39 Reacties

één jaar geleden

Zolang hij nog achterwaarts word vervoerd is 't goed, hoe langer hoe beter zeggen ze. Nadeel vind ik persoon na 2 kindjes dat achterwaarts vervoeren het beste en het langste in de maxicosi kan in verband minste ruimte. Ook raad ik aan een stoel te nemen met enkel gordel, isofix neemt veel ruimte in waardoor je persoon voorin weinig ruimte heeft.😊 Wij hebben voor ons zoontje de Maxicosi Axiss, die gaan wisselen over een paar maanden en dan gaat hij naar een stapje hogere stoel.

één jaar geleden

En een draaibare is ook heel erg fijn, Axiss dus.

één jaar geleden

Wij hebben de Britax Römer Autostoel Dualfix M i- Size. Echt een top stoeltje! ☺️

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Zolang hij nog achterwaarts word vervoerd is 't goed, hoe langer hoe beter ...
Goede tip! We hebben nu de maxicosi met isofix, en heb ruimte genoeg bij de bijrijdersstoel. Zal ook is proberen of dat aan de andere kant ook zo is. Wil inderdaad een draaibare stoel😊 maar er is zoveel keus!

één jaar geleden

Reactie op 001

Goede tip! We hebben nu de maxicosi met isofix, en heb ruimte genoeg bij de ...
Wij hebben daarom langer gewacht met de overstap toen bij ons zoontje zodat we een minder lompe stoel nodig hadden, zeer tevreden over de Axiss en ook meerdere ligstand.

één jaar geleden

Maxicosi Axissfix hebben wij, heel handig ding!

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties, ik ga eens kijken!

één jaar geleden

Wij hebben vandaag de kleine autostoel verwisseld voor een voor alle leeftijden ook. Novi Baby David Premium. Onze zoon (7 maand, ruim 9 kg) kan al wel erg goed zitten. We kunnen er nu voor kiezen hem nog andersom te doen en meer in de ligstand of met de rijrichting mee. Dat laatste vond ie zelf helemaal fantastisch vandaag.

één jaar geleden

Reactie op iljaaax

Wij hebben vandaag de kleine autostoel verwisseld voor een voor alle leefti ...
Kan deze ook draaien?

één jaar geleden

Reactie op iljaaax

Wij hebben vandaag de kleine autostoel verwisseld voor een voor alle leefti ...
Kun je deze stoel ook in de ligstand zetten? Als ik Google kan ik dat niet echt duidelijk vinden. Mijn zoon kan namelijk nog niet zelfstandig zitten

één jaar geleden

Reactie op 001

Kun je deze stoel ook in de ligstand zetten? Als ik Google kan ik dat niet ...
Op bol.com staat 360°, dus ja en ook met duidelijke foto's.

één jaar geleden

Wij hebben de Maxi-Cosi Mica. Bevalt goed! https://www.wehkamp.nl/app/product/17032342?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

één jaar geleden

Wij hebben de maxi-cosi mica pro eco i-size. Deze is 360 draaibaar. Alleen hij neemt wel veel ruimte in beslag als je kindje nog andersom moet.

één jaar geleden

Wij hebben voor beide kinderen de Nuna Prym. Kan je kindje vanaf geboorte totdat hij/zij 4 jaar is tegen de rijrichting in zitten. 360 graden draaibaar en ik vind het meevallen qua ruimte met isofix, maar wij hebben dan ook een vrij grote auto😅

één jaar geleden

Reactie op Roeng

Wij hebben de maxi-cosi mica pro eco i-size. Deze is 360 draaibaar. Alleen ...
Wij hebben de "gewone" Mica, wat is het verschil eigenlijk?

één jaar geleden

Reactie op NaNa22

Wij hebben de "gewone" Mica, wat is het verschil eigenlijk?
De pro is de nieuwere versie. Het enige verschil is dat je je kindje bij de pro versie al vanaf de geboorte in kan doen. En de draai handel zit aan de zijkant ipv bij dat voetensteun van de Isofix, waardoor het makkelijker is met draaien. En de luchtcirculatie is beter waardoor je kindje niet zo bij de rug “zweet”

één jaar geleden

Maxi cosi axissfix!

één jaar geleden

Reactie op Roeng

De pro is de nieuwere versie. Het enige verschil is dat je je kindje bij de ...
Hm de "gewone" is ook vanaf 44cm..

één jaar geleden

Reactie op Daantje28

Kan deze ook draaien?
Ja!

één jaar geleden

Reactie op 001

Kun je deze stoel ook in de ligstand zetten? Als ik Google kan ik dat niet ...
Hij kan ook tegen de rijrichting in nog inderdaad. Dan is het meer een ligstand