50 Reacties

één jaar geleden

Mijn vriend zei de 3de dag na bevalling al meteen dat hij nog eentje wou en meteen wou beginnen. Nu werk ik 3 a 4 dagen in de week van 8 tot 7 uur en is hij thuis met onze kleine man. Nu is zijn mening toch wat veranderd en wilt hij liever wachten tot hij 2 jaar is omdat het toch wel pittig is zo'n kleine. Ik zelf wou ook wel graag 2 tot 3 jaar ertussen willen hebben. Liefste zou ik nu al meteen weer eentje willen maar dat is voor ons op dit moment gewoon niet haalbaar. Ik wil ook onze zoon nu nog alle aandacht geven.

één jaar geleden

Ik wilde er twee jaar tussen hebben eigenlijk haha.. maar het wordt toch net geen 1 jaar 😅 niet gepland maar zeer welkom natuurlijk. Ons meisje is van 24 /12 en ben nu dit jaar 15/12 uitgerekend. Dan is ze dus nog geen jaar.

één jaar geleden

Onze dochter is 7 maanden en moet er nog niet aan denken om een tweede te krijgen. Denk op z’n vroegst na 1,5 jaar, en mij maakt het niet zoveel uit hoeveel jaar er tussen zit 😀

één jaar geleden

Reactie op Nathalievanputten

Ik wilde er twee jaar tussen hebben eigenlijk haha.. maar het wordt toch ne ...
Wauw snel. Maar wel leuk voor je dochtertje😊

één jaar geleden

Reactie op Qkct

Mijn vriend zei de 3de dag na bevalling al meteen dat hij nog eentje wou en ...
Haha gelijk na bevalling al zelfs🙈😁 ja het is pittig maar ik denk ook als je er veel tijd tussen laat dat je dan voor je idee weer alles helemaal opnieuw moet doen. Maar er zijn veel voors en tegens

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 7.5 maand en wij willen volgend jaar rond maart beginnen aan een tweede kindje. Het is en blijft een wonder, inplannen kan toch niet. 😅😊

één jaar geleden

Wij dachten aan 2 jaar er tussen, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Nu zit een 3 jaar tussen en eerlijk, ik vind het top zo! Nr 1 was al zindelijk, slaapt nachten door en kan best al wat dingen zelf. Daarbij is ze echt dol op haar broertje en wil ze overal mee helpen. Als zij naar school gaat is hij 1 en heb ik met hem 1 op 1 tijd om dingen te ondernemen. Niet alles is te plannen is gebleken, maar uiteindelijk blij met hoe het nu is!

één jaar geleden

Wij willen heel graag een 2e maar ik wil hier nog even mee wachten omdat het toch best pittig is 😅. Ze is van 21/11 en denk zelf dat ik er 1,5 a 2 jaar tussen wil

één jaar geleden

Reactie op Aaatje

Wij dachten aan 2 jaar er tussen, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Nu zi ...
Bij ons het zelfde.. uiteindelijk 3 jaar ertussen. Het fijne is dat je de oudste je al echt snapt als je haar dingen uitlegt of als ze even moet wachten. Ze is helemaal gek op haar baby broertje. En ook de 1 op 1 tijd is fijn als de oudste naar de peutergroep is.

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 7.5 maand en wij willen volgend jaar rond maart beginnen ...
Nee dat is zo. Ik vind plannen ook altijd zo gek om te zeggen.

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 7.5 maand en wij willen volgend jaar rond maart beginnen ...
Hier zaten wij idd ook aan te denken. Dan is onze zoon in ieder geval zeker 2 mocht het in 1 keer raak zijn. Maar idd inplannen kan niet.

één jaar geleden

Toen onze zoon geboren werd hadden wij er 3 onder de 2.5. Echt super leuk!! Kan het iedereen aanraden. Onze zoon is om verschillende redenen de laatste, ooit droomden wij van een gezin met 6 kinderen, maar nu voelen wij ons compleet met onze 3 lieve kleintjes

één jaar geleden

NOOOOOOIT!!! Is dat ook een optie 🤣 Heb nu mn eerste kindje en dat vind ik al pittig zat 🫣 Mij nooit meer gezien...

één jaar geleden

Bij ons zit er 5 jaar tussen. Wel leuk hoor 😊

één jaar geleden

Reactie op Momtobe001

NOOOOOOIT!!! Is dat ook een optie 🤣 Heb nu mn eerste kindje en dat vind ik ...
Hahaha dat!!! Ik wil op dit moment absoluut geen 2e als ik het voor het zeggen zou hebben. Loop met deze kleine man al over 😴😴

één jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Toen onze zoon geboren werd hadden wij er 3 onder de 2.5. Echt super leuk!! ...
Wow, is dat niet heel pittig zoveel kleintjes?

één jaar geleden

Wij hebben er 15 maanden tussen, ik was dus met 6 maanden weer zwanger. Het heeft voor en nadelen 🫣 ik vind het wel pittig, maar het contact tussen de kindjes ook heel leuk 🩷 denk wel dat een paar maandjes extra ertussen geen overbodige luxe is haha!

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Wow, is dat niet heel pittig zoveel kleintjes?
Nee, juist fijn! Lijkt mij vreselijk dat je net uit de luiers bent en dan de volgende krijgt… 🙈 Wij vinden het heerlijk, ze hebben veel aan elkaar, kennen nog geen jaloezie, hebben dezelfde interesses… natuurlijk is het soms stressen als iedereen tegelijk moet huilen en natuurlijk heeft er altijd wel iemand gepoept als je net het eten op tafel zet, maar goed, daar wen je aan ☺️ Toen de oudste 11 weken was, was ik weer zwanger. Ik hoefde niet achter een peuter aan te hobbelen met mijn dikke buik, het bedje en de box stonden nog hoog dus hoefde niet te tillen, ik kon tijdens de dutjes ook lekker op de bank liggen. Ik vind het heel veel voordelen hebben

één jaar geleden

Wij willen als hij een jaar is weer proberen voor de tweede

één jaar geleden

Reactie op Momtobe001

NOOOOOOIT!!! Is dat ook een optie 🤣 Heb nu mn eerste kindje en dat vind ik ...
Boh echt hoor. Moet er niet aan denken