16 Reacties

8 maanden geleden

Zoo herkenbaar dit, voel met je mee😘🫂

8 maanden geleden

Reactie op Nieuwx

Zoo herkenbaar dit, voel met je mee😘🫂
❤️❤️

8 maanden geleden

Yess hier ook. Dag en nacht drama met slapen. Opzich gaat het naar bed brengen bij mij nu wel goed (maar mijn man hoeft het niet te proberen. Dat is echt maximaal krijsen dan). Maar probleem is dat hij snachts heel vaak wakker word en overdag überhaupt maar 1 slaapje doet van zo'n 3 kwartier. En verder is het een pittig jongetje waar ik mn handen aan vol heb dus kom echt helemaal nergens aan toe. Vind dat slapen nu inmiddels ook wel echt enorm frustrerend zo.

8 maanden geleden

Ja herkenbaar. Heel frustrerend

8 maanden geleden

Ik houd de 2-3-4 methode aan en dat werkt hier heel goed. Vanaf dat hij wakker is 2 uur wakker zijn, dan op bed voor ochtendslaapje. Vanaf het moment dat hij dan weer wakker wordt 3 uur wakker en dan zijn middagslaapje. En dan 4 uur wakker en dan naar bed. Wellicht heb je er wat aan!!

8 maanden geleden

Reactie op Jane91

Ik houd de 2-3-4 methode aan en dat werkt hier heel goed. Vanaf dat hij wak ...
Ow misschien best een goede tip! Ik ben soms bang dat mijn zoon te moe is om te slapen. Misschien heb je dat via deze manier minder!🤔☺️

8 maanden geleden

Reactie op Nieuwx

Ow misschien best een goede tip! Ik ben soms bang dat mijn zoon te moe is o ...
En je kunt daar wat mee proberen. Hier is in de ochtend 2u te kort inmiddels, maar na 3u gaat ze wel slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Jane91

Ik houd de 2-3-4 methode aan en dat werkt hier heel goed. Vanaf dat hij wak ...
Doe ik ook indd! Maar ene dag werkt het andere dag dus niet. 😮‍💨

8 maanden geleden

Reactie op Li123

En je kunt daar wat mee proberen. Hier is in de ochtend 2u te kort inmiddel ...
Hier ook 3-3-4 inderdaad. Heel lang op 2-3-4 gezeten maar dat gaat ze nu niet meer redden. 3-3-4 is de stap na 2-3-4. Om vervolgens naar 5-5 te gaan.

8 maanden geleden

Reactie op CRLS2010

Hier ook 3-3-4 inderdaad. Heel lang op 2-3-4 gezeten maar dat gaat ze nu ni ...
Ga ik er ook maar naar kijken dan 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op CRLS2010

Hier ook 3-3-4 inderdaad. Heel lang op 2-3-4 gezeten maar dat gaat ze nu ni ...
Maarja gister voor die 3 uut wakkertijd neergelegd in de middag, krijsen hee. Lukte hem niet 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op Lola400

Yess hier ook. Dag en nacht drama met slapen. Opzich gaat het naar bed bren ...
Misschien toch goed om een keer een slaapcoach om advies te vragen? Het klinkt wel echt alsof hij te weinig slaap krijgt. Mijn peuter is er ook zo een en daar hebben ook onze handen vol aan, maar ben er inmiddels achter dat dat echt oververmoeidheid is. Als ze een periode wat beter slaapt is ze ook zó veel makkelijker en gezelliger de rest van de dag!

7 maanden geleden

helaas hier weer 2 x 45 maar geslapen 😮‍💨. wat doe ik toch fout

7 maanden geleden

Reactie op Jane91

Ik houd de 2-3-4 methode aan en dat werkt hier heel goed. Vanaf dat hij wak ...
Hoe doe je dat bij 5:45 wakker? 7:45 terug naar bed. 8:30 wakker. 11:30 bed. 13/13:30 wakker 17 uur bedtijd?

7 maanden geleden

helaas hier weer 2 x 45 maar geslapen 😮‍💨. wat doe ik toch fout
Hier ook zoekend hoor. Of hij is super vroeg wakker ‘s ochtends. Of s nachts uren wakker en dan ook krijsen. Misschien is het de slaap regressie 🤷🏻‍♀️ tis zo lastig.

7 maanden geleden

helaas hier weer 2 x 45 maar geslapen 😮‍💨. wat doe ik toch fout
Hier is het ook zo max een uur🙁