39 Reacties

één jaar geleden

Vraagje, vanaf hoeveel maanden mag een kindje voorwaarts in de maxi cosi?

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Vraagje, vanaf hoeveel maanden mag een kindje voorwaarts in de maxi cosi?
Minimaal 15 maanden dacht ik, maar zo lang mogelijk

één jaar geleden

Wij hebben van ons zoontje nog de two way pearl maar ik weet niet meer of die ook in ligstand kan. Hij kan in ieder geval draaien als ze voorwaarts mogen

één jaar geleden

Als iemand nog op zoek is naar de Maxi cosi pearl 360 + familyfix 360 .. https://link.marktplaats.nl/m2009157102?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

één jaar geleden

Reactie op Daantje28

Als iemand nog op zoek is naar de Maxi cosi pearl 360 + familyfix 360 .. ...
Foto

één jaar geleden

Wij hebben de Britax Römer Autostoel Dualfix M i- Size. Echt een top stoel ...
Deze hebben wij ook sinds afgelopen weekend. Werkt superfijn!

één jaar geleden

De Novi baby Goliath Pro, 360 graden draaibaar en vanaf de geboorte. Wij gaan volgende week met de auto op vakantie en vinden hem top! Ook een leuk prijsje, 119,- Via Bol!!

één jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi mica pro eco, hele fijne stoel die je tot 4 jaar achteruit kan gebruiken

één jaar geleden

Reactie op Daantje28

Foto
= verkocht!

één jaar geleden

Reactie op iljaaax

Wij hebben vandaag de kleine autostoel verwisseld voor een voor alle leefti ...
Persoonlijk zou ik het geen keuze noemen. Ik voel me eerder voor de veiligheid van mijn kindje verplicht om haar tot min.15mnd tegen de rijrichting in te vervoeren! Dit is echt veel beter voor je kindje, mocht je betrokken raken bij een botsing. Mijn advies...hoe leuk hij het ook vond zet zijn stoeltje alsjeblieft andersom! Je vergeeft het jezelf nooit mocht er iets gebeuren en hij houdt er iets aan over.

één jaar geleden

Wij hebben de joie i spin 360 Deze is als veiligste uit de test gekomen. Bij onze dochter(2) gebruiken we deze ook. Bevalt heel erg goed. T is wel een wat duurdere stoel maar voor ons is veiligheid heel belangrijk. Hiermee insinueer ik niet dat andere stoeltjes geen goede keuze kunnen zijn. Ieder moet dat voor zichzelf bepalen natuurlijk!

één jaar geleden

Maxi cosi Mica!

één jaar geleden

Wij hebben de joie i spin 360 Deze is als veiligste uit de test gekomen. B ...
Mag ik vragen uit welke test? En van wanneer de test is..? 2019? Ben zelf aan het kijken bij ADAC, ANWB en wilde eventueel abonneren op Consumentenbond.

één jaar geleden

Reactie op Mama van K

Mag ik vragen uit welke test? En van wanneer de test is..? 2019? Ben zelf ...
Consumentenbond mei 2023

één jaar geleden

Reactie op IedaN

Consumentenbond mei 2023
Dank je wel!

één jaar geleden

Als ik het goed heb begrepen testen ADAC en ANWB autostoeltjes die nieuw op de markt zijn gekomen. Ik ga er dan vanuit dat Consumentenbond ook oudere modellen test. Weet iemand dat?

één jaar geleden

Ik zie dat er twee zijn: 1. Joie i spin 360 e 2 joie I spin 360 r. Weet iemand het verschil?

één jaar geleden

Reactie op Mama van K

Ik zie dat er twee zijn: 1. Joie i spin 360 e 2 joie I spin 360 r. Weet ...
Wat ik in specificaties zie is de R variant eerder te gebruiken dan de E variant. Zit er een zitverkleiner bij. En de side protection moet je er zelf opzetten en bij de e variant klapt die zichzelf uit zodra de riempjes vast gaan. Verder zou je je in de winkel kunnen laten adviseren. T ene model is waarschijnlijk net wat nieuwer of juist ouder.

één jaar geleden

Wat ik in specificaties zie is de R variant eerder te gebruiken dan de E va ...
Dank je wel! Wil vandaag kijken als het lukt. Kijk naar testen ed ivm veiligheid, gebruik, hygiëne ed en dan kijken in welke hij het lekkerste zit/ligt.