat niet mag. Spullen op de salontafel mag hij ook niet aankomen en halen wij meestal ook niet weg. Ik denk gewoon duidelijk aangeven met dezelfde toon dat hij dat niet mag bij elke keer dat hij dat doet en misschien blijven herhalen? Wij doen ook maar wat haha. Succes!

9 maanden geleden

Herkenbaar hoor! Duidelijk nee zeggen en daarna afleiden werkt hier het beste. Als hij niet stopt pak ik zijn handjes, zeg ik duidelijk nee en geef ik hem wat anders of doe ik een paar stapjes met hem zetten. Het gaat inmiddels een stuk beter, alhoewel hij vaak weer een ander object vindt om te terroriseren😜