11 Reacties

9 maanden geleden

Gewoon laten, hij wordt vanzelf moe en gaat dan wel slapen. Eventueel een extra speen in bed leggen of een knuffeltje

9 maanden geleden

Heb je ook geprobeerd de speen niet terug te geven? Want anders denkt hij als ik mijn speen gooi dan komen ze. Onze dochter wordt de 24e 1 jaar en slaapt pas sinds twee weken zelfstandig in. We laten haar nu gewoon huilen en springen hoe moeilijk dat ook is.. de ene keer duurt het 10 minuten de andere keer wel 35.... maar ze doet het uiteindelijk wel.. de aanhouder wint zie je maar 🙏 en ik was er echt van overtuigd dan onze dochter altijd gewiegd zou moeten worden 😅

9 maanden geleden

Reactie op geenidee20

Gewoon laten, hij wordt vanzelf moe en gaat dan wel slapen. Eventueel een e ...
We hebben inderdaad extra spenen en knuffels in bed liggen. Toch maar eens proberen te laten

9 maanden geleden

Reactie op Nathalievanputten

Heb je ook geprobeerd de speen niet terug te geven? Want anders denkt hij a ...
Inderdaad wel een goeie om te proberen. Hier zijn we gerust een uur of langer bezig met onze kleine draak . Ook in de nacht wordt hij vaak wakker de afgelopen maand en dan nemen we hem bij ons in bed op gegeven moment. Ik ben er een beetje bang voor dat hij daar aan went. Ook daar duurt het vaak nog een uur voordat die weer slaapt.. lang leve de slaapregressie, ziek zijn en sprong I guess? Wat goed dat het bij jullie lukt! Lijkt me inderdaad lastig te laten huilen maar nu lukt het dus wel? Hoe lang waren jullie hiervoor bezig?

9 maanden geleden

Mijn dochter doet sinds een tijdje dit ook weer. Heeft het eerder gehad, maar dan tussen 2-4 uur in de nacht. Wij geven haar nu ook de fles, blijf haar even wiegen want soms valt ze dan wel in slaap. Zo niet, dan leg ik haar weg. Kan ze gerust nog een uur kletsen, lachen en spelen. Maar dan valt ze zelf in slaap. Vind het heel raar. Want daarvoor kan ze overstuur zijn van vermoeidheid, maar als ze eenmaal ligt gaat ze gerust nog een uur kletsen en draaien/zitten, haha. Wij leggen nu 3 knuffels en 7 spenen in bed. Blijft altijd wel iets liggen. Soms leg ik haar ook wel slapend weg, maar wordt ze na een uur wakker en kletst ze dan 1-1.5 uur. Geen idee waarom, maar zal wel weer over gaan haha.

9 maanden geleden

Hier het zelfde.. Alleen wakker wegleggen resulteert direct in heel hard krijsen. En ons uitgangspunt is dat we d'r niet laten huilen... Dus tja wat moet je dan 😅

9 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Hier het zelfde.. Alleen wakker wegleggen resulteert direct in heel hard kr ...
Wat doen jullie hieraan? Ik herken dit zo! Hij is dan nu dan wel zwaar verkouden, maar goed. 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Wat doen jullie hieraan? Ik herken dit zo! Hij is dan nu dan wel zwaar verk ...
Niks dus 🤣 gewoon op schoot in slaap laten vallen en dan weg leggen. Ook als ze snachts wakker wordt, dan krijgt ze een flesje en valt ze weer op schoot in slaap. Overdag dronk ze eerst ook een flesje voor d'r slaapjes maar sinds een week heb ik die er wel af gekregen. Dus nu gewoon op schoot zitten en dan valt ze in slaap. Maar de tweede komt er aan dus zou het wel heeel fijn vinden als ik ze gewoon in bed kan leggen en dat ze dan gaat slapen.....🙄

9 maanden geleden

Reactie op BABY-2022-dec

Inderdaad wel een goeie om te proberen. Hier zijn we gerust een uur of lang ...
Onze kleine is 2 december geboren. En ik had zoiets van we hebben niet meer gelijk tijd voor jou helaas.. dus kraamzorg zegt waarom probeer je het niet weer eens. Ik ben er deze week ook en dan is het misschien makkelijker. Ze vind het nogsteeds niet leuk en kan soms ff hard huilen maar geeft daarna toch op... het is moeilijk als moeder te doen en te horen maar je moet er even doorheen 🙏

9 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Hier het zelfde.. Alleen wakker wegleggen resulteert direct in heel hard kr ...
Ja dit hebben wij ook helaas. De keren dat ik het heb geprobeerd met laten huilen heb ik het na 15 min krijsen opgegeven.. zie dat gewoon echt niet zitten en lijkt me ook niet goed voor hem als ik hoe overstuur hij wordt.. even leek het beter te gaan met zelfstandig in slaap vallen maar nu met bijna lopen, ziek zijn, tandjes etc zijn we weer terug bij af