6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben zwemband gehaald die zijn tot 1 jaar

één jaar geleden

Een keertje uitproberen bij een zwembad in de buurt? Wij hebben bij centerparcs zwembandjes moeten kopen omdat t daar verplicht was, maar ik vind t echt ondingen. Vasthouden van een kind is echt makkelijker als ie ze niet om heeft vind ik. Wij gaan elke week naar babyzwemmen, daar heeft hij ook geen zwemvest/band/wat dan ook. Dat zijn we gewend en dat vinden wij echt het fijnst. Je gaat je kindje sowieso hele tijd vast moeten houden, dus bedenk vooral wat t fijnst is als je je kind perongeluk los zou laten. Hier is hij gewend aan koppie onder gaan (doen we regelmatig met babyzwemmen) dus vissen we hem zo weer op (in een rustig zwembad, in zee anders natuurlijk). Maar vind jij bandjes een fijn idee (bungelt ie zo gek aan armpjes, en dus lastiger vasthouden), of een vestje (om echt te blijven drijven moeten die echt heel dik zijn, de normale zwemvesten ‘helpen’ meer). Een drijfband kan leuk zijn om even dobberen, en enige waarbij je je kindje een soort van even kan loslaten (op 3cm afstand😋), maar willen ze wss ook uit (hier iig wel). Beetje lang verhaal dit, maar ik zou dus uitproberen 😅. En als je specifieke vragen hebt, wij zwemmen (meer dan) wekelijks dus ik help graag!

één jaar geleden

Wij hebben zo'n drijfband gehaald. Echt ideaal, je eigen handen vrij en lekker samen dobberen!

één jaar geleden

Reactie op joleina

Een keertje uitproberen bij een zwembad in de buurt? Wij hebben bij centerp ...
Thanks voor je berichtje! Jaa wij waren dus vandaag voor het eerst naar aquafun en daar indd ook verplicht zwembandjes maar totaaal niet fijn met vasthouden. Wij doen ook aan babyzwemmen en daar is ze dan ook gewoon los en dat is ideaal! Daar is het dan wel rustig groepjes van max 10kindjes.. Op vakantie zal dat wel anders zijn. Zwemvest lees ik ook vaak dat het inderdaad meer helpt.. Wil graag wat fijn is maar ook zeker veilig!

één jaar geleden

Toevallig gaan we in okt op vakantie dan is mijn zoontje 10 maanden. Laatst heb ik zo’n float ding gehaald. Mijn man en ik gaan het testen in een zwembad eerst 🤣

één jaar geleden

Wij hebben een swimtrainer, bevalt erg goed. Zoontje is 8 maanden en komt al een beetje vooruit als hij trappelt met zijn beentjes, vindt hij erg leuk!