16 Reacties

3 maanden geleden

Hier geven we ons zoontje van bijna 18 maanden ook nog een flesje warme melk met pap voor het slapen (180ml). Dit is echt zijn rustmoment en hij vindt het heerlijk. Ik ben ook nog niet van plan om ermee te stoppen, zie er geen kwaad in. Overdag drinkt hij ook gewoon water of melk uit een beker dus dat gaat gewoon goed!

3 maanden geleden

Reactie op mamavanza

Hier geven we ons zoontje van bijna 18 maanden ook nog een flesje warme mel ...
Dankjewel! Zo gek, ik heb heel lang dingen op onderbuikgevoel gedaan, maar nu ons 2e kindje geboren is, ben ik opnieuw over alles onzeker. Zo stom. Bedankt voor je reactie!

3 maanden geleden

Wij geven onze zoon van 18mnd nog een klein beetje warme (koe)melk in een rietjesbeker aan. Hij vindt dit prima en heeft toch even een rustmomentje samen op de bank voordat hij naar boven gaat.

3 maanden geleden

Nee hoor, is niet gek. Wij geven onze dochter ook nog op twee momenten uit een flesje melk. Sterker nog, hebben het meermaals geprobeerd in de middag in een beker te geven, maar ze wil het niet uit een beker drinken. Dus gaan er maar gewoon mee door en proberen en zien het vanzelf wel als ze er klaar mee is haha.

3 maanden geleden

Mijn dochter weigert iets anders te drinken dan melk uit een flesje. Ze heeft wel een rietjesbeker maar ze drinkt er maar hele kleine beetjes uit. Omdat ik bang ben dat ze te weinig drinkt geef ik haar nog steeds flessen (wel verdund). Ik heb me er bij neergelegd en ga ervandoor dat het vanzelf komt…

3 maanden geleden

Onze dochter van bijna 18 maanden krijgt nog een flesje warme melk voor het slapen gaan. Heerlijk moment van de dag

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Dankjewel! Zo gek, ik heb heel lang dingen op onderbuikgevoel gedaan, maar ...
Ah ik snap je hoor. Hier is ook 3 weken geleden de tweede geboren en dan ga je toch weer over dingen nadenken, zullen alle hormonen wel zijn haha. Gewoon lekker je gevoel volgen, dat zit altijd goed 😊

3 maanden geleden

Tot drie weken geleden gaf ik mijn dochter ook nog een avondfles. Ineens begon ze minder te drinken en daarna wilde ze niets meer. Het is dus vanzelf gegaan

3 maanden geleden

Hier gaven we ook een flesje warme koemelk mee in bed savonds. Vd week geprobeerd zonder, dacht eens kijken wat er gebeurt. Kan 'm altijd nog gaan brengen als ze 'm erg mist. Maar ging gewoon slapen niks aan de hand. Misschien kan je nog een tussenstapje maken en het flesje eerst beneden laten drinken ipv in bed?

3 maanden geleden

Wij geven onze zoon van 18 maanden als hij uit bed komt in de ochtend en in de avond voor het slapen nog een warm flesje melk. Heerlijk begin en afsluiter van de dag. 😊

3 maanden geleden

Dankjewel iedereen voor jullie reacties! Heel fijn ✌️🥰 we gaan nog lekker genieten van die momentjes.

3 maanden geleden

Wij zijn gestopt toen ze 1 jaar was, dus 6 maanden geleden. We gaven al een tijdje koude melk, dus de overgang was makkelijk.

VRIEND

3 maanden geleden

Wij geven ook nog een flesje voor het slapen gaan. Is echt een rust moment. Hebben we ook met ons zoontje gedaan en dat is eigenlijk heel natuurlijk rond de twee jaar eruit gegaan. Is eigenlijk alleen niet zo goed voor de tandjes…

3 maanden geleden

Biologisch gezien heel normaal dus lekker door gaan

3 maanden geleden

Mijn dochter was gisteren precies 1,5 jaar en geef haar sinds twee dagen gwn melk in haar 360 beker. Ging helemaal goed gelukkig aangezien ze daar ook overdag uit drinkt. Toen ze 1 was wilde ik eigenlijk ook de fles niet meer geven omdat ik dacht dat het makkelijker zou zijn om er dan mee te stoppen aangezien ze best een makkelijke baby was. Hoorde ook vaak hoe ouder hoe moeilijker. Toch had ik het niet gedaan omdat zij zelf ook een zusje verwachte die geboren was toen ze zelf 14 maanden was dus wilde ook niet al te veel verandering. Ik denk dat het ook beetje op gevoel gaat wanneer het klaar is. Laatste flesje heb ik nog even lang naar haar gekeken en besef dat dat echt de laatste is en mijn kleine meid geen baby meer is 🥹🥹